Audi TT od HPA Motorsports: 550 koní pod kapotou

Tuningový úpravce HPA Motorsports se pustil do současné generace Audi TT. Úpravy vnějšího designu jsou pouze decentní - přehlédnout nelze pouze otveírání dveří ve stylu Lamborghini a přidána byla  19“ kola BBS.

Pod kapotou se ovšem pořádně zabouřilo. Ze sérového šestiválce 3,2 o výkonu 184 kW ( 250 k ) se za pomocí dvou turbodmychadel podařilo výkon zvýšit na neuvěřitelných 404 kW ( 550 k), tedy více než dvojnásobek. Výkon motoru se na vozovku přenáší přes automatickou šestistupňovou převodovku DSG na všechna čtyři kola. Podle úpravce dokáže upravené TT zrychlit z 0 na 100 km za pouhých 3,5 s.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek

 

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

TEST Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8: Originál, kapitola druhá

Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8

Nová generace C4 zcela odhodila zátěž minulosti a přichází s vlastním odlišným pojetím kompaktního hatchbacku. Novoty jsou v tomto případě vítané.

včera | Richard Herbich | 5 příspěvků
S Audi e-tron GT quattro poprvé v Česku: Zlato, dneska se radši nemaluj

Audi e-tron GT quattro

V rámci přivítání žhavé novinky na českém trhu nás české zastoupení Audi pozvalo na první projížďku s modelem e-tron GT. Vzali jsme si základní specifikaci.

8.  4.  2021 | Vladimír Kadera
TEST Audi e-tron S Sportback: Rychlost a luxus v základu, lehká noha volitelně

Audi e-tron S

Pohybuje se tiše, přesto není nenápadné. Umí jezdit velmi svižně, ale lépe se cítí v uvolněném tempu. Audi e-tron S je i v akčním hávu s karoserií Sportback rozporuplné, ale kvalitní auto.

6.  4.  2021 | Richard Herbich