Audi TT nové generace dorazilo na český trh s cenou od 999 900 Kč

Audi TT nové generace dorazilo na český trh s cenou od 999 900 Kč

Na český trh oficiálně dorazila nová generace Audi TT. Na úvod najdete v nabídce pouze karoserii kupé a tři motorizace. Dvoulitrové TFSI, stejný motor spojený s pohonem všech kol a automatem nebo naftové provedení 2.0 TDI ultra. Cena nejlevnější verze začíná těsně pod hranicí jednoho milionu korun.

Audi TT oficiálně, rovnou i v ostré verzi TTS s výkonem 310 koní

Audi TT oficiálně, rovnou i v ostré verzi TTS s výkonem 310 koní

Nejlevnější v nabídce je benzinové TFSI vybavené pohonem přední nápravy a šestistupňovou manuální převodovkou. Výkon tohoto motoru činí 169 kW (230 koní) a zaplatíte za něj minimálně 999 900 Kč. Kdo preferuje TT s pohonem všech kol, ten si musí připravit 1 129 900 Kč. Spolu se čtyřkolkou dostane také automatickou převodovku S tronic. Motor zůstává stejný. 

Otevřené Audi TT Roadster se konečně odhaluje

Otevřené Audi TT Roadster se konečně odhaluje

Dieselový dvoulitr nabízí výkon 135 kW (184 koní) a opět spolupracuje s pohonem přední nápravy, respektive se šestistupňovou manuální převodovkou. Lákat zájemce bude hlavně na nízkou spotřebu, která má dosáhnout podle tabulek na 4,2 l/100 km. Cena začíná částkou 1 059 900 Kč. Stejné peníze zaplatíte také za provedení 2.0 TFSI s automatickou převodovkou.

Test Audi A3 Cabriolet 1.4 TFSI CoD: Důstojnost, ne vzrušení

Test Audi A3 Cabriolet 1.4 TFSI CoD: Důstojnost, ne vzrušení

Brzy po základním kupé přijde také TTS a Roadster. Obě tyto varianty ještě na svou oficiální českou cenu čekají. Výroba verze Roadster se v těchto dnech právě rozbíhá. 

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků