Audi TT má po faceliftu. Změny jsou nepatrné, diesel mizí z nabídky

Modernizovaná verze Audi TT se ukázala s kosmetickými změnami. Šachy se odehrály pod kapotou.

Těsně před premiérou modernizovaného Audi TT zveřejnil uniklé fotografie prozatím vrcholné verze S instagramový účet fanoušků německého kupéčka tts_freunde.de, a přestože nebyla většina snímků zrovna valné kvality, šlo na modernizovaném TT rozpoznat několik změn.

Nyní jsou k dispozici již oficiální fotky. TT přichází s novými, většími přístupy vzduchu v předním nárazníku (bohužel vypadají falešně), přičemž u stylingového paketu S zde kontrastují „hliníkové“ doplňky a lišty. Trochu přitom byla upravena i tradičně velká maska chladiče.

Audi Q8 dorazilo na český trh. S jediným motorem a cenou pod dva miliony

Audi Q8 dorazilo na český trh. S jediným motorem a cenou pod dva miliony

Novinka dostala i nový design vícepaprskových litých kol, přičemž vzadu je nárazník výrazněji tvarován, s dalšími otvory pro odvod vzduchu hned za zadními koly. U paketu S opět kontrastuje malý difuzor a nálož čtyřech oválných koncovek výfuku. Uvnitř se krom pár odlišných materiálů nic podstatného nemění – interiér je stále cílen na řidiče, s virtuálním kokpitem zcela nahrazujícím středový displej.

Motorizace je na výběr už jen jediná. ​A sice dvoulitrový zážehový čtyřválec ve třech výkonových verzích. TT následuje novou (ne)logiku značení motorizací, a tak se setkáváme s rozličnými číslovkami. Základem je provedení 40 TFSI s výkonem 145 kW (197 koní), střed nabídky tvoří verze 45 TFSI naladěná na 180 kW (245 koní). 

Zpátky do alternativní historie. Jak by vypadal retro Prius, Cayenne a další?

Zpátky do alternativní historie. Jak by vypadal retro Prius, Cayenne a další?

Standardem je šestistupňová manuální převodovka, za příplatek je možné TT vybavit sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou S tronic a v případě silnější verze také pohonem všech kol. Zmíněná verze TT S má výkon 225 kW (306 koní). Pojí se výhradně se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou a pohonem všech kol quattro. Zrychlení z 0 na 100 km/h proto zabere jen 4,5 sekundy, kabrio je na stovce o tři desetiny sekundy pomaleji.

Do prodeje půjde modernizované TT na konci letoška. Objednávky však započnou již v září. Ceny budou startovat na v přepočtu 900.000 korun.

TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 30 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků
Levné Hyundaie i20 a i30 na ostří nože: Hodně muziky za méně než 300.000 Kč!

Hyundai i20 vs. Hyundai i30

Řekněme, že chcete nové auto a stanovíte si limit 300 tisíc korun. Český Hyundai má pro vás hned dvě lákavé nabídky.

1.  12.  2019 | Vladimír Kadera | 85 příspěvků