Audi TT má po faceliftu. Změny jsou nepatrné, diesel mizí z nabídky

Modernizovaná verze Audi TT se ukázala s kosmetickými změnami. Šachy se odehrály pod kapotou.

Těsně před premiérou modernizovaného Audi TT zveřejnil uniklé fotografie prozatím vrcholné verze S instagramový účet fanoušků německého kupéčka tts_freunde.de, a přestože nebyla většina snímků zrovna valné kvality, šlo na modernizovaném TT rozpoznat několik změn.

Nyní jsou k dispozici již oficiální fotky. TT přichází s novými, většími přístupy vzduchu v předním nárazníku (bohužel vypadají falešně), přičemž u stylingového paketu S zde kontrastují „hliníkové“ doplňky a lišty. Trochu přitom byla upravena i tradičně velká maska chladiče.

Audi Q8 dorazilo na český trh. S jediným motorem a cenou pod dva miliony

Audi Q8 dorazilo na český trh. S jediným motorem a cenou pod dva miliony

Novinka dostala i nový design vícepaprskových litých kol, přičemž vzadu je nárazník výrazněji tvarován, s dalšími otvory pro odvod vzduchu hned za zadními koly. U paketu S opět kontrastuje malý difuzor a nálož čtyřech oválných koncovek výfuku. Uvnitř se krom pár odlišných materiálů nic podstatného nemění – interiér je stále cílen na řidiče, s virtuálním kokpitem zcela nahrazujícím středový displej.

Motorizace je na výběr už jen jediná. ​A sice dvoulitrový zážehový čtyřválec ve třech výkonových verzích. TT následuje novou (ne)logiku značení motorizací, a tak se setkáváme s rozličnými číslovkami. Základem je provedení 40 TFSI s výkonem 145 kW (197 koní), střed nabídky tvoří verze 45 TFSI naladěná na 180 kW (245 koní). 

Zpátky do alternativní historie. Jak by vypadal retro Prius, Cayenne a další?

Zpátky do alternativní historie. Jak by vypadal retro Prius, Cayenne a další?

Standardem je šestistupňová manuální převodovka, za příplatek je možné TT vybavit sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou S tronic a v případě silnější verze také pohonem všech kol. Zmíněná verze TT S má výkon 225 kW (306 koní). Pojí se výhradně se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou a pohonem všech kol quattro. Zrychlení z 0 na 100 km/h proto zabere jen 4,5 sekundy, kabrio je na stovce o tři desetiny sekundy pomaleji.

Do prodeje půjde modernizované TT na konci letoška. Objednávky však započnou již v září. Ceny budou startovat na v přepočtu 900.000 korun.

Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

dnes | Vladimír Kadera | 17 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 79 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků