Audi TT má po faceliftu. Změny jsou nepatrné, diesel mizí z nabídky

Modernizovaná verze Audi TT se ukázala s kosmetickými změnami. Šachy se odehrály pod kapotou.

Těsně před premiérou modernizovaného Audi TT zveřejnil uniklé fotografie prozatím vrcholné verze S instagramový účet fanoušků německého kupéčka tts_freunde.de, a přestože nebyla většina snímků zrovna valné kvality, šlo na modernizovaném TT rozpoznat několik změn.

Nyní jsou k dispozici již oficiální fotky. TT přichází s novými, většími přístupy vzduchu v předním nárazníku (bohužel vypadají falešně), přičemž u stylingového paketu S zde kontrastují „hliníkové“ doplňky a lišty. Trochu přitom byla upravena i tradičně velká maska chladiče.

Audi Q8 dorazilo na český trh. S jediným motorem a cenou pod dva miliony

Audi Q8 dorazilo na český trh. S jediným motorem a cenou pod dva miliony

Novinka dostala i nový design vícepaprskových litých kol, přičemž vzadu je nárazník výrazněji tvarován, s dalšími otvory pro odvod vzduchu hned za zadními koly. U paketu S opět kontrastuje malý difuzor a nálož čtyřech oválných koncovek výfuku. Uvnitř se krom pár odlišných materiálů nic podstatného nemění – interiér je stále cílen na řidiče, s virtuálním kokpitem zcela nahrazujícím středový displej.

Motorizace je na výběr už jen jediná. ​A sice dvoulitrový zážehový čtyřválec ve třech výkonových verzích. TT následuje novou (ne)logiku značení motorizací, a tak se setkáváme s rozličnými číslovkami. Základem je provedení 40 TFSI s výkonem 145 kW (197 koní), střed nabídky tvoří verze 45 TFSI naladěná na 180 kW (245 koní). 

Zpátky do alternativní historie. Jak by vypadal retro Prius, Cayenne a další?

Zpátky do alternativní historie. Jak by vypadal retro Prius, Cayenne a další?

Standardem je šestistupňová manuální převodovka, za příplatek je možné TT vybavit sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou S tronic a v případě silnější verze také pohonem všech kol. Zmíněná verze TT S má výkon 225 kW (306 koní). Pojí se výhradně se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou a pohonem všech kol quattro. Zrychlení z 0 na 100 km/h proto zabere jen 4,5 sekundy, kabrio je na stovce o tři desetiny sekundy pomaleji.

Do prodeje půjde modernizované TT na konci letoška. Objednávky však započnou již v září. Ceny budou startovat na v přepočtu 900.000 korun.

TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 130 příspěvků
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 64 příspěvků