Audi TT má po faceliftu. Změny jsou nepatrné, diesel mizí z nabídky

Modernizovaná verze Audi TT se ukázala s kosmetickými změnami. Šachy se odehrály pod kapotou.

Těsně před premiérou modernizovaného Audi TT zveřejnil uniklé fotografie prozatím vrcholné verze S instagramový účet fanoušků německého kupéčka tts_freunde.de, a přestože nebyla většina snímků zrovna valné kvality, šlo na modernizovaném TT rozpoznat několik změn.

Nyní jsou k dispozici již oficiální fotky. TT přichází s novými, většími přístupy vzduchu v předním nárazníku (bohužel vypadají falešně), přičemž u stylingového paketu S zde kontrastují „hliníkové“ doplňky a lišty. Trochu přitom byla upravena i tradičně velká maska chladiče.

Audi Q8 dorazilo na český trh. S jediným motorem a cenou pod dva miliony

Audi Q8 dorazilo na český trh. S jediným motorem a cenou pod dva miliony

Novinka dostala i nový design vícepaprskových litých kol, přičemž vzadu je nárazník výrazněji tvarován, s dalšími otvory pro odvod vzduchu hned za zadními koly. U paketu S opět kontrastuje malý difuzor a nálož čtyřech oválných koncovek výfuku. Uvnitř se krom pár odlišných materiálů nic podstatného nemění – interiér je stále cílen na řidiče, s virtuálním kokpitem zcela nahrazujícím středový displej.

Motorizace je na výběr už jen jediná. ​A sice dvoulitrový zážehový čtyřválec ve třech výkonových verzích. TT následuje novou (ne)logiku značení motorizací, a tak se setkáváme s rozličnými číslovkami. Základem je provedení 40 TFSI s výkonem 145 kW (197 koní), střed nabídky tvoří verze 45 TFSI naladěná na 180 kW (245 koní). 

Zpátky do alternativní historie. Jak by vypadal retro Prius, Cayenne a další?

Zpátky do alternativní historie. Jak by vypadal retro Prius, Cayenne a další?

Standardem je šestistupňová manuální převodovka, za příplatek je možné TT vybavit sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou S tronic a v případě silnější verze také pohonem všech kol. Zmíněná verze TT S má výkon 225 kW (306 koní). Pojí se výhradně se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou a pohonem všech kol quattro. Zrychlení z 0 na 100 km/h proto zabere jen 4,5 sekundy, kabrio je na stovce o tři desetiny sekundy pomaleji.

Do prodeje půjde modernizované TT na konci letoška. Objednávky však započnou již v září. Ceny budou startovat na v přepočtu 900.000 korun.

TEST Fiat 500 1.2 8v Collezione: Jen mu zkuste odolat!

Fiat 500 1.2 8v Collezione

Pětistovka oslavila v loňském roce šedesátiny. Fiat se ale výrobou nejrůznějších speciálních a limitovaných verzí vytrvale stará o to, aby novodobá generace nezestárla ani o den.

včera | Jan Mička | 20 příspěvků
TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 31 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků