Audi TT je nejlépe propojeným automobilem

Nové Audi TT* je nejlépe propojeným automobilem v Německu. To je výsledek ankety „Car Connectivity Award“, kterou uspořádaly časopisy auto motor und sport a CHIP. Služby Audi v oblasti konektivity kromě toho zvítězily ve čtyřech dalších kategoriích. Ceny byly předány na slavnostním večeru ve Stuttgartu.
Audi TT je nejlépe propojeným automobilem

Přibližně 42 700 čtenářů časopisů auto motor und sport a CHIP rozhodlo, jaká značka je lídrem v oboru digitálního propojení. Na otázku „Jaký výrobce nabízí celkově nejinovativnější techniku v oblasti konektivity?“ uvedlo 71,4 % účastníků ankety na prvním místě Audi.

Titul v kategorii „Connected Car“ získalo Audi s novým TT a ziskem 29,5 % hlasů. Ricky Hudi, vedoucí vývoje elektrických/elektronických systémů ve společnosti AUDI AG, převzal ocenění od šéfredaktorů Ralpha Alexe (auto motor und sport) a Josefa Reitbergera (CHIP). Vrcholem v Audi TT je Audi virtual cockpit, který slučuje sdružené přístroje a displej MMI do jedné ústřední digitální jednotky za použití dynamických animací a precizní grafiky.

Audi se umístilo v čele pelotonu také v kategoriích Integrace mobilního telefonu, Navigace, Zábava/multimédia a Audiosystémy. Konkrétně hlasující přesvědčila zařízení Audi MMI Navigation plus, Audi phone box, Bang & Olufsen Sound System v modelu Audi S3* a standard LTE pro rychlé mobilní sítě. Audi tak zvítězilo v pěti z deseti kategorií.

„Tato ocenění ukazují, že jsme na správné cestě,“ říká Prof. Dr. Ulrich Hackenberg, člen představenstva společnosti AUDI AG, zodpovědný za technický vývoj. „Téma konektivity považujeme za jeden z klíčových trendů, jímž se budeme zabývat i v daleké budoucnosti. V rámci programu Audi connect dokonale propojujeme naše automobily s okolím – s řidičem, internetem, infrastrukturou a ostatními vozidly.“

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

21.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků