Audi TT dostane šestiválec 3.2 s výkonem 250 koní

V polovině roku 2003 představí automobilka Audi zatím nejvýkonnější verzi kupé TT s pohonem všech čtyř kol (quattro). Jeho srdcem bude benzínový šestiválec o objemu 3.2 litru, který známe například z modelů sesterského Volkswagenu (Golf R32, Phaeton, Touareg atp.). V „tétéčku“ nabídne výkon 184 kW/250 koní a točivý moment 320 Nm.

Audi bude v této verzi akcelerovat z 0 na 100 km/h za 6,4 sekundy, přičemž maximální rychlost by měla být elektronicky omezena na 250 km/h. To vše při průměrné spotřebě 9,8 l/100 km. K tomu, abyste se mohli znovu vrátit „na zem“, budou sloužit brzdy převzaté z modelu RS4. Nebude chybět ani stabilizační systém ESP. Šestistupňová převodovka bude mít jak klasickou variantu, tak dnes velice populární pod volantem a la F1. K dispozici bude i plně automatický mód.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Tuto nadupanou verzi si od civilní určitě nespletete. Přední část má
větší otvory pro přívod vzduchu a nové xenonové světlomety.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Zadní část se odlišuje hlavně díky výraznému spoileru. --- I interiér
působí dravěji, na obrázku vidíte řešení pádel převodovky u volantu.

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 2 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků