Audi TT dostalo základní motor 1.8 TFSI. Stovku dá za 6,9 s a více...

Audi rozšířilo nabídku motorizací pro model TT o novou základní verzi. Od července letošního roku si zájemci budou moci pořídit provedení osazené motorem 1.8 TFSI s výkonem 132 kW (180 k). Na českou cenu si musíme počkat, v Německu bude takový vůz stát 32 100 euro za verzi Coupé a 34 500 euro v provedení Roadster.

Test Audi TT 2.0 TFSI quattro S tronic: Jednoduše TT

Test Audi TT 2.0 TFSI quattro S tronic: Jednoduše TT

Benzinová osmnáctistovka nabídne 132 kW (180 k) a vrchol točivého momentu 250 Nm dostupný v rozmezí od 1250 do 5000 ot./min. Čtyřválec používá přímý i nepřímý vstřik paliva a kompaktnímu Audi vystačí jeho parametry ke zrychlení z nuly na stovku za 6,9 s v kombinaci s manuálem, respektive za sedm sekund, pokud bude v autě příplatkový šestistupňový automat. Roadster s tímto motorem pak bude o tři desetiny sekundy pomalejší.

Audi TT RS bude, Roadster přijde již do Paříže

Audi TT RS bude, Roadster přijde již do Paříže

Maximální rychlost základního Audi TT činí 241 km/h, v případě Roadsteru se nerozjedete na více než 237 km/h. Spotřeba Coupé se pohybuje podle oficiálních údajů v rozmezí od sedmi do 7,6 l/100 km, Roadster by měl vykázat spotřebu o desetinu litru vyšší.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

21.  10.  2018 | Miro Mihálik | 35 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků