Audi TT dostalo základní motor 1.8 TFSI. Stovku dá za 6,9 s a více...

Audi rozšířilo nabídku motorizací pro model TT o novou základní verzi. Od července letošního roku si zájemci budou moci pořídit provedení osazené motorem 1.8 TFSI s výkonem 132 kW (180 k). Na českou cenu si musíme počkat, v Německu bude takový vůz stát 32 100 euro za verzi Coupé a 34 500 euro v provedení Roadster.

Test Audi TT 2.0 TFSI quattro S tronic: Jednoduše TT

Test Audi TT 2.0 TFSI quattro S tronic: Jednoduše TT

Benzinová osmnáctistovka nabídne 132 kW (180 k) a vrchol točivého momentu 250 Nm dostupný v rozmezí od 1250 do 5000 ot./min. Čtyřválec používá přímý i nepřímý vstřik paliva a kompaktnímu Audi vystačí jeho parametry ke zrychlení z nuly na stovku za 6,9 s v kombinaci s manuálem, respektive za sedm sekund, pokud bude v autě příplatkový šestistupňový automat. Roadster s tímto motorem pak bude o tři desetiny sekundy pomalejší.

Audi TT RS bude, Roadster přijde již do Paříže

Audi TT RS bude, Roadster přijde již do Paříže

Maximální rychlost základního Audi TT činí 241 km/h, v případě Roadsteru se nerozjedete na více než 237 km/h. Spotřeba Coupé se pohybuje podle oficiálních údajů v rozmezí od sedmi do 7,6 l/100 km, Roadster by měl vykázat spotřebu o desetinu litru vyšší.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský | 1 příspěvek
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků