Audi travolution: německá cesta k úsporné jízdě po městě

6 komentářů

p0etrik
11. června • 23:41

Mesto na Dunaji - neni to Viden? Tam, bohuzel, zelena vlna nefunguje vubec. Semafory za sebou v jedne ulici meni barvy najednou. Jet tudy znamena zastavovat a rozjizdet se na kazdem, maximalne ob 1. Hlavne, ze jsou tak ekologicky zamereni....

Sam
16. června • 15:27

Nauc se prosim cist. Kdyz se pise o meste Ingolstadt, nepise se o Vidni. Nebo je tezke predstavit si, odkud Dunaj tece? A ted kontrolni otazka. Ve kterym meste sidli centrala automobilky Audi? ...

J85k2
11. června • 10:23

Tak ukazatele rychlosti do další červené u nás po Praze byly už za komančů.. pak to demontovali, dali na každou sebemenší křižovatku semafory a jupííí máme tu kolony 3kilometry jako vyšitý!!

Matt
10. června • 13:28

Radsej nech pracuju na novych typoch baterii, mameluci nemecky. V Banskej Bystrici (urcite aj inych mestach) bol jedneho casu system ukazovatelov rychlosti aby si stihol zelenu a nebrzdil premavku. Vtedy este samozrejme nikomu neslo o ekologiu ale napad tam bol davno. Namiesto aby sa ozaj zamerali na to co je rozumne, nemecki sudruhovia minaju prostriedky na hovadiny. To iste ako ich UMWELT ZONEN-kadejake nalepky, vsetkym uz z tej ekologie vyhrava na majaku. :-D

Maja
16. června • 15:31

Sukromna firma si sama rozhoduje, do ktoreho vyskumu investuje a Audi dokonca patri medzi najuspesnejsie automobilky, ktora sa dokaze predat za nadpriemerne ceny vratane podobnych systemov. Takze skor si nepochopil nieco ty postkomunisticky kecalek...

Michal Wimmer
10. června • 8:19

u nas by mozna stacilo kdyby ty semafory davali zelenou po sobe...treba v berouně mám zkušenost že když chce člověk stihnout zelenou po hlavni silnici tak musi jet bud cca 25-35km/h nebo 80km/h...pokud jede jinak tak stoji na 3x semaforech na cervenou...a to tak ze prijedete k semaforu a hodi vam červenou...to je pak pekna spotrebicka..

Doporučujeme

Články odjinud