Cenu a smysl auta nemá asi cenu řešit, není pro lidi co si vydělávají prací. A smysl je vlastně jediný, dominovat na silnici velikostí a současně výkonem, dávat najevo kdo nebo co je majitel.
Souhlasím s ACE. Stejnou službu udělá auto s poloviční, možná i třetinovou cenou. Tohle auto si koupí opravdu jen ten komu se líbí a kdo chce dát na odiv že si to prostě může dovolit. A to prosím taky podnikám, ale dát 3 miliony za auto bych fakt nedal, to radějš koupím byt na pronájem.
Jasne , je to nesmysl. Ale stejný nesmysl je v podstatě jakékoliv auto. Přestaňme už s tím “odivem”, to je jen schovávaná za nedostatek chápání toho klíčového “Proč”. Samozřejmě soudím dle sebe, ale třeba kamarád má SQ7 od MTM a oba nemusíme nikomu nic dávat na odiv. Ostatně už jsem to zmiňoval 100x, ta trojice znacek Audi MB a BMW se na odiv ani náhodou.SQ8 není Urus ani Cullinan.
Aaaa, máme tu sraz komunistů...asi nemá smysl s podobnými individui řešit, proč sami nezkusí jet sám na sebe, vytvářet pracovní příležitosti a hodnoty.;-)
Melo tam byt: Cenu a smysl auta nema cenu a smysl resit :-)
Větší nesmysl jsi ani možná nemohl napsat. Jak můžeš mít tu nebetyčnou drzost prohlašovat, ze v takovém autě chce někdo dominovat? Potřebuji moderní techniku, technologie mě baví, potřebuji prostor uvnitř auta, průchodnost lehkým terénem a zároveň se dostat třeba tisíc kilometrů daleko bez tankování. Jak si vydělá majitel na SQ8? No prací, tvrdou prací. Skutečně si myslíš, ze podnikatel nepracuje? Připomínas mi moji tetu. “Jak to ze nemáš čas? Vždyť jsi doma a podnikaš?” Jj, pět let dřiny do dvou v noci každý den a všechno co jsem do podnikání měl na začátku bylo dvacet tisíc korun. Dneska mám auto pro egoisty a zbohatliky (jak jej nazývají ti, kteří nic nechápou).
Neskakej jak čertík z krabičky a použij hlavu než to vztáhneš s jak hysterka na sebe. A pro začátek....jakou prací bez kšeftů a překupnictví na to vyděláš?
Sorry ale ty jsi úplně ÚPLNĚ mimo realitu. Jak definuješ práci? Jako fyzickou námahu někde na stavbě?Pripominas mi všechny ty, kteří zijou porad v průmyslové době (jednotka práce / času = dohodnutá jednotka peněz). To jsou přesně ti lidé, kteří pak se svým hlubokým a propastnym nepochopením podnikání, tvrdí, ze bohatí lidé ke svému majetku nepřišli poctivou prací. Podnikání je o maximální tvorbě zisku co nejefektivnější cestou. Jen minimum bohatých jsou opravdu zloději a podvodníci.Podnikání muže být taky nákup akcií, bitcoinu apod (není můj případ).
Takže já jsem mimo, ale ty spekuluješ, misto aby ses zajimal o vyjasnění, když nechápeš a nejsi schopen odpovědět ani na jednoduchou otázku. Připomínáš mi některé kecálky co všechno ví a znají, kritizují ostatní, ale přímo nedokážou nikdy mluvit.
Ale já ti přece nebudu psát, jak vydělávám peníze. Nemyslíš, ze to spadá už někam za hranice etiky? To mám jako veřejně prozradit svůj obor podnikání a vytvořit si konkurenci, protože se toho někdo chytne?Ale ať je po tvém. Ja podnikám v oblasti nákupu a prodeje filmů - převážně dokumentů. Za pět let jsem si vybudoval síť agentů, kteří mi shánějí dokumenty pro světové televize. Ani jeden zákazník v Česku, ani jeden dodavatel v CZ. Nemám rad podnikání s českými subjekty.
Vida, ani to nebolelo. Neboj nemám zájem rozkrývat tvé kontakty a podnikat v tomto oboru je mimo moji specializaci a nevidim nic neetického obecně se zeptat na pracovní obor, je to v obecné rovině slušnosti. A kdybys hned nevylít a normálně se zeptal jestli to správně rozumíš tomu co jsem napsal, nemuselo to gradovat a já bych vysvětlil jak je to míněno. A v podstatě to co píšu je až na hodně vzácné vyjimky pravda.
Tak tohle nema chybu. Slzu jsem uronil. Makat jako blazen a pak si za to koupit nove drahe auto... To jste si uz mohl tema prachama zapalovat doutniky a bylo by to ekonomicky vice zodpovedne.
Nezapomeň že si ho na rozdíl od soukromnika dá do odpisů.B-]
nesmí zapomenout při prodeji čast vrátit, aby si to druhý taky mohl odečíst dph.;-)
Pleteš odpisy a DPH dohromady, ale jinak samozřejmě ano.
joo popletl jsem to.
Taky jsem uronil slzu. Nad hlupáky.
Zase nedělejte ze všech svatoušky. ACE má částečně pravdu, že si plno lidí kupuje SUV kvůli módě a pocitu dominance na silnici. A lehkým terénem projede i plno limuzín. Podle testů to jsou vždy jen rovné polňačky. :-)
Ze všech ne, ale tipl bych si, ze 80 procent jsou úplně normální lidé, toužící po silném rodinném autě.
Milý stealth tak to podnikaš zle,ja ráno vstanem a iba pozriem koľko miliónov mi naskočilo na účet idem spať ďalej (samozrejme že ftípkujem). Samozrejme že podnikanie (keď sa darí) má svoje výhody ale zároveň aj kopec negatív ako je to všade.B-]
To by mě nebavilo. Mám rád práci, když proste za mnou je něco vidět a daleko více si pak vážím i věcí, které si kupuji.
Takže jsi klasická postřelená husa, viď.
Takže nabušené Audi v ´´dýzlu´´ nebo nabušené Porsche Cayenne S?Těžká volba :D
Porsche v benzinu, přece B-]
správně a stačí boxster s plátnem.:-))
Predrazenej kodiaq kde mu navíc za pet tisíc km rupne řemen. Audi je jedna z nejvíc predrazenejch automobilek, díly od Škodovy nebo fauve ale cena jako bavorak nebo medak.
Pokuď víš co je předražené, určitě též víš co je v podobné technické a výbavové specifikaci super kauf za dobré peníze. Prosím, sděl nám názor, děkuji. To jsem zbědav co z tebe vypadne. Nejspíš bude ticho po pěšině.
Kecy v kleci. Klidně vyjmenuj díly, které má tahle SQ8 společné s Kodiaqem.
bude jich hodně až moc, ještě to není v prodeji a ty chceš už porovnávat katalog nd. SQ8 vyrábí audi a ta je v koncernu se škodou, tak ty díly tam budou.
Takže vyjmenovat je neumíš a také jenom plácáš. Stačí si vzít katalog Q7, která je v prodeji už dávno a katalog na Q8 (ne na SQ8) už také existuje.
filtr oleje, filtr vzduchu motoru a intošu-se dívám, že je to i stejný porsche i bentayga, klimové díly se dívám, že i stejný na macan i fábie a třeba kompresor denso má omezení na VW group, zapalovací díly stejný.. nechce se mně pokračovat, když vyhledáš díl,tak tam máš aplikace a ještě dole je tlačítko rozbalit na všechny vozy, ale asi máte jiný velkosklad a jiný katalog nebo děláš u audi a tam se ti to neotevře, stačí se podívat u někoho kdo dělá všechny auta a tam taky uvidíš ceny, řekl bych normální a hned víš, že audi a bmw jsou na opravu stejně drahý auta jak dacia. Jo a čistič brzd je za kačku a ten je na všechno co se hýbe:-D
To jsi se zase předvedl, ano Porsche, Audi a Bentley mají stejné díly, třeba olejový filtr nebo vzduchový filtr nebo A/C kompresor, protože mají stejný V8 diesel.Ale řeč byla o Škodovce, konkrétně o Kodiaqu. Do kterého Kodiaqu bys umělče narval ten olejový nebo vzduchový filtr nebo A/C kompresor z SQ7/SQ8?
filtr mann kodiag N57, octávka 5E3,5E5, superb3V3 a 3V5, spínač brzd. světla je i stejný citigo, fábie II i III mám pokračovat a praskne ti cevka. Nebo jsi prodejce tych dílů co mají ty krabička né od výrobce dílů?
Jsi ožralý, zfetovaný nebo ti prdla cévka? Řeč je o Kodiaqu a SQ8. Naposledy, filtr z Kodiaqa do Audi SQ8 nepasuje ani omylem.
nepsals Q7? já sem ti psal, že na SQ8 zatím nemám katalog a tys napsal, že je to stejný s Q7 tak..... HU6002Z | MANN-FILTER 170kč...anebo za 70kč 06L115562 | AQ . Králíčku co tam máš dále, tys nepsal o motoru a tuším, že ti ta cévka už praskla, stejný díly audi a škoda haha.:-D
Mě stačí škoda kodiak, mám jí čiplou a výkonu je tam opravdu dostatek, kola jsem vypodlozkoval a mám ji cca o 4 Cm širší podvozek jsem snížil o 3 Cm, u nás na moravě v Buchlovských serpentinách, když jí dám napít tak letí jako raketa a spotřeba se drží někde pod 6- ti litry a to ji docela honim
Tak tohle je nádhera. Cena odpovídá značce.
Cena spise sebevědomá, za 2.494.700 dostanu X5 50i, které bude jízdné zase uplne jinde, přece jenom 530 benzinovYch koni, a ten víc než čtvrt milion by mi zbyl na benzin :) ale zase když si vezmu RR, který chce za 8 válec diesel 3.3 milonu, tak je SQ7 vylozene levná:)
Q8 je jízdné lepší než X5, ta je ve vysokých rychlostech překvapivě nervózní a celkove v primce na Audi nemá, to narovinu žádné BMW, v čem je lepší je převodovka a motor. Design Q8 je úchvatný, Lichte odvedl skvělou práci. Postav vedle Q8 novou X5, která působí doslova směšně.
To je opravdu krásně nesmyslný koment. Zdánlivá stabilita Audi tkví pouze v mrtvé zóně řízení kolem středové polohy. Tu naštěstí BMW takovou spolu s MB nemají. O designu se přít nebudu, není subjektivnější disciplíny.
BMW má mrtvé řízení už od roku 2009, to je fakt a ví to každý kdo BMW vlastní asi krom tebe, Audi jde v současníé chvíli do pozic auto pro řidiče, krásně se vodí má daleko přesnější řízení než BMW a podvozek je i km dál než mnichovský konkurent s prknem mezi nápravama. Motor je lepší u BMW stejně tak převodovka, ale spolupráce Audi a Porsche prostě přináší ovoce v samotné komplexnosti. Audi začalo dělat nejen krásná, ale jízdně opravdu skvělá auta, která člověka baví.
Trochu přehnaný pohled nejspíše fanouška značky. Myslím, že jsou to vyrovnaní soupeři. Ano BMW nemá osmiválec v naftě, tam je pozadu. Ale v benzínu naopak má osmiválec a Q8 zatím ne.
Hans je asi troll, jinak nevím. SQ7 je v primce samozřejmě pomalejší než 50i, o M verzi ani nemluvě. Navíc Audi je dlouhodobě v problémech s prodeji, jen od začátku roku se v každém měsíci prodalo 2x více X5 než Q7 (květen už téměř 3x násobek) asi jsou všichni ti kupci tak hloupí a nevidí, co Hans vidí:)
S těmi prodeji říkáš jenom polovinu pravdy, X6 se zase prodává hůř než Q8, takže ve výsledku se za 1Q prodalo X5+X6 cca 10700 ks a Q7+Q8 cca 9800 ks, takže rozdíl kolem 10%, žádný drámo.
Nejsem fanoušek značky, mám rad stejně BMW i Audi, šle třeba také Hondu nebo Volvo, narovinu se mi dnes Audi zda jako lepší alternativa, protože proste lépe jezdí i vypadají, nemá smysl se hádat.
Porovnávat SQ7 s 50i je samozřejmě blbost, M verze se muže porovnat s RS Q8 jakmile přijde na trh.
S RS Q8 se bude porovnávat X6M, to že Audi neumí V8 benzín v "civilní" verzi je čistě jen jeho problém.B-]
Stejně jako je čistě problém BMW, že neumí V8 diesel. V rámci VW je určité rozdělení rolí mezi značkami a koncern evidentně netrápí, když místo u Audi skončí zájemce o benzínový V8 u Cayenne nebo u Urusu či u Bentaygy.
Zákazníci Audi se na Uruse nebo Bentaygu nezmůžou, to je uplně jiná liga.B-]
RR není konkurence Q8, to je RR Sport a ten začíná s osmiválcem v dieselu na 2,58 mio. takže je levnější než Q8. Vcelku logicky, osmiválec v RR je zastaralý a vedle SQ8 dost slabý.
Jezdí se s nimi snad sprinty? Nebo vám přijde že jsou moderní motory nějak kvalitní?
Nádhera. Na zvracení, jako z X6 mi není. Čím víc na ni na parkovišti koukám, tím je divnější. Je moc široká, tím působí disharmonicky. Všchny Q v pohodě, tohle je opulentní, nehezké. Kde se přesně trefili do designu, to je nová Panamera.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.