Audi SQ7 je monstrum s motorem 4.0 TDI V8 a elektrickým turbem

Look  |  03. 03. 2016 12:45

Preco tam preboha nedaju benzinovy 8valcovy motor?

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  03. 03. 2016 12:58

Pretože by si ho nikto někůpil. Aj A8 jezdí v naftě. Vedle této QS 7 je jakékoliv XC 90 pouhým chrastítkem.

Odpovědět  |   | 
Mint  |  03. 03. 2016 13:41

A kolik těch A8 v naftě jezdí na důležitých trzích jakou jsou USA-Kanada-Čína-Rusko-Japonsko-Blízký východ?

Odpovědět  |   | 
Provo  |  03. 03. 2016 13:54

Tam samozřejmě mají V8 a W12. Pro Evropu je zcela klíčový diesel.

Odpovědět  |   | 
Mint  |  03. 03. 2016 14:08

Bejvávalo. Jde to i jinak. BTW vyvíjet motor jen pro EU si nemůže dovolit žádná automobilka co chce mít dobrý zisk. Ostatně Das Auto má proti Toyotě menší zisk na jedno vyrobené auto a to i přesto, že je započítána jeho zlatá nosnice, která je v tomhle na špičce - Porsche. A to Toyota koncern válcuje i kvalitou a stejně má větší zisk. Že by špatné rozhodnutí imbecilů z Říše? Zřejmě tam mají více Merkelových.

Odpovědět  |   | 
Provo  |  03. 03. 2016 14:10

Blbosti, Audi, které tento motor bude používat má marže daleko větší než Toyota a prodeje v EU tak velké, že se mu to samozřejmě vyplatí. A spočítej si zisky Toyoty za posledních 10 a zisky koncernu za posledních 10 let. Budeš překvapený.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  03. 03. 2016 14:51

Otázka: je možné byt fanouškem Toyoty a Volkswagenu zároveň nebo si člověk musí vzdy vybrat jen jeden tábor a do druhého kopat?

Odpovědět  |   | 
Mint  |  03. 03. 2016 14:57

Vzhledem k zásadně odlišným přístupům obou automobilek v oblasti motorů-převodovek je nutné do jedné z nich kopat. V opačném případě je člověk pokrytec. Mám raději přístup Toyoty, protože její hybridy nesmrdí, mají minimální pevné částice a na rozdíl od nekomfortních šmejdů DSG jsou bez cukání a asi tak 4x kvalitnější co se týče výdrže do generálky.

Odpovědět  |   | 
John  |  03. 03. 2016 15:01

S tou vydrzou to uz davno nie je pravda. Bejvavalo v 80-90 rokoch pane.

Odpovědět  |   | 
John je troll  |  03. 03. 2016 16:29

Kecáš. Napiš sem jediný model od koncernu s automatem co má takovou výdrž motoru-převodovky jako hybridní Toyoty. To co tyhle auta snesou u taxislužeb nedokáže napodobit nic s dieselem a už vůbec ne s dieselem a DSG. Atmo 1,5 je nesmrtelná a bez poruch, atmo 1,8 to samé.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  04. 03. 2016 01:33

Kterýkoliv model, který používá převodovku od ZF. Tzn. Q7 i A8. Akorát tyhle auta neuvidíte u taxislužeb.

Odpovědět  |   | 
David  |  03. 03. 2016 16:30

Az na to ze DSG v zadnym Q7 ani A8 neni

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  04. 03. 2016 01:32

Nevím, proč sem taháte DSG, když Q7 se dodává výhradně s převodovkami od ZF...

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  05. 03. 2016 17:53

Aha, tak "je nutné". No dobře no, já asi zůstanu jen petrolheadem, který prostě má rád auta bez ohledu na značku nebo zemi původu. Tím pádem jsem pokrytců král. Mimochodem, motory jsou u VW taky na vynikající úrovni. Namátkou pětiválec 2.5l - šestkrát po sobě motor roku ve své kategorii. Výborný je šestiválec biturbo diesel nebo přeplňované osmiválce (diesel i benzin). DSG jsem měl od roku 2006 do 2012 v Golfu GTI. Nemělo to chybu, žádné cukání jsem nepozoroval. Nikdy. Toyota umí taky výborné motory, ale jak jsi naznačil, člověk si musí vybrat jednu značku a do ostatních kopat, aby nebyl za vola...

Odpovědět  |   | 
Marek  |  28. 03. 2016 01:56

Toyota je dobra akorat tak na pole to se kvalitou nedá s Němci vůbec srovnávat, kdo ty auta neměl osobně nechápe

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  03. 03. 2016 14:08

Proč zapomínáš na Evropu. Marketing značek, které neumí udělat dobré auto nám nakukal, že Evropa není důležitá a přitom se tady prodá aut skoro jako v USA. A ještě navíc co v USA prodají za 700t tak v Evropě za to dostanou milion.

Odpovědět  |   | 
Mint  |  03. 03. 2016 14:20

Je menší chybou zapomínat na Evropu než na ty trhy které jsem vyjmenoval a jejichž součet prodejů Evropu porazí.

Odpovědět  |   | 
ello.  |  03. 03. 2016 19:44

Suhlas s Kank.V nasich zemepisnych sirkach sa predava diesel.Prave dnes som sa bavil o tom s predajcom Porsche,chodia k nam na obedy a tiez hovori,ze z 10 Macanov je 9 dieslov.A ked benzin tak potom uz extrem najsilnejsi motor Turbo.3liter V6 sa takmer vobec nepredava.Ani ich neobjednavaju do predajne.Kto by ho predsa len chcel musi cakat cca.4mesiace.Tato 7 sa javi naozaj dobre.Parametre su naozaj na urovni a spolu s jazdnym komfortom je to podla mna najlepsie SUV spolu s RR na trhu.XC 90 je bohuzial na mile vzdialene hlavne co sa tyka podvozku a motorov.

Odpovědět  |   | 
coolibra  |  03. 03. 2016 13:09

Chci vidět to auto a jeho majitele když se mu pokazí ten jeho pertinax to bude potom sranda za prvé a za druhé když bude ten křáp chtít prodat za nějaký rozumný peníz to bude pak prdel na ultimo

Odpovědět  |   | 
Chroustal, Ing.  |  04. 03. 2016 22:01

Informace pro Vás: Pokud jsem si koupil auto v této kategorii, tak mám na jeho provoz včetně všech drobností jako jsou opravy nebo pojištění.

A zbytková hodnota? Koho to prosim Vás zajímá?

Odpovědět  |   | 
Nornik  |  05. 03. 2016 20:09

Vzhledem k tomu, ze audiny se prakticky kupuji jen na firmu, tak bych rekl, ze moc majitelu nezajima, jakou to jejich auto bude zustatkovou hodnotu, nebo jak je drahy servis ... protoze operak.

Odpovědět  |   | 
Franta  |  12. 08. 2016 09:41

Takže firmy svým nákupem vlastně velkou měrou přispívají k vytváření hromad předraženého odpadu. Jelikož většina automobilek bere životnost vozu 250tkm, což firemní auta najezdí během 5 let, nastane pak období, kdy se na autě bude vysírat jedna věc za druhou. Takže jako ojetinu to to pak koupí akorát magor.

Odpovědět  |   | 
Mint  |  03. 03. 2016 13:40

Zhovadilost nejvyššího kalibru. Jen kompresor sežere 7 kW? Tolik výkonu stačí normálnímu autu na udržení rychlosti cca 65km/hod. Sám vím jaké problémy má BMW v servisech se svým tříturbovým šestiválcem a tahle V8 je ještě složitější. No, chtěli nástupce „podařené" V10 TDI, tak ho mají.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  03. 03. 2016 13:45

Jaké problémy má BMW v servisech se svým tříturbovým šestiválcem? Vlastním jedno takové a za 5 let se 150tis jsem měl jen prodřený levý zadní měch. Děkuji za info.

Odpovědět  |   | 
l297  |  03. 03. 2016 14:00

BMW ma se svymi auty velike problemy. Tezko rici, zda je neumeji, ci jen nechteji, opravovat.
Vsiml jsem si ovsem, ze BMW servisy venuji podstatne vetsi pozornost myti auta, nez odstraneni zavady. Pokud budete mit odvahu vlastnit bajny Bayrisches Mist Wagen (BMW) az do 250 tisic km, poznate jiste 'premiovou peci' na vlastni kuzi.

Odpovědět  |   | 
Xenob  |  03. 03. 2016 14:15

Ve dvěstěpadesáti už to vlastní takový nějaký I297 coby třetí majitel, který chce svou holou prd.el vozit v BNW ale za cenu fiatu 500. (BNW není překlep). Ono to auto má ve zkutečnosti 450tkm, ale to on neví, navíc tolik km už při pindání o bavorské mizerii na interneru nevypadá tak cool a zasvěceně.

Odpovědět  |   | 
*7kodh&5*6256bhsdhfs6$%-/  |  03. 03. 2016 16:06

Vidim, ze mate hodne vlastnich zkusenosti. Inu, proti gustu zadny disputat. Nicmene Vam musim podekovat. Diky takovym hejlum, jako jste Vy, BMW nezkrachuje.

P.S.:To skutecne jezdite tak malo, ze mate dojem, ze 250 tkm he hodne?

Odpovědět  |   | 
Xenob  |  04. 03. 2016 07:25

Co jsi zač, cesťák s kofolou? Auto kupuju na tři roky, nájezd do 120tkm, za posledních dvacet let jsem neměl problém. Co se s autem děje, když má 400tkm, je mi jedno, to nechám bazarovým hejlům, co jim stačí znáček na kapotě a 250tkm na tachometru patnáctiletýho BMW. Ti se pak vypisujou na internetu, jaký je to BMW hroznej šunt...

Odpovědět  |   | 
&63yGgf-/dqw-+d-/*2|\'123  |  04. 03. 2016 10:10

Pokud tedy kazde 3 roky kupujete nove BMW, rekneme za 2 mega, a prodate to stare, rekneme za 780 tisic, po 21 letech Vas to stoji 10.5 milionu. Predpokladam, ze nejste tak blbej, aby jste utratil za auta vice nez 10% Vaseho prijmu. Z toho mi tedy vychazi, ze za 21 let vydelate alespon 105 milionu.

A k tomu jeste zvladate psat prispevky na autorevue. Skutecne obdivuhodne.

Odpovědět  |   | 
*763ydgJggfs&56+-/2  |  04. 03. 2016 10:53

Jeste bych rad poznamenal, ze mimo vydelavani paradniho rance penez a psani do diskusi zvladate za tech 21 let najet 840 tisic km.

Proste multitalent.

Odpovědět  |   | 
manga  |  04. 03. 2016 13:28

A co jako?
Že jsi sám neschopný ještě neznamená, že jsou takoví všichni ostatní.

Odpovědět  |   | 
*62gGas-/*-12/375%JGs6625  |  04. 03. 2016 14:24

Kdybych byl 'lehce mentalne retardovany' (podle Ministerstva skolstvi IQ 50 az 69), vedl bych s Vami tuto 'plodnou' diskusi dale. Takto se ovsem obavam, ze Vam nemohu byti vyrovnanym partnerem.

Odpovědět  |   | 
Chroustal, Ing.  |  04. 03. 2016 22:05

No, rozhodně by jste měl využít Vaší inteligence k tomu aby jste si trochu přilepšil na příjmech a nezáviděl úspěšnějším, pane.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  05. 03. 2016 17:57

Pět milionů roční příjem Ti přijde jako ranec peněz? Zrovna dneska jsem v centru města seděl na pracovním obědě s člověkem, který někde zašantročil žiletku, přišel v riflích a maskáčové bundě a tento naprosto nenápadný človíček (který přijel nějakým taxíkem Dacia Logan) má roční příjem 10 milionu EUR. No a třeba taky ve volném čase (co by taky asi dělal, když má na všechno lidi) píše na nějaké diskuze. Já nevím, já si prostě nemyslím, že vydělávat pět až deset milionů ročně je nějak extra náročné.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  03. 03. 2016 16:01

Auto jsem si vždy umýval sám. Bmw už je na protiúčet a koncem března kupuji nové i ten samý motor. Co by jste mi doporučil jiného? Otec vlastnil Lexus 600hl, 8let a 195000. Já ho nerad řídil, ale otec na něj nedal dopustit.
Díky

Odpovědět  |   | 
*^24$$2Khcd&%245-/-*-/334  |  03. 03. 2016 16:17

Zalezi jake mate preference. BMW maji vymakane, lec komplikovane motory, na jejichz opravu si maloktery mechanik (z ruznych duvodu) troufne. A BMW servisy tak nejak maji nejvetsi zajem Vase auto umyt, mozna tak jeste menit ty nejdrazssi soucastky. Provadet ovsem skutecnou udrzbu a servis je prilis nebavi. Podle zkusenosti lidi v mem okoli je ovsem situace u jinych automobilek vice mene stejna.

Pokud je pro Vas auto veci statusu, tak asi zustante u BMW. Osobne se mi libi Infinity Q50. Ovsem nevim, nevim, zda bych si jej poridil. V EU je to takovy exot, takze servisni sit neni zrovna husta.

Odpovědět  |   | 
Xenob  |  04. 03. 2016 07:28

Možná se tím Q50 nejdřív svez, zvenku pěkný, uvnitř prostor malého hatchbacku včetně velikosti kufru, jídzní vlastnosti průměč, podvozek prkno. Přitažlivé je pro troubelíny, co se chtějí odlišit, aby ukázali jak autům rozumí, bohužel ukazují pouze opak.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  05. 03. 2016 18:03

To je zajímavá teorie, ten status... Já se asi budu opakovat, ale nemyslím, že by zrovna značka BMW byla symbolem nějakého společenského postavení. Berme to takto: pokud mi přijede obchodní partner na jednání v sedmičce minulé generace, jak poznám jeho společenský status? Koupil to auto do výroby nebo mu ho prodali v bazaru za cenu nové Octavie? Pokud už se nějaký chudák dívá na lidi skrze bohatství, pak přes nějaké BMW to prostě nepozná, i kdyby měl krasohled poslední generace :)
Já jsem zůstal u BMW z daleko prozaičtějšího důvodu. Jsem na něj zvyklý. Prostě sednu a vím co kde hledat. Jsem zvyklý na ovládání, chod tlačítek a přepínačů, vím, kde si pustit hudbu nebo hledat nový cíl v navigaci. Jsem zvyklý na svého prodejce (už vám někdy měnili třeba dlouholetého bankéře?), financuji vůz přes stejnou společnost, vím v čem mně vyjdou vstříc apod. To, že to má znáček BMW je pro mě naprosto, ale naprosto nepodstatné. Ano, můžu mít ten pocit, že řídím auto s tradicí a sportovní historií, ale to je tak vše...

Odpovědět  |   | 
ello.  |  03. 03. 2016 20:27

Tak Lexus 600 je ina kava.Moj byvali sef je Lexus maniak a mal ich vzdy niekolko.Mal som moznost sa previest v novej LS 600 h a je to fakt vyborne vozenie.Na mna je to moc hight-tech ale inac parada.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  03. 03. 2016 14:13

Tak gratulujem k dosiahnutiu planovanej zivotnosti, pri aute za dvaapol mega je to uspech. Pohlad na cennik a zarucne baliky je snad jasny. Aby sme neprisli k omylu, prajem nech ste tou vynimkou, komu to vydrzi co najldhsie.

Mna na tom clanku zaujala jedna vec...v nazve je to nazvane ako 'elektricke turbo'. Nech sa namaham ako namaham, nejak mi taka vec z technickeho hladiska nejde do hlavy. Vysvetli mi prosim niekto, co je to 'elektricke turbo'? Viem co je kompresor, viem co je elektricky kompresor, viem co je turboduchadlo a turbokompresor, este aj pojem elektricke duchadlo by som zozral. Ale pojem 'elektricke turbo' mi je neznamym. Idealne niekto z ustavu ako marketing alebo ekonomicka.

No a parametre uctyhodne, lenze zase sa tu natiska otazka...nestacilo tam pollitra objemu naviac namiesto tych zbytocnych zlozitosti? Alebo niekto naozaj veri ze masy takychto aut, ktorych mame bezosporu plne ulice a sidliska, zachrania planetu? Mi to pripomina rozpravky o kulturnom obohateni a vysokokvalifikovanej pracovnej sile, vdaka ktorej Nemecko zazije bezpochyby ekonomicky a hlavne socialny rozkvet a blahobyt.

Odpovědět  |   | 
manga  |  04. 03. 2016 13:35

Mám dojem, že u Audi nazývají E-lader, což v překladu není "elektrické turbo". Ale pro většinu lidí u nás je tento název asi srozumitelnější. A místo půl litru objemu tam jen proto, aby kompenzovalo klasický turbo lag, což by větší objem řešil jen z části.

Odpovědět  |   | 
Chroustal, Ing.  |  04. 03. 2016 22:14

UTFG, troubo.

Odpovědět  |   | 
Mint  |  03. 03. 2016 14:17

Upřímnou soustrast pokud mluvíš pravdu. Ale vzhledem k tomu, že tříturbovou hrůzu dělají jen 4 roky, tak kecáš. Palivová soustava, turba se mění jak fusekle a v neposlední řadě silný předpoklad nízké životnosti mechanických částí motoru (olej co z toho teče při výměně se nedá nazvat olejem), takže totální smrt mnohem dříve než např. u 1,6MPI, 1,8 HSD od Toyoty atd.

Odpovědět  |   | 
manga  |  04. 03. 2016 13:37

Já jsem zatím neslyšel o problémech 50d, tedy ne od relevantních zdrojů. Slýchám to jen ve formě JPP, jako teď a tady :)

Odpovědět  |   | 
JUgdf 'ldl;+09233-*//  |  03. 03. 2016 14:03

Take jste si vismli, jaka je to slava, kdyz prichazi zcela novy motor? O deset let pozdeji pak clovek cte, jakej ze to byl vlastne zmetek a ze se mu v autobazaru mate rozhodne vyhnout obloukem. Ale ono se to vlastne netyka jen motoru, ze.

Odpovědět  |   | 
Mint  |  03. 03. 2016 14:59

Přesně. Vzpomínám na nějakou propagační akci kdy s V10TDI tahali nějaký velký letadlo. Dnes si ten motor koupí jen masochista nebo hlupák.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  03. 03. 2016 15:43

...platilo (ostatne ako je u koncernu pravidlom) pri prvych rokoch vyroby (niekto skratka tie nedorobky zaplatit musi). Posledne verzie, za predpokladu spravneho olejoveho servisu, nemali problem. Motor je to a olej je alfa omega. Takze kazdych 15.000 olej a slusne zaobchadzanie a v ziadnom pripade z prvych dvoch rokov. Potom je klud a mas lokomotivu.

Odpovědět  |   | 
Bimbo  |  03. 03. 2016 14:26

Mozna si meli vzit priklad z BMW a jejich povedeneho 4.4 V8 kde mnichovsti dali durba taky mezi valce, vysledkem je to, ze turba se nemaji sanci jakkoliv uchladit a vesele odchazi jedno za druhym.
Kdyz jeste pripocteme vyssi teplotu spalene nafty tak se velmi obavam zivotnosti turb a celeho systemu.

Odpovědět  |   | 
John  |  03. 03. 2016 15:06

Vy ste odbornik vidim. Vyssia teplota spalenej nafty? Nastudujte si veci, aby ste sa zbytocne verejne nestrapnoval!!!

Odpovědět  |   | 
Bimbo  |  03. 03. 2016 15:26

Takze, ono je to takove sporne, ale teplotu horeni ma nafta vyssi nez benzin, ale teplota vyfokovych plynu je nizsi.
To ale na veci nic nemeni, ze mezi valci se ta turba budou velice spatne chladit.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  03. 03. 2016 15:38

...klud a pokoj, to nie je nic mimoriadne. Koncern uz vynasiel aj ine zazraky a uz davno ich marketing a ekonomicke *vedeli* dokonca ako chladit olej katalyzatorom. Na tu fyziku skratka nemas :) Viz HTP.

Mne sa pacil skor lysholm. Narocne a drahe na vyrobu, ale technicky naozaj pekna vec.

Odpovědět  |   | 
Chroustal, Ing.  |  04. 03. 2016 22:10

Jojo, ja mam radši tuzemák. Sprosté pití, ale takové národní- a zahřeje.

Mě se líbí vysoká komprese u benzínů Mazdy. Volnoběh tedy ne-pěkný, ale výsledky skvělé.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  04. 03. 2016 12:32

Ano, je to složitý a komplikovaný motor, ale chce snad někdo za čtyři miliony motor jako v dvoutaktním saabu. Ne, ten motor je adekvátní k nabízené ceně.

Odpovědět  |   | 
Chroustal, Ing.  |  04. 03. 2016 22:05

Taky bych řekl.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

dnes | Vladimír Kadera | 8 příspěvků
Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 39 příspěvků
Minitest BMW 640d xDrive GT: Svatební povoz, dálniční expres i luxusní náklaďák

BMW 640d xDrive GT

Jak byste hodnotili bleskurychlou možnost využít komfortního hrbáče od BMW, když nemáte čas a hrnou se na vás povinnosti okolo svatby? Asi nějak takhle…

7.  11.  2019 | Daniel Fuglevič | 55 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

včera | | 212 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A