Audi SQ7 dostalo od JE Design širší karoserii a 522 naftových koní

Audi SQ7 se představilo doslova před pár dny, přesto je zde už teď první tuning. Postarala se o něj společnost JE Design, která připravila hodně výrazný body-kit a která slibuje také celkem brutální výkon. Naftový osmiválec údajně dostane po zásahu lidí od tohoto úpravce 384 kW, tedy v přepočtu 522 dieselových koní.

Audi SQ7 je monstrum s motorem 4.0 TDI V8 a elektrickým turbem

Audi SQ7 je monstrum s motorem 4.0 TDI V8 a elektrickým turbem

Co přesně bude stát za zvyšováním výkonu u motoru, který jako vůbec první sériově vyráběný pracuje s elektrickým kompresorem, to JE Design neuvádí. Za to ale nabízí zvýšení výkonu i pro klasický třílitrový diesel, který má v sériovém provedení 200 kW (272 k) a 600 Nm. Po zásahu se mohou zákazníci těšit na 240 kW (326 k) a 685 Nm.

Samotný body-kit si pak můžete nechat nasadit nejen na SQ7, ale také na klasickou verzi poslední generace tohoto obrovského SUV. Součástí úprav jsou i dvě varianty výfuku, kdy jedna používá hranaté koncovky (105 x 85 mm) a ta druhá má kulaté koncovky o průměru 100 mm. Co se týká disků, společnost JE Design připravila velikost 22 palců s pneumatikami o rozměru 295/30 R22. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 17 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků