Audi SQ7 dostalo od JE Design širší karoserii a 522 naftových koní

Audi SQ7 se představilo doslova před pár dny, přesto je zde už teď první tuning. Postarala se o něj společnost JE Design, která připravila hodně výrazný body-kit a která slibuje také celkem brutální výkon. Naftový osmiválec údajně dostane po zásahu lidí od tohoto úpravce 384 kW, tedy v přepočtu 522 dieselových koní.

Audi SQ7 je monstrum s motorem 4.0 TDI V8 a elektrickým turbem

Audi SQ7 je monstrum s motorem 4.0 TDI V8 a elektrickým turbem

Co přesně bude stát za zvyšováním výkonu u motoru, který jako vůbec první sériově vyráběný pracuje s elektrickým kompresorem, to JE Design neuvádí. Za to ale nabízí zvýšení výkonu i pro klasický třílitrový diesel, který má v sériovém provedení 200 kW (272 k) a 600 Nm. Po zásahu se mohou zákazníci těšit na 240 kW (326 k) a 685 Nm.

Samotný body-kit si pak můžete nechat nasadit nejen na SQ7, ale také na klasickou verzi poslední generace tohoto obrovského SUV. Součástí úprav jsou i dvě varianty výfuku, kdy jedna používá hranaté koncovky (105 x 85 mm) a ta druhá má kulaté koncovky o průměru 100 mm. Co se týká disků, společnost JE Design připravila velikost 22 palců s pneumatikami o rozměru 295/30 R22. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků