Audi SQ7 dostalo od JE Design širší karoserii a 522 naftových koní

Audi SQ7 se představilo doslova před pár dny, přesto je zde už teď první tuning. Postarala se o něj společnost JE Design, která připravila hodně výrazný body-kit a která slibuje také celkem brutální výkon. Naftový osmiválec údajně dostane po zásahu lidí od tohoto úpravce 384 kW, tedy v přepočtu 522 dieselových koní.

Audi SQ7 je monstrum s motorem 4.0 TDI V8 a elektrickým turbem

Audi SQ7 je monstrum s motorem 4.0 TDI V8 a elektrickým turbem

Co přesně bude stát za zvyšováním výkonu u motoru, který jako vůbec první sériově vyráběný pracuje s elektrickým kompresorem, to JE Design neuvádí. Za to ale nabízí zvýšení výkonu i pro klasický třílitrový diesel, který má v sériovém provedení 200 kW (272 k) a 600 Nm. Po zásahu se mohou zákazníci těšit na 240 kW (326 k) a 685 Nm.

Samotný body-kit si pak můžete nechat nasadit nejen na SQ7, ale také na klasickou verzi poslední generace tohoto obrovského SUV. Součástí úprav jsou i dvě varianty výfuku, kdy jedna používá hranaté koncovky (105 x 85 mm) a ta druhá má kulaté koncovky o průměru 100 mm. Co se týká disků, společnost JE Design připravila velikost 22 palců s pneumatikami o rozměru 295/30 R22. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

včera | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků