Ten článek je špatně přeložen s němčiny Benzínové osmiválce nenahrazují ty naftové pouze doplňují nabídku motorizací
Bohužel pouze dočasně. Koncernové pomatení mysli, kdy v roce 2018 V8TDI stopli, v září 2019 je zas zavedli a rozšířili i do A8 a SQ8, v Rakousku a Česlu je v květnu 2020 zase stopli, aby je v červenci opět uvolnili, ovšem bez záruky, že objednané auto vyrobí a dodají, je neuvěřitelné.Soudruzi z Vlkohradu (o této zhovadilosti rozhodlo nejvyšší vedení koncernu) si totiž naivně myslí, že dosavadní zájemci o V8TDI přezbrojí na Q7 60TFSI e s papírově komickou spotřebou. Jenže tato klientela není zpravidla padlá na hlavu a bez V8TDI od značky uteče jinam. Protože, a to si přiznejme, BMW udělalo v kvalitě interiéru obrovský krok dopředu a situace se obrátila, proti zvenku ohyzdné ale uvnitř excelentně zpracované X7, je Q7 provedením interiéru a jeho technickou výbavou pouhým chudým příbuzným.
Nové benzíny od VW (1.5 eTsi) jsou dost úsporné.. pokud se jim porařilo doladit benzínovou V8 na rozumnou spotřebu... tak super auto (na který nemám :) ).
je to komik..
Rozumna spotreba bude, kdyz to bude jezdit pod 15 litru kombinovana.
Pokud s tím budeš jezdit jako vlastníci TESLA MODEL S tj. v pravém pruhu mezi kamiony, abys někam dojel, tak tu spotřebu s touhle almarou 12 litrů benálu verva 100 dosáhneš. Když si budeš trošku užívat výkonu motoru, který máš pod kapotkou, tak těch 15 litrů na 100 budeš mít, ale stejně se budeš muset trochu krotit.
s SQ7 TDI nemám problém jezdit dálky kolem 8 a lokálku do 9. Tankování po 900km. Vrazili mi do ruky Q7 60TFSIe. Lokálka s dobíjením 8, bez dobíjení 13, dálka 13. A když tomu vezmete elektromotor a přidáte dva válce a litr objemu, deklarovaných 12 to určiě nebude, ale 15 s odřenýma ušima.
V srpnu vydám konečně blog na svém kanále. Měl jsem výzvu ujet celou republiku tam a zpět na jednu nádrž. Dopadlo to šíleně...
Aš - Jablunkov x2, 1180km? V tom nevidím problém.
No, nemyslím, že je to tak easy.
Tak jde samozřejmě o způsob a podmínky jizdy, je treba stačit spotřebu na 7litrů. Při troše kázně jezdím i za míň.
Lidi, kteří si pořídí auto typu SQ7, tak jim stačí to, že tím demonstrují ty možnosti, které jim to auto dovoluje. Ale nemají potřebu je využívat. Pro člověka, který spěchá jsou vyloženě brzdou provozu. Strejdu v nějakým běžným autě předjedeš a nezabýváš se tím, ale tady přemýšlíš, jestli ten dotyčný za volantem to myslí vážně..... chápu, že si hrají na ekonomy run a dělá jim to dobře.
Nehraju si na žádný economy run, jezdím normálně na hranici povolených limitů nebo lehce nad nimi v rámci obvyklých tolerancí. A při tom mám pod pedálem obrovskou výkonovou rezervu, nemusím řešit, jestli kamion bezpečně předjedu, nemusím řešit, jestli táhnu třítunový přívěs s lodí, s ničím z toho není nejmenší problém a je pohoda.A při normálním sólo ježdění musím k pumpě jednou za 900+km, což je fajn.Je bezva natankovat doma, projezdit rakouské hory a dojet domů, aniž bych musel k pumpě.S benzínovým V8, kde je nepatrné zlepšení v dynamice ale fatální zhoršení v dojezdu, budu u pumpy každých nejvýše 400km bych prostě nekoupil. S nádrží 150l možná ano, s 85 rozhodně ne. Na krátké cesty mám e-tron, ten taky každou chvíli cucá cecek.
Do auta jako Q7 a Q8 byl V8 TDI naprosto geniální motor. V8 TFSI bude určitě prestižnější a do sportovně laděných modelů asi patří, ale to velká těžká SUV stejně nejsou a hodně silný a přesto úsporný V8 TDI byl v tomto případě lepší varianta.
Nic proti dieselu, pokud jde o ekonomiku provozu, třeba Passat co najezdí 40000 km ročně, klidně. Ale škudlit na palivu u opulentního SUV za 3 miliony? Kdo chce mít opici, musí mít i na banány!
XYZ je mimo, i bohati lidi chteji setrit, a nejde jen o to, ale taky o dojezd na jednu nadrz, kazdyho nebavi stavet furt na pumpe
Ty lidi si to, ale můžou koupit právě díky tomu, že neutrácejí zbytečně za banány a radši si koupí úspornější opiciB-] Ono s tímhle přístupem je pak i 600 tisíc měsíčně málo:-D
Tak ono pokud si pořizuju SUV za 3 mega, tak bych měl alespoň 500tis měsíčně vydělat, jinak bych řekl, že si dotyčný pořizuje na své (malé) poměry příliš drahé auto. Nikdy jsem neměl auto, které by bylo dražší než můj půlroční příjem... Je fakt, že ve východní Evropě ale asi někteří exhibují auty, která si vlastně nemohou dovolit (takové přemrštěné utrácení je pak často dožene právě v krizových obdobích, kdy se ukáže, jak kdo hospodařil v tučných letech).
U auta za 3 mega by jste se měli vejít do částky okolo 60 tisíc, pokud jde o měsíční splátku. Takže jediná otázka, kterou si lidi kupující tyto vozy pokládají je: Může si to moje firma dovolit?
Naprosto přesně. Osobně mám takovou normu, která je trochu uchýlná. Chci max investici do aut mít v rámci jejich kompletních (odhadnutelných) nákladů do 17% veškerých příjmů.
17%? Hustý, zkusil jsem si to úplně orientačně přepočítat na svojí firmu a vyšlo mi (odpisy, pojištění, servis, phm) asi 4,5 % :-D. Ale samozřejmě záleží na tom, co kdo a kde dělá. Zobecňovat to asi nejde.
Ja jsem strašně divný v tomto. “Investuju” do aut, místo abych se choval rozumně. :-D
Zaprvé, v ČR se podle mě neprodal jediný kus SQ7 / SQ8 na běžného člověka, vše je na IČ.Zadruhé, luxus koupit si auto za 3 miliony si nemohu dovolit. Samozřejmě vše na úvěr s přiměřenou akontací, to je většinou nejvíce výhodné.Zatřetí, vydělám mnohem více, než 500 měsíčně, přesto mě každá nádrž opravdu bolí u srdce. Když mohu ušetřit třeba litr na spotřebě, tak to udělám. Neplatí pro R8, kterou mám pro radost.
Tak to je mi tě fakt upřímně líto.
Většina těchto aut je na firmu. Jako soukromé to zase tolik lidí nemá.
A prezradis na com sa vozis?
Tak to by těch aut za 3 mega moc nejezdilo. Máš zvláštní představy.
Tak pokud někdo vydělává 100tis (i kdyby "čistýho"), myslí si o sobě, že je borec a pořizuje auto za 3 mega, tak je to podle mě regulérní blázen. :-DPodle mě je příjem 100tis tak akorát na lepšího Golfa, nebo Passata v základu. Ale asi to máme každý nastaveno jinak.
Sociální mindráček.
Cože?
Ano je to tak jak píšeš - někdo má stovky milionů a jezdí ve staré oktávce, jiný 100tis./měsíc a koupí si esko. Každého věc
Což ale vůbec neplatí a realita je jinde. Prodeje V8 TDI byly slušné, u benzínu to půjde znatelně dolů.
V8 TDI není ani technicky taková hrůza, rozhodně na dnešní dobu příjemný motor a do této kategorie aut pasoval. Osobně bych se za něj vůbec neurazil. ;-)
Naprosto souhlasím, podle mně půjdou prodeje tohoto modelu asi dolů. A co je taky zajímavé...dost by to mohlo zavařit Porsche Cayenne. Tak snad to mají spočítanéB-]
Tým ANO ve složení Ing. Babiš, JUDr. Schillerová a Ing. Havlíček nám zlevní naftu o 3 Kč (možná i více!). Spotřební daň na benzin správně ponechají vysokou, je potřeba řádně zdanit dekadentní SUV se zážehovými motory!
O tak prasáckých uskupeních bych na motoristický web nepsal. Zde to má být o autech !!! Stebáckou stranu si řeště někde na zápisích z gulagu. Kde vězně po cvičné lobotomii za živa dali večer za bránu tábora, aby ráno našli jen promzrlé kosti :-(
Aby ti nepraskla žilka žlučovitý kavárníku! Diskuze cenách PHM odvozených od výše spotřebních daní na motoristický web samozřejmě patří.
Bureš a jeho voliči jsou zplozenci ze zoofilního análního incestu
Na dvakrat preplnovany benzin vam bude stacit. Je to parada, verte miB-]
Máš fabii jezevčík 1,4 a chceš poučovat případné majitele 4.0 V8 ?:-D:-D:-D
Kombiky jsou jezevcik... Jam mam pravy cesky, temer nevyskytujici se unikat ..kockovitou selmu, jako Rys ostrovid.;-)
Tak možná kolotočovitou, jak od kolotočářů. Takový tuzing na jezevčíkovi co si hraje na něco co rozhodně není a ty se s tím chlubíš, jak kdyby jsi měl opravdu dobré auto. Máš 1,4 v jezevčíkovi s automatem. Mamacar, smiř se s tím. Špatné to není, ale ani zdaleka takové, jaké ty si myslíš že to je.
Vse mam puvodni. 180 hp. Definice tuzingu neplati na seriovy vuz. Zrovna menim olej v DSG..clovek se musi starat o takovou silnicni R2 masinku.
No a co, že máš všechno původní? Přestaň z toho dělat něco, co to zdaleka není a nebudeš za vola.
...pro me kauf stoleti, vis?
Plzeňský Prazdroj přestane nabízet pivo, protože obsahuje alkohol a bude nabízet přímo vodu. A vlastně se CO2 sníží, protože prodeje klesnou na 10%.
:-D:-D:-D
Asi tak, poloviční dojezd, dvojnásobné provozní náklady, to se vyplatí. Kazdych 400km u pumpy, to je sen movitých manažerů. Fleet emise presto klesnou, protože zájem bude nula.
Tak asi závist tak něco dělej a můžeš si koupit taky .Audi nemá v kvalitě zpracování konkurenci a čínský a korejský trabant ať jdou někam
Soudruhům z Ingolstadtu zjevně vadí, že o V8TDI je velký zájem, tak vymysleli, jak to změnit.
Bohužel, klasika u Audi. Když něco funguje tak je třeba to pokazit...
Mà to logiku. Když místo 20 aut se spotřebou 8 prodáte jen jedno, může žrát 15 a fleetové emise klesnou.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.