Audi SQ7 a SQ8 TFSI (373 kW) už koupíte i v Česku. Zatím si ještě můžete vybírat

WRC Fabia R2 TwinCharger  |  28. 07. 2020 10:10

Zvlastni, ze majitele i takovych aut resi spotrebu. Vzdyd kazdy ujety kilometr stoji penize i v tom smyslu, ze se zvysuje najezd a tim klesa i pomyslna celkova trzni cena vozu. Zato tech par korun extra na pohonych hmotach, je vesmes pakatel, ne?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  28. 07. 2020 13:33

Mě stojí auta, s kterými jezdím, cca 135 tisíc každý měsíc na splátkách, pojištění, servisu, myčkách a PHM.
Nejde mi o stav konta, ale prostě nerad vyhazuju peníze oknem. Jezdím s SQ7 dlouhodobě za 9 cca. Spotřebu neřeším ve smyslu zapojení se někde za kamion, ale rozhodně bych nerad jezdil za dvojnásobek.
R8 neřeším spotřebu vůbec, většinou tam mám 16-20.
Takže i kdybych byl miliardář, každý litr dolů mi udělá radost.

Ono je taky asi důležité, jak jsi k penězům přišel. Pokud si je získal lehce a bez úsilí, tak je taky lehce a bez úsilí utrácíš.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  28. 07. 2020 13:56

Přesně takto uvažuje majitel SQ7-8, nerad plýtvá a tak má na SQ.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  28. 07. 2020 15:55

😄😄😄👍

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  28. 07. 2020 16:05

To se těžko vysvětluje. Lidi jsou různí, chtějí jezdit pohodlně a rychle a zároveň třeba obdivují techniku. Každý k tomu přistupuje jinak.
Zdroje by byly i na Urus a Aventador SV, ale už to proste za auto a obdiv ke znacce, úctě k její tradici nebo klukovskemu snu je proste přehnané. Za auto, byť na to mohu mít, bych takové peníze asi nedal.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  28. 07. 2020 16:09

Nejen že nerad plýtvá, to je samozřejmě pravda, ale taky ho nebaví muset každých 400km k pumpě. Za sebe, kdyby V8TFSI dostala alespoň 130l nádrž, tak by mi to nevadilo. Bohužel, americká verze zůstala na stejné nádrži jako evropská, tedy 85l, přestože Touareg má 90l a ještě navíc odpadá další 24l nádrž na adblue, takže místo tam nepochybně je. S 85l jim ale na patnáctilitrovou spotřebu kašlu. Budu naftovou SQ7 držet jak dlouho to půjde a pak se uvidí, předpovídám, že ji jednou nahradí h-tron.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  28. 07. 2020 16:22

Souhlasím. Jinak SQ7 budu držet taky jak to jen půjde. Pro mě zatím bez jakékoliv konkurence nebo lépe řečeno, není dnes auto, které bych chtěl po SQ7 (snad 53 AMG GT). Vždycky se těším na každý kilometr. 👍

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  28. 07. 2020 16:28

Abyste, pánové, pak ještě měli od Audi co kupovat. Pomatenost současného managementu je přímo galaktická a jejich schopnost vnímat svá nejpitomější rozhodnutí jako geniálně správná rovněž. Nápadně to připomíná dvě firmy z jiného oboru: HTC jako tehdejší technologický leader měl rovněž sebevědomé a úplně vypatlané vedení, které sérií naprosto chybných marketingových rozhodnutí značku poslalo z výsluní do těsné blízkosti úplného dna, kde se potácí dodnes. A finská Nokia rovněž, ti to ovšem dokonali zdárně až do čínských rukou.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  28. 07. 2020 16:43

Ja už nic od Audi nechci. Současné modely mě totálně odradily.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  28. 07. 2020 16:50

RS7 je zatím ještě v pohodě....

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  28. 07. 2020 18:11

Designově krásné. Ale třeba i RS6 je tupejsi v reakcích než modely konkurence

Odpovědět  |   | 
Soap  |  28. 07. 2020 13:09

Nerozumím tomu kdo si koupí SQ8 s benzínem. Za cenu SQ8 + některé nezbytné příplatky můžu mít RSQ8, která má bohatší základní výbavu.
Jo a lidi co si tyto auta kupují spotřebu určitě řeší, znám pár majtelů osobně.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  28. 07. 2020 13:37

Hm, RSQ8 budu testovat, myslím, že u tohoto modelu je jinak řešený podvozek plus je to auto, které nevyrábí Audi AG (což je to samé jako M modely, ty taky nevyrábí BMW AG).
Ve finále by RSQ8 měla jezdit lépe, když na ni pracují kluci z Audi Sport. Otázka je, co jim matička dovolí.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  28. 07. 2020 16:14

jenže rozdíl v ceně SQ8/ RSQ8 není nijak propastný, takže benzínovým SQ verzím příliš šancí na evropském trhu nedávám.
Navíc je to přímo ukázková demonstrace naprostého zmatku v rozhodování managementu VAG.SQ7 na jaře 2018 stáhli s tím, že končí. V září 2019 zase zavedli, a za necelý rok ji zase stahují. Touareg V8TDI vydržel ve výrobě přesně rok, A8 V8TDI také. Přitom je zcela zjevné, že o V6TFSI PHEV verze jak u Touaregu, tak u Audi Q7/A8 je zájem v podstatě nulový a čtyřválcové PHEV v A6/A7/Q5 jsou rovněž propadák.

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  28. 07. 2020 22:33

PHEV A6/A7/Q7/Touareg jsou v Německu totální fiasko. Prodejci je odmítají brát na showroomy, protože zájem klientů je nulový. Jediné, co jakž takž jde prodat, byť v zanedbatelných počtech, je Q5 55TFSIe. Ale i těch se prodá daleko méně, než plnotučných SQ7.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  28. 07. 2020 13:41

Klasické Audi. Do podzimu V8 TDI. Jejich strategie je vždy stejná. Nejlepší motor planety (v dieselech) a oni ho pošlou ke dnu. Nádherný R5 z minulých dob je už dnes jen další motor v nabídce. Nemá charakter, nemá zvuk a citelně mu schází výbušnost a rychlá reakce.
Jsem zvědav, kdy někdo rozhodne, že pocta LeMans - model R8 nebude už existovat anebo do něj narvou přeplňovanou véosmičku.
Nerad jsem negativní, ale je to smutné...

Odpovědět  |   | 
Ingos  |  28. 07. 2020 14:10

R8 s atmo spalovákem končí s touto generací, to už je jisté. R5 nejpozději v roce 2024 taky, možná dřív. V8 TDI je škoda, ale asi to odpovídá zájmu zákazníků. SQ7/SQ8 moc nepotkávám.

Odpovědět  |   | 
RR  |  28. 07. 2020 14:21

No je fakt, ze SQ uz maji cenově blízko treba k Porsche...

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  28. 07. 2020 16:01

Nevím jak u SQ7 vs Cayenne. Ale pro test RS6 jsme si vzali pro porovnání se stejnou výbavou Porsche Panamera Sport Turismo a ceny byly:

Audi: 4.174.000,-
Porsche: 5.467.820,-

takže pokud je pro Tebe rozdíl 1.5 milionu korun hodně blízko cenově, tak v pořádku.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  28. 07. 2020 14:35

Podle mě zájem o motor by byl enormní. Spíše není zájem o cenu, kterou si Audi účtuje.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  28. 07. 2020 16:16

Jen málokdo se s konečnou cenou SQ7 dostane nad trojku. Půlmilion dolů je jaksi povinnost a další slevy nejsou nic mimořádného.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

11.  8.  2020 | Michal Dokoupil | 63 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 54 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

8.  8.  2020 | Lukáš Prejzek | 12 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro
Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné není, přesto se o něj Češi možná porvou

Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné nen…

Vlastně by nás ani nemělo překvapovat, že v pozici nejlevnějšího kombi na českém trhu najdeme Dacii Logan MCV. Vůz začíná na 204.900 korunách a krásou neoplývá, přesto se o něj možná Češi ještě poperou.

27.  7.  2020 | | 85 N/A
Mička Jan
Konec výrobyDacia Logan