| Audi SQ8 oficiálně

 | Audi SQ8 oficiálně

 | Audi SQ8 oficiálně

 | Audi SQ8 oficiálně

 | Audi SQ8 oficiálně

 | Audi SQ8 oficiálně

 | Audi SQ8 oficiálně

 | Audi SQ8 oficiálně

 | Audi SQ8 oficiálně

 | Audi SQ8 oficiálně

 | Audi SQ8 oficiálně

 | Audi SQ8 oficiálně

 | Audi SQ8 oficiálně

 | Audi SQ8 oficiálně

 | Audi SQ8 oficiálně

 | Audi SQ8 oficiálně

| Audi SQ8 TDI oficiálně

| Audi SQ8 TDI oficiálně

| Audi SQ8 TDI oficiálně

| Audi SQ8 TDI oficiálně

| Audi SQ8 TDI oficiálně | Audi SQ8 TDI oficiálně

| Audi SQ8 TDI oficiálně | | Audi SQ8 TDI oficiálně

| Audi SQ8 TDI oficiálně

| Audi SQ8 TDI oficiálně

| Audi SQ8 TDI oficiálně

| Audi SQ8 TDI oficiálně

| Audi SQ8 TDI oficiálně

| Audi SQ8 TDI oficiálně

 | Audi SQ8 oficiálně

 | Audi SQ8 oficiálně

| Audi Q7 50 TDI a 55 TFSI po faceliftu Foto: Audi

| Audi Q7 50 TDI a 55 TFSI po faceliftu | Foto: Audi

| Audi Q7 50 TDI a 55 TFSI po faceliftu Foto: Audi

| Audi Q7 50 TDI a 55 TFSI po faceliftu | Foto: Audi

| Audi Q7 50 TDI a 55 TFSI po faceliftu Foto: Audi

| Audi Q7 50 TDI a 55 TFSI po faceliftu | Foto: Audi

| Audi Q7 50 TDI a 55 TFSI po faceliftu Foto: Audi

| Audi Q7 50 TDI a 55 TFSI po faceliftu | Foto: Audi

| Audi Q7 50 TDI a 55 TFSI po faceliftu Foto: Audi

| Audi Q7 50 TDI a 55 TFSI po faceliftu | Foto: Audi

| Audi Q7 50 TDI a 55 TFSI po faceliftu Foto: Audi

| Audi Q7 50 TDI a 55 TFSI po faceliftu | Foto: Audi

| Audi Q7 50 TDI a 55 TFSI po faceliftu Foto: Audi

| Audi Q7 50 TDI a 55 TFSI po faceliftu | Foto: Audi

| Audi Q7 50 TDI a 55 TFSI po faceliftu Foto: Audi

| Audi Q7 50 TDI a 55 TFSI po faceliftu | Foto: Audi

| Audi Q7 50 TDI a 55 TFSI po faceliftu Foto: Audi

| Audi Q7 50 TDI a 55 TFSI po faceliftu | Foto: Audi

| Audi Q7 50 TDI a 55 TFSI po faceliftu Foto: Audi

| Audi Q7 50 TDI a 55 TFSI po faceliftu | Foto: Audi

| Audi Q7 50 TDI a 55 TFSI po faceliftu Foto: Audi

| Audi Q7 50 TDI a 55 TFSI po faceliftu | Foto: Audi

| Audi Q7 50 TDI a 55 TFSI po faceliftu Foto: Audi

| Audi Q7 50 TDI a 55 TFSI po faceliftu | Foto: Audi

| Audi Q7 50 TDI a 55 TFSI po faceliftu Foto: Audi

| Audi Q7 50 TDI a 55 TFSI po faceliftu | Foto: Audi

| Audi Q7 50 TDI a 55 TFSI po faceliftu Foto: Audi

| Audi Q7 50 TDI a 55 TFSI po faceliftu | Foto: Audi

| Audi Q7 50 TDI a 55 TFSI po faceliftu Foto: Audi

| Audi Q7 50 TDI a 55 TFSI po faceliftu | Foto: Audi

| Audi Q7 50 TDI a 55 TFSI po faceliftu Foto: Audi

| Audi Q7 50 TDI a 55 TFSI po faceliftu | Foto: Audi

| Audi Q7 50 TDI a 55 TFSI po faceliftu Foto: Audi

| Audi Q7 50 TDI a 55 TFSI po faceliftu | Foto: Audi

| Audi Q7 50 TDI a 55 TFSI po faceliftu Foto: Audi

| Audi Q7 50 TDI a 55 TFSI po faceliftu | Foto: Audi

| Audi Q7 50 TDI a 55 TFSI po faceliftu Foto: Audi

| Audi Q7 50 TDI a 55 TFSI po faceliftu | Foto: Audi

| Audi Q7 50 TDI a 55 TFSI po faceliftu Foto: Audi

| Audi Q7 50 TDI a 55 TFSI po faceliftu | Foto: Audi

| Audi Q7 50 TDI a 55 TFSI po faceliftu Foto: Audi

| Audi Q7 50 TDI a 55 TFSI po faceliftu | Foto: Audi

| Audi Q7 50 TDI a 55 TFSI po faceliftu Foto: Audi

| Audi Q7 50 TDI a 55 TFSI po faceliftu | Foto: Audi

| Audi Q7 50 TDI a 55 TFSI po faceliftu Foto: Audi

| Audi Q7 50 TDI a 55 TFSI po faceliftu | Foto: Audi

| Audi Q7 50 TDI a 55 TFSI po faceliftu Foto: Audi

| Audi Q7 50 TDI a 55 TFSI po faceliftu | Foto: Audi

| Audi Q7 50 TDI a 55 TFSI po faceliftu Foto: Audi

| Audi Q7 50 TDI a 55 TFSI po faceliftu | Foto: Audi

| Audi Q7 50 TDI a 55 TFSI po faceliftu Foto: Audi

| Audi Q7 50 TDI a 55 TFSI po faceliftu | Foto: Audi

| Audi Q7 50 TDI a 55 TFSI po faceliftu Foto: Audi

| Audi Q7 50 TDI a 55 TFSI po faceliftu | Foto: Audi

 | Audi SQ8 oficiálně
 | Audi SQ8 oficiálně
 | Audi SQ8 oficiálně
 | Audi SQ8 oficiálně
42
Fotogalerie

Audi SQ7 a SQ8 dorazily do Ameriky. Evropské verze by si namazaly na chleba

Amerika vítá zážehový osmiválec 4.0 TFSI ve velkých SUV Audi. Máme jim co závidět?

Nové ostré modely automobilky Audi s označením S koupíte v Evropě už výhradně s naftovými motory. A nejsou v tom samy. Krásným příkladem je třeba model S6, který se v předchozí generaci nabízel s dvakrát přeplňovaným benzinovým osmiválcem 4.0 TFSI o výkonu 309 kW (420 koní). Evropská verze nové S6 však už dostala třílitrový vznětový motor produkující výkon 257 kW (349 koní), zatímco Amerika, Asie a Střední východ se těší z přítomnosti dvakrát přeplňovaného benzínového šestiválce o výkonu 331 kW (450 koní).

Američané si nyní mohou libovat v benzinových variantách velkých SUV modelů SQ7 a SQ8. Jejich síla pramení z dvakrát přeplňovaného zážehového osmiválce 4.0 TFSI o výkonu 373 kW (507 koní). Jen pro porovnání: evropský vznětový osmiválec TDI disponuje výkonem 320 kW (435 koní).

Při sprintu na stovku by nám americká verze ujela o půl vteřiny (4,3 vs 4,8 s), omezovač na 250 km/h ale platí i na ostatních trzích. Naše verze má zase výhodu ve spotřebě. Při testu Audi SQ8 TDI jsme dosáhli kombinované hodnoty 9,4 litrů na 100 kilometrů.

Další rozdíl jsme našli i v katalogu příplatkové výbavy, kde americké verze mají již v základu řízení zadní nápravy, zatímco evropské verze připlácejí 33.000 Kč. Tím ale rozdíly v podstatě končí. Co se týče výbavy, dostanete již v základu 20palcová kola pro SQ7 a 21palcová pro SQ8. Budete Američanům zážehové verze závidět?

Na fotografiích najdete evropské verze verze vozů.

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud