Audi SQ5 s karoserií Sportback se  představilo na konci listopadu , nyní už ho však najdete i v českém konfigurátoru značky. Zdroj: Audi

Audi SQ5 s karoserií Sportback se představilo na konci listopadu, nyní už ho však najdete i v českém konfigurátoru značky. | Zdroj: Audi

Stojí minimálně 1.923.900 Kč, oproti  standardní verzi SQ5  si tedy připlatíte 65.000 Kč, což není moc. Za peníze dostanete ten samý vznětový motor o objemu 3,0 litru s mild-hybridní technologií. Zdroj: Audi

Stojí minimálně 1.923.900 Kč, oproti standardní verzi SQ5 si tedy připlatíte 65.000 Kč, což není moc. Za peníze dostanete ten samý vznětový motor o objemu 3,0 litru s mild-hybridní technologií. | Zdroj: Audi

Výkon 251 kW (341 koní) a točivý moment 700 N.m stačí k akceleraci z 0 na 100 km/h za 5,1 sekundy a s plynovým pedálem na podlaze se dostanete až na elektricky limitovanou hranici 250 km/h. Osmistupňová automatická převodovka a pohon všech kol quattro jsou samozřejmostí. Zdroj: Audi

Výkon 251 kW (341 koní) a točivý moment 700 N.m stačí k akceleraci z 0 na 100 km/h za 5,1 sekundy a s plynovým pedálem na podlaze se dostanete až na elektricky limitovanou hranici 250 km/h. Osmistupňová automatická převodovka a pohon všech kol quattro jsou samozřejmostí. | Zdroj: Audi

I když jde o vrcholnou verzi základního modelu, stejně si připlatíte i za metalízu, a to minimálně 32.100 Kč. Standardem jsou dvacetipalcová kola, ale můžete jít i o palec výš. Uvnitř lze standardní sportovní sedadla čalounit i červenou kůží, spolehnout se můžete ale i na standardní látkové řešení. Zdroj: Audi

I když jde o vrcholnou verzi základního modelu, stejně si připlatíte i za metalízu, a to minimálně 32.100 Kč. Standardem jsou dvacetipalcová kola, ale můžete jít i o palec výš. Uvnitř lze standardní sportovní sedadla čalounit i červenou kůží, spolehnout se můžete ale i na standardní látkové řešení. | Zdroj: Audi

Audi SQ5 Sportback můžete vybavit adaptivním vzduchovým podvozkem za 28.900 Kč.  Zdroj: Audi

Audi SQ5 Sportback můžete vybavit adaptivním vzduchovým podvozkem za 28.900 Kč.  | Zdroj: Audi

Vhodným příplatkem se jeví akční paket Gravity, který do vozu přidá vyhřívání předních sedadel, komfortní klíč, parkovací senzory vpředu i vzadu, tempomat, 3zónovou klimatizaci, držení vozu v kopci, asistenta dálkových světel, zadní parkovací kameru i rozvržení pro chytré telefony. To vše za 125.700 Kč. Zdroj: Audi

Vhodným příplatkem se jeví akční paket Gravity, který do vozu přidá vyhřívání předních sedadel, komfortní klíč, parkovací senzory vpředu i vzadu, tempomat, 3zónovou klimatizaci, držení vozu v kopci, asistenta dálkových světel, zadní parkovací kameru i rozvržení pro chytré telefony. To vše za 125.700 Kč. | Zdroj: Audi

Virtuální kokpit a velký infotainment máte již ve standardu. Celkově se ale cena vozu může vyšplhat až na 2.500.000 Kč.  Zdroj: Audi

Virtuální kokpit a velký infotainment máte již ve standardu. Celkově se ale cena vozu může vyšplhat až na 2.500.000 Kč.  | Zdroj: Audi

Ve světě rychlých naftových SUV však nejde o nic neobvyklého, třeba za BMW X4 M40d s výkonem 340 koní dáte minimálně 1.912.300 Kč. Zdroj: Audi

Ve světě rychlých naftových SUV však nejde o nic neobvyklého, třeba za BMW X4 M40d s výkonem 340 koní dáte minimálně 1.912.300 Kč. | Zdroj: Audi

Je tomu pár dní, co Audi představilo modernizaci svého  výkonnějšího SUV SQ5 , které nadále spoléhá na hybridní diesel pod kapotou. S chutí zaujmout širší publikum zákazníků tak vlastně nepřekvapí... Zdroj: Audi

Je tomu pár dní, co Audi představilo modernizaci svého výkonnějšího SUV SQ5, které nadále spoléhá na hybridní diesel pod kapotou. S chutí zaujmout širší publikum zákazníků tak vlastně nepřekvapí... | Zdroj: Audi

...že silnější modernizovanou verzi nyní automobilka ukazuje také s karoserií Sportback, tedy s méně praktickou splývající zádí. Zdroj: Audi

...že silnější modernizovanou verzi nyní automobilka ukazuje také s karoserií Sportback, tedy s méně praktickou splývající zádí. | Zdroj: Audi

Nové SQ5 Sportback sice přijíždí s menším kufrem, přesněji o 40 litrů – standardně 510 litrů, při složení druhé řady sedadel až 1480 litrů... Zdroj: Audi

Nové SQ5 Sportback sice přijíždí s menším kufrem, přesněji o 40 litrů – standardně 510 litrů, při složení druhé řady sedadel až 1480 litrů... | Zdroj: Audi

...– všechny nové „eskové“ díly na výkonné motorizaci i samotná dynamika SUV však zůstávají stejné jako u standardního SQ5. Zdroj: Audi

...– všechny nové „eskové“ díly na výkonné motorizaci i samotná dynamika SUV však zůstávají stejné jako u standardního SQ5. | Zdroj: Audi

Pod kapotou tak najdete dieselový V6 3.0 TDI s 48V mild-hybridním systémem a elektrickým kompresorem, u kterého inženýři řadou nových součástek zlepšili jeho reakce i hospodárnost. Zdroj: Audi

Pod kapotou tak najdete dieselový V6 3.0 TDI s 48V mild-hybridním systémem a elektrickým kompresorem, u kterého inženýři řadou nových součástek zlepšili jeho reakce i hospodárnost. | Zdroj: Audi

Počítejte s výkonem 251 kW (341 koní), točivým momentem 700 N.m a kombinovanou spotřebou na udávané hodnotě 7 litrů na 100 km. Zdroj: Audi

Počítejte s výkonem 251 kW (341 koní), točivým momentem 700 N.m a kombinovanou spotřebou na udávané hodnotě 7 litrů na 100 km. | Zdroj: Audi

Se standardní výbavou osmistupňové automatické převodovky a pohonem všech kol quattro zrychlí i Sportback SQ5 z nuly na 100 km/h za 5,1 sekundy a maximálně pak dosáhne elektronicky omezených 250 km/h. Zdroj: Audi

Se standardní výbavou osmistupňové automatické převodovky a pohonem všech kol quattro zrychlí i Sportback SQ5 z nuly na 100 km/h za 5,1 sekundy a maximálně pak dosáhne elektronicky omezených 250 km/h. | Zdroj: Audi

Kromě upraveného agresivnějšího bodykitu je standardem výkonné verze o 30 mm nižší sportovní podvozek s elektronicky řízenými tlumiči, 20palcová kola a taky silnější brzdová soustava s 375mm kotouči a šestipístkovými třmeny vpředu. Zdroj: Audi

Kromě upraveného agresivnějšího bodykitu je standardem výkonné verze o 30 mm nižší sportovní podvozek s elektronicky řízenými tlumiči, 20palcová kola a taky silnější brzdová soustava s 375mm kotouči a šestipístkovými třmeny vpředu. | Zdroj: Audi

Sportovní diferenciál, řízení s variabilním převodem, větší 21palcová kola nebo vzduchový adaptivní podvozek zůstávají v seznamu příplatkové výbavy. Zdroj: Audi

Sportovní diferenciál, řízení s variabilním převodem, větší 21palcová kola nebo vzduchový adaptivní podvozek zůstávají v seznamu příplatkové výbavy. | Zdroj: Audi

Na trh se dostane nové Audi SQ5 Sportback v první polovině příštího roku. Cenu zatím neznáme. Zdroj: Audi

Na trh se dostane nové Audi SQ5 Sportback v první polovině příštího roku. Cenu zatím neznáme. | Zdroj: Audi

S modernizací standardního SQ5 od 1.858.900 Kč lze ovšem čekat, že si podobně jako u dalších modelů Audi za méně praktickou karoserii Sportback připlatíte minimálně 50 tisíc korun. Zdroj: Audi

S modernizací standardního SQ5 od 1.858.900 Kč lze ovšem čekat, že si podobně jako u dalších modelů Audi za méně praktickou karoserii Sportback připlatíte minimálně 50 tisíc korun. | Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

Stojí minimálně 1.923.900 Kč, oproti  standardní verzi SQ5  si tedy připlatíte 65.000 Kč, což není moc. Za peníze dostanete ten samý vznětový motor o objemu 3,0 litru s mild-hybridní technologií. Zdroj: Audi
Výkon 251 kW (341 koní) a točivý moment 700 N.m stačí k akceleraci z 0 na 100 km/h za 5,1 sekundy a s plynovým pedálem na podlaze se dostanete až na elektricky limitovanou hranici 250 km/h. Osmistupňová automatická převodovka a pohon všech kol quattro jsou samozřejmostí. Zdroj: Audi
I když jde o vrcholnou verzi základního modelu, stejně si připlatíte i za metalízu, a to minimálně 32.100 Kč. Standardem jsou dvacetipalcová kola, ale můžete jít i o palec výš. Uvnitř lze standardní sportovní sedadla čalounit i červenou kůží, spolehnout se můžete ale i na standardní látkové řešení. Zdroj: Audi
Audi SQ5 Sportback můžete vybavit adaptivním vzduchovým podvozkem za 28.900 Kč.  Zdroj: Audi
23
Fotogalerie

Audi SQ5 Sportback dorazilo na český trh. Stojí skoro stejně jako ekvivalent od BMW

S cenou natlačenou pod dva miliony korun přijíždí naftové SUV s výkonem 341 koní a stovkou za 5,1 sekundy.

Audi SQ5 s karoserií Sportback se představilo na konci listopadu, nyní už ho však najdete i v českém konfigurátoru značky.  Stojí minimálně 1.923.900 Kč, oproti standardní verzi SQ5 si tedy připlatíte 65.000 Kč, což není moc. Za svoje peníze dostanete ten samý vznětový motor o objemu 3,0 litru s mild-hybridní technologií.

Výkon 251 kW (341 koní) a točivý moment 700 N.m stačí k akceleraci z 0 na 100 km/h za 5,1 sekundy a s plynovým pedálem na podlaze se dostanete až na elektricky limitovanou hranici 250 km/h. Osmistupňová automatická převodovka a pohon všech kol quattro jsou samozřejmostí.

I když jde o vrcholnou verzi základního modelu, stejně si připlatíte i za metalízu, a to minimálně 32.100 Kč. Standardem jsou dvacetipalcová kola, ale můžete jít i o palec výš. Uvnitř lze standardní sportovní sedadla čalounit i červenou kůží, spolehnout se můžete ale i na standardní látkové řešení.

Audi SQ5 Sportback můžete vybavit vzduchovým podvozkem za 28.900 Kč. Vhodným příplatkem se jeví akční paket Gravity, který do vozu přidá vyhřívání předních sedadel, komfortní klíč, parkovací senzory vpředu i vzadu, tempomat, 3zónovou klimatizaci, držení vozu v kopci, asistenta dálkových světel, zadní parkovací kameru i rozvržení pro chytré telefony. To vše za 125.700 Kč.

Virtuální kokpit a velký infotainment máte již ve standardu. Celkově se ale cena vozu může vyšplhat až na 2.500.000 Kč. Ve světě rychlých naftových SUV však nejde o nic neobvyklého, třeba za BMW X4 M40d s výkonem 340 koní dáte minimálně 1.912.300 Kč.

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud