"Naftový mild-hybrid" to mi nzní jako přednost, ale jako urážka.
Parádní kára, to elektrické turbo s osmiválcem je zázrak, tady to nejspíš nebude jinak.
Jj a k tomu poctivý Torsen, to už dnes prakticky nikdo nemá.
k ultraquattru jsem přistupoval s velkým despektem, ale po čase uznávám, že ač to není fulltime a už vůbec ne Torsen, tak to kupodivu funguje. Jen jsem nepostřehl, že by to kromě testovacích procedur šetřilo nějaké palivo. Takže i nadále zastávám názor: Quattro ano, Ultraquattro ne.
O tom není žádná, spojky fungují na takovéto základní vyhrabání ze sněhu a díky elektronice a přibrzďování kol umí zvládnou i situace kdy je více kol v luftě nebo na ledu. Ale z hlediska jízdních vlastností se spojka nikdy nemůže vyrovnat diferenciálu. Mezinápravový Torsen a samosvor na zadku je nepřekonatelná kombinace.
určitě, ale v době, kdy byl dělený 50:50 ta auta byla zábavnější, současných 40:60 už není ono
Krasna farba ta zelena. Vzal by som ho v nafte aj ked jazdim benzin.
To dá rozum, že takový gazík není sporťák a patří do něj silná nafta, která umí jezdit i úsporně. Tento motor potřebuje hlavně q8. Nezapomeň, bychaři jedině benzín, kupci naftu.
Q8 dostane osmiválec TDI SQ8, ten si tohle šestiválcové lechtátko dá k snídani.
Osmiválec bude RSQ8 benzín. Již brzy B-]
Naštěstí ještě existují alternativy, jinde je svět ještě v pořádku.Jasně dám dvě mega za auto a pak budu řešit tři litry na sto navíc. .B-]
Jasne prodavaji v EU SUV z 90% v nafte v premii.Asi milionari jsou uplne blbi.
To je plno keců, ale s 2 mil na účtě bys nakonec šel pro naftu. I milionář nerad plytvá. V autech za 2 mil letí nafta.
U nás jó, to se dají horko těžko dohromady peníze na měsíční plátku operáku a pak už nezbývá na palivo.
Všude v Evropě je to stejné, protože všude v Evropě jsou drahé PHM (leckde dokonce o dost dražší než v ČR). Navíc automobilky nyní začnou diesely u větších aut opět tlačit horem dolem (v podobě diesel hybridů), protože jinou šanci naplnit limity CO2 nemají (elektry se budou rozšiřovat jenom pozvolně, takže celkovým flotilovým emisím pomohou, ale nezachrání je).
No,,,, jo. A hlavně budu řešit, jak často budu se 70l nádrží u pumpy. Jestli po 900 nebo po 400km je dost rozdíl. A otrava.
A co teprve když do kufru přihodíš dva kanystry pak na pumpu budeš muset jezdit ještě méně. Klika že tí nepřijde otrava že se musíš parkrát denně nažrat.:-P
Srovnávat oběd a tankování. Co se dá vše vymyslet.
Tolik to nedělá, ale v benzínovém gazíku je benzín otrava. Žere to i když jedeš pomalu.
a když přidáš, tak to žere i patníky a cyklistům gatě :-))
Značka která si hraje na prémiovou a přitom v některých modelech není schopná nabídnout alternativu k naftě. RS5 Sportback jen v USA, R8 má nakročeno do hrobu atd. atd. To se vyplatí postavit verzi která bude prodejna jen v Evropě a přitom jí montovat v Mexiku?! Jestli pak je ty E-trony uživí až jim ty sazomety zakážou?
Noo, aktuálně má k zákazu benzín úplně stejně daleko, jako nafta. Teda mimo pár zpovykaných německých měst. Takže v klidu. A pokud jde o etrony, tak taky klid. Lithia, kobaltu ani elektřiny aktuálně není dost a vysokokapacitní kondenzátor je dost velká, težká, drahá a nebezpečná věc. Takže ropa tu byla, je a ještě dlouho bude.P.S. RS5 Sportback v Evropě bude nejpozději v září. SQ5 se taky plánovala až na červen 2019 a k mání bude o něco dřív.
Doufam, ze toto daji i do A6?:-D
Jo a bude se to jmenovat S6
Víš že by mě to ani nepřekvapilo a pak tu budeme číst odý na to jak ten chrochták v porovnání s E53 AMG málo žere.B-]
Tak už to je. S (mimo S1, S3 a S8) budou diesely, RS benzíny.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.