Audi SQ5 se vrací na scénu jako naftový mild-hybrid. Má 347 koní a 700 N.m

M  |  21. 02. 2019 15:10

Doufam, ze toto daji i do A6?

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  21. 02. 2019 16:39

Jo a bude se to jmenovat S6

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  21. 02. 2019 16:51

Víš že by mě to ani nepřekvapilo a pak tu budeme číst odý na to jak ten chrochták v porovnání s E53 AMG málo žere.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  21. 02. 2019 17:05

Tak už to je. S (mimo S1, S3 a S8) budou diesely, RS benzíny.

Odpovědět  |   | 
frankie  |  21. 02. 2019 16:47

Značka která si hraje na prémiovou a přitom v některých modelech není schopná nabídnout alternativu k naftě. RS5 Sportback jen v USA, R8 má nakročeno do hrobu atd. atd. To se vyplatí postavit verzi která bude prodejna jen v Evropě a přitom jí montovat v Mexiku?! Jestli pak je ty E-trony uživí až jim ty sazomety zakážou?

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  21. 02. 2019 17:01

Noo, aktuálně má k zákazu benzín úplně stejně daleko, jako nafta. Teda mimo pár zpovykaných německých měst. Takže v klidu. A pokud jde o etrony, tak taky klid. Lithia, kobaltu ani elektřiny aktuálně není dost a vysokokapacitní kondenzátor je dost velká, težká, drahá a nebezpečná věc. Takže ropa tu byla, je a ještě dlouho bude.
P.S. RS5 Sportback v Evropě bude nejpozději v září. SQ5 se taky plánovala až na červen 2019 a k mání bude o něco dřív.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  21. 02. 2019 16:50

To dá rozum, že takový gazík není sporťák a patří do něj silná nafta, která umí jezdit i úsporně. Tento motor potřebuje hlavně q8. Nezapomeň, bychaři jedině benzín, kupci naftu.

Odpovědět  |   | 
Stanley  |  21. 02. 2019 16:58

Naštěstí ještě existují alternativy, jinde je svět ještě v pořádku.Jasně dám dvě mega za auto a pak budu řešit tři litry na sto navíc. .

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  21. 02. 2019 17:03

No,,,, jo. A hlavně budu řešit, jak často budu se 70l nádrží u pumpy. Jestli po 900 nebo po 400km je dost rozdíl. A otrava.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  21. 02. 2019 17:08

Tolik to nedělá, ale v benzínovém gazíku je benzín otrava. Žere to i když jedeš pomalu.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  21. 02. 2019 22:35

a když přidáš, tak to žere i patníky a cyklistům gatě

Odpovědět  |   | 
lol  |  21. 02. 2019 17:21

A co teprve když do kufru přihodíš dva kanystry pak na pumpu budeš muset jezdit ještě méně. Klika že tí nepřijde otrava že se musíš parkrát denně nažrat.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  21. 02. 2019 17:28

Srovnávat oběd a tankování. Co se dá vše vymyslet.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  21. 02. 2019 17:05

To je plno keců, ale s 2 mil na účtě bys nakonec šel pro naftu. I milionář nerad plytvá. V autech za 2 mil letí nafta.

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  21. 02. 2019 17:26

U nás jó, to se dají horko těžko dohromady peníze na měsíční plátku operáku a pak už nezbývá na palivo.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  22. 02. 2019 07:37

Všude v Evropě je to stejné, protože všude v Evropě jsou drahé PHM (leckde dokonce o dost dražší než v ČR). Navíc automobilky nyní začnou diesely u větších aut opět tlačit horem dolem (v podobě diesel hybridů), protože jinou šanci naplnit limity CO2 nemají (elektry se budou rozšiřovat jenom pozvolně, takže celkovým flotilovým emisím pomohou, ale nezachrání je).

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  22. 02. 2019 10:58

Jasne prodavaji v EU SUV z 90% v nafte v premii.Asi milionari jsou uplne blbi.

Odpovědět  |   | 
Kurfist  |  21. 02. 2019 18:34

Q8 dostane osmiválec TDI SQ8, ten si tohle šestiválcové lechtátko dá k snídani.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  21. 02. 2019 22:31

Osmiválec bude RSQ8 benzín. Již brzy

Odpovědět  |   | 
Stary pes  |  21. 02. 2019 17:45

Krasna farba ta zelena. Vzal by som ho v nafte aj ked jazdim benzin.

Odpovědět  |   | 
Pavel.  |  21. 02. 2019 18:45

Parádní kára, to elektrické turbo s osmiválcem je zázrak, tady to nejspíš nebude jinak.

Odpovědět  |   | 
Cyril  |  21. 02. 2019 18:56

Jj a k tomu poctivý Torsen, to už dnes prakticky nikdo nemá.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  21. 02. 2019 22:34

k ultraquattru jsem přistupoval s velkým despektem, ale po čase uznávám, že ač to není fulltime a už vůbec ne Torsen, tak to kupodivu funguje. Jen jsem nepostřehl, že by to kromě testovacích procedur šetřilo nějaké palivo. Takže i nadále zastávám názor: Quattro ano, Ultraquattro ne.

Odpovědět  |   | 
Cyril  |  22. 02. 2019 01:07

O tom není žádná, spojky fungují na takovéto základní vyhrabání ze sněhu a díky elektronice a přibrzďování kol umí zvládnou i situace kdy je více kol v luftě nebo na ledu. Ale z hlediska jízdních vlastností se spojka nikdy nemůže vyrovnat diferenciálu. Mezinápravový Torsen a samosvor na zadku je nepřekonatelná kombinace.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  22. 02. 2019 18:36

určitě, ale v době, kdy byl dělený 50:50 ta auta byla zábavnější, současných 40:60 už není ono

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  22. 02. 2019 11:46

"Naftový mild-hybrid" to mi nzní jako přednost, ale jako urážka.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 50 příspěvků
S Audi SQ8 TDI na trati Tour de France: Jízda, kterou prostě nepochopíte

Audi SQ8 TDI (první svezení)

V rámci rozšiřování nabídky sportovních audi s písmenem S v názvu jsme se dočkali i modelu SQ8 TDI. Je to sice pět metrů dlouhé SUV, zatáčky ale zvládá jako kompaktní hatchback!

9.  7.  2019 | Svět motorů | 87 příspěvků
První jízda s novou Škodou Superb Scout: Dejte jí 2.0 TDI Evo a bude skvělá!

Škoda Superb Scout (první svezení)

První kilometry s novou Škodou Superb Scout jsme absolvovali v Rakousku. Vedle klikatých okresek nás trasa zavedla i na šotolinu a byl dostatek času k vyzkoušení nového prediktivního tempomatu. Jaký je prozatímní verdikt?

5.  7.  2019 | Jan Mička | 77 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 44 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 133 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A