Audi SQ5 se vrací na scénu jako naftový mild-hybrid. Má 347 koní a 700 N.m

M  |  21. 02. 2019 15:10

Doufam, ze toto daji i do A6?

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  21. 02. 2019 16:39

Jo a bude se to jmenovat S6

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  21. 02. 2019 16:51

Víš že by mě to ani nepřekvapilo a pak tu budeme číst odý na to jak ten chrochták v porovnání s E53 AMG málo žere.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  21. 02. 2019 17:05

Tak už to je. S (mimo S1, S3 a S8) budou diesely, RS benzíny.

Odpovědět  |   | 
frankie  |  21. 02. 2019 16:47

Značka která si hraje na prémiovou a přitom v některých modelech není schopná nabídnout alternativu k naftě. RS5 Sportback jen v USA, R8 má nakročeno do hrobu atd. atd. To se vyplatí postavit verzi která bude prodejna jen v Evropě a přitom jí montovat v Mexiku?! Jestli pak je ty E-trony uživí až jim ty sazomety zakážou?

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  21. 02. 2019 17:01

Noo, aktuálně má k zákazu benzín úplně stejně daleko, jako nafta. Teda mimo pár zpovykaných německých měst. Takže v klidu. A pokud jde o etrony, tak taky klid. Lithia, kobaltu ani elektřiny aktuálně není dost a vysokokapacitní kondenzátor je dost velká, težká, drahá a nebezpečná věc. Takže ropa tu byla, je a ještě dlouho bude.
P.S. RS5 Sportback v Evropě bude nejpozději v září. SQ5 se taky plánovala až na červen 2019 a k mání bude o něco dřív.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  21. 02. 2019 16:50

To dá rozum, že takový gazík není sporťák a patří do něj silná nafta, která umí jezdit i úsporně. Tento motor potřebuje hlavně q8. Nezapomeň, bychaři jedině benzín, kupci naftu.

Odpovědět  |   | 
Stanley  |  21. 02. 2019 16:58

Naštěstí ještě existují alternativy, jinde je svět ještě v pořádku.Jasně dám dvě mega za auto a pak budu řešit tři litry na sto navíc. .

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  21. 02. 2019 17:03

No,,,, jo. A hlavně budu řešit, jak často budu se 70l nádrží u pumpy. Jestli po 900 nebo po 400km je dost rozdíl. A otrava.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  21. 02. 2019 17:08

Tolik to nedělá, ale v benzínovém gazíku je benzín otrava. Žere to i když jedeš pomalu.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  21. 02. 2019 22:35

a když přidáš, tak to žere i patníky a cyklistům gatě

Odpovědět  |   | 
lol  |  21. 02. 2019 17:21

A co teprve když do kufru přihodíš dva kanystry pak na pumpu budeš muset jezdit ještě méně. Klika že tí nepřijde otrava že se musíš parkrát denně nažrat.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  21. 02. 2019 17:28

Srovnávat oběd a tankování. Co se dá vše vymyslet.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  21. 02. 2019 17:05

To je plno keců, ale s 2 mil na účtě bys nakonec šel pro naftu. I milionář nerad plytvá. V autech za 2 mil letí nafta.

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  21. 02. 2019 17:26

U nás jó, to se dají horko těžko dohromady peníze na měsíční plátku operáku a pak už nezbývá na palivo.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  22. 02. 2019 07:37

Všude v Evropě je to stejné, protože všude v Evropě jsou drahé PHM (leckde dokonce o dost dražší než v ČR). Navíc automobilky nyní začnou diesely u větších aut opět tlačit horem dolem (v podobě diesel hybridů), protože jinou šanci naplnit limity CO2 nemají (elektry se budou rozšiřovat jenom pozvolně, takže celkovým flotilovým emisím pomohou, ale nezachrání je).

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  22. 02. 2019 10:58

Jasne prodavaji v EU SUV z 90% v nafte v premii.Asi milionari jsou uplne blbi.

Odpovědět  |   | 
Kurfist  |  21. 02. 2019 18:34

Q8 dostane osmiválec TDI SQ8, ten si tohle šestiválcové lechtátko dá k snídani.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  21. 02. 2019 22:31

Osmiválec bude RSQ8 benzín. Již brzy

Odpovědět  |   | 
Stary pes  |  21. 02. 2019 17:45

Krasna farba ta zelena. Vzal by som ho v nafte aj ked jazdim benzin.

Odpovědět  |   | 
Pavel.  |  21. 02. 2019 18:45

Parádní kára, to elektrické turbo s osmiválcem je zázrak, tady to nejspíš nebude jinak.

Odpovědět  |   | 
Cyril  |  21. 02. 2019 18:56

Jj a k tomu poctivý Torsen, to už dnes prakticky nikdo nemá.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  21. 02. 2019 22:34

k ultraquattru jsem přistupoval s velkým despektem, ale po čase uznávám, že ač to není fulltime a už vůbec ne Torsen, tak to kupodivu funguje. Jen jsem nepostřehl, že by to kromě testovacích procedur šetřilo nějaké palivo. Takže i nadále zastávám názor: Quattro ano, Ultraquattro ne.

Odpovědět  |   | 
Cyril  |  22. 02. 2019 01:07

O tom není žádná, spojky fungují na takovéto základní vyhrabání ze sněhu a díky elektronice a přibrzďování kol umí zvládnou i situace kdy je více kol v luftě nebo na ledu. Ale z hlediska jízdních vlastností se spojka nikdy nemůže vyrovnat diferenciálu. Mezinápravový Torsen a samosvor na zadku je nepřekonatelná kombinace.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  22. 02. 2019 18:36

určitě, ale v době, kdy byl dělený 50:50 ta auta byla zábavnější, současných 40:60 už není ono

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  22. 02. 2019 11:46

"Naftový mild-hybrid" to mi nzní jako přednost, ale jako urážka.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

včera | Petr Schnagl | 35 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově bunkru z ní udělali nové auto

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově b…

Rusko si většinou spojujete s legračními kompilacemi z tamních cest, které se objevují na různých video serverech. Oni ty auta umějí ale i řádně opravit, jak dokazuje i tento případ.

22.  2.  2019 | | 20 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A
Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro celý svět. Zatopí Passatu a Superbu?

Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro …

V Ženevě se Hyundai neukázal, to ovšem neznamená, že neměl pro svět přichystanou nějakou novinku. Poprvé tak odhaluje podobu nové generace modelu Sonata.

7.  3.  2019 | | 142 N/A
Policie opět nasadila do akce šmírovací autobusy. Natáčela přestupky řidičů

Policie opět nasadila do akce šmírovací aut…

Policie opět vytáhla do akce autobusy, ze kterých v rámci speciální akce natáčela přestupky řidičů.

20.  3.  2019 | | 84 N/A