Audi SQ5 se vrací na scénu jako naftový mild-hybrid. Má 347 koní a 700 N.m

M  |  21. 02. 2019 15:10

Doufam, ze toto daji i do A6?

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  21. 02. 2019 16:39

Jo a bude se to jmenovat S6

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  21. 02. 2019 16:51

Víš že by mě to ani nepřekvapilo a pak tu budeme číst odý na to jak ten chrochták v porovnání s E53 AMG málo žere.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  21. 02. 2019 17:05

Tak už to je. S (mimo S1, S3 a S8) budou diesely, RS benzíny.

Odpovědět  |   | 
frankie  |  21. 02. 2019 16:47

Značka která si hraje na prémiovou a přitom v některých modelech není schopná nabídnout alternativu k naftě. RS5 Sportback jen v USA, R8 má nakročeno do hrobu atd. atd. To se vyplatí postavit verzi která bude prodejna jen v Evropě a přitom jí montovat v Mexiku?! Jestli pak je ty E-trony uživí až jim ty sazomety zakážou?

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  21. 02. 2019 17:01

Noo, aktuálně má k zákazu benzín úplně stejně daleko, jako nafta. Teda mimo pár zpovykaných německých měst. Takže v klidu. A pokud jde o etrony, tak taky klid. Lithia, kobaltu ani elektřiny aktuálně není dost a vysokokapacitní kondenzátor je dost velká, težká, drahá a nebezpečná věc. Takže ropa tu byla, je a ještě dlouho bude.
P.S. RS5 Sportback v Evropě bude nejpozději v září. SQ5 se taky plánovala až na červen 2019 a k mání bude o něco dřív.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  21. 02. 2019 16:50

To dá rozum, že takový gazík není sporťák a patří do něj silná nafta, která umí jezdit i úsporně. Tento motor potřebuje hlavně q8. Nezapomeň, bychaři jedině benzín, kupci naftu.

Odpovědět  |   | 
Stanley  |  21. 02. 2019 16:58

Naštěstí ještě existují alternativy, jinde je svět ještě v pořádku.Jasně dám dvě mega za auto a pak budu řešit tři litry na sto navíc. .

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  21. 02. 2019 17:03

No,,,, jo. A hlavně budu řešit, jak často budu se 70l nádrží u pumpy. Jestli po 900 nebo po 400km je dost rozdíl. A otrava.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  21. 02. 2019 17:08

Tolik to nedělá, ale v benzínovém gazíku je benzín otrava. Žere to i když jedeš pomalu.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  21. 02. 2019 22:35

a když přidáš, tak to žere i patníky a cyklistům gatě

Odpovědět  |   | 
lol  |  21. 02. 2019 17:21

A co teprve když do kufru přihodíš dva kanystry pak na pumpu budeš muset jezdit ještě méně. Klika že tí nepřijde otrava že se musíš parkrát denně nažrat.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  21. 02. 2019 17:28

Srovnávat oběd a tankování. Co se dá vše vymyslet.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  21. 02. 2019 17:05

To je plno keců, ale s 2 mil na účtě bys nakonec šel pro naftu. I milionář nerad plytvá. V autech za 2 mil letí nafta.

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  21. 02. 2019 17:26

U nás jó, to se dají horko těžko dohromady peníze na měsíční plátku operáku a pak už nezbývá na palivo.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  22. 02. 2019 07:37

Všude v Evropě je to stejné, protože všude v Evropě jsou drahé PHM (leckde dokonce o dost dražší než v ČR). Navíc automobilky nyní začnou diesely u větších aut opět tlačit horem dolem (v podobě diesel hybridů), protože jinou šanci naplnit limity CO2 nemají (elektry se budou rozšiřovat jenom pozvolně, takže celkovým flotilovým emisím pomohou, ale nezachrání je).

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  22. 02. 2019 10:58

Jasne prodavaji v EU SUV z 90% v nafte v premii.Asi milionari jsou uplne blbi.

Odpovědět  |   | 
Kurfist  |  21. 02. 2019 18:34

Q8 dostane osmiválec TDI SQ8, ten si tohle šestiválcové lechtátko dá k snídani.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  21. 02. 2019 22:31

Osmiválec bude RSQ8 benzín. Již brzy

Odpovědět  |   | 
Stary pes  |  21. 02. 2019 17:45

Krasna farba ta zelena. Vzal by som ho v nafte aj ked jazdim benzin.

Odpovědět  |   | 
Pavel.  |  21. 02. 2019 18:45

Parádní kára, to elektrické turbo s osmiválcem je zázrak, tady to nejspíš nebude jinak.

Odpovědět  |   | 
Cyril  |  21. 02. 2019 18:56

Jj a k tomu poctivý Torsen, to už dnes prakticky nikdo nemá.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  21. 02. 2019 22:34

k ultraquattru jsem přistupoval s velkým despektem, ale po čase uznávám, že ač to není fulltime a už vůbec ne Torsen, tak to kupodivu funguje. Jen jsem nepostřehl, že by to kromě testovacích procedur šetřilo nějaké palivo. Takže i nadále zastávám názor: Quattro ano, Ultraquattro ne.

Odpovědět  |   | 
Cyril  |  22. 02. 2019 01:07

O tom není žádná, spojky fungují na takovéto základní vyhrabání ze sněhu a díky elektronice a přibrzďování kol umí zvládnou i situace kdy je více kol v luftě nebo na ledu. Ale z hlediska jízdních vlastností se spojka nikdy nemůže vyrovnat diferenciálu. Mezinápravový Torsen a samosvor na zadku je nepřekonatelná kombinace.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  22. 02. 2019 18:36

určitě, ale v době, kdy byl dělený 50:50 ta auta byla zábavnější, současných 40:60 už není ono

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  22. 02. 2019 11:46

"Naftový mild-hybrid" to mi nzní jako přednost, ale jako urážka.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

dnes | Vladimír Kadera | 15 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 50 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A