Pekné, až na tú palubnú dosku. Prečo majú takmer všetky audiny také hrozné prístrojové dosky? Asymetrické, oku nelahodiace. Prečo sa dizajnéri Audi nepozrú občas aj do bavorákov, aby videli, ako má vyzerať palubná doska?Z trojice Audi, BMW a Mercedes je v skoro každej triede pre mňa jasná voľba - BMW.
Jako slováka by tě mohlo potěšit, že v audi je použit designový koncept přístrojové desky, kterou vymyslel pro passat v roce 2004 slovenský designér v jejich službách. A je to stále nejmodernější design, který postupně přebírají všechny automobilky včetně jaguaru, oplu a dalších. Takže to co mají bavorské vdolečky není nic designově oslnivého. Je to takový rozvařený vdoleček jako ostatně všechno z mnichova, samozřejmě kromě pětky od chrise bangla ta má říz.
U Audin mi vadí predovšetkým nepravidelný tvar kapličky veľkého displeja. Mala to tak už Q7-ka a po nej to sa opičia skoro všetky Audiny. Aj bavoráky aj mercedesy majú symetrický tvar kapličky. U Audiny mi to pripadá, že si to dali robiť u Ssanyongu :-). Prvá A4-ka - tá mala perfektný dizajn (nádherný interiér a priam erotickú prdelku - ako ženská obtiahnutá v džínoch) - potom to už išlo s Audi z kopca. A ešte mi celkom nedošlo, čo má dizajn interiérov Audin spoločné s palubovkami Passatov B6/B7.Nie som zaťažený ani na jednu z automobiliek Audi, Mercedes alebo BMW. Banglov dizajn som vyslovene neznášal a za najkrajšie veľkosériové auto, aké sa kedy vyrábalo, považujem predchádzajúce Éčko od Mercedesu. U audiny bol posledný pekný model predchádzajúca A8-ka. Tá nová A8-ka má taký tupý až ospatý výraz tváre, resp. svetiel - akoby bola nadrogovaná.
Koukam, ze s tim lhanim nedas a nedas pokoj. Zacinam si myslet, ze s tim clovekem mas neco osobne spolecneho.
sorry, ale mně taky příjde ten zázrak v audi dost nepřehledný, tlačítka všude kam se podíváš, dokonce i v místech kolem řadičky je jich naseto dost, což bezpečný určitě nebude.. V bmw je palubka rozhodně jednodušší a přehlednější, jednoduchá řešení jsou určitě zajímavější než mít před sebou přístrojovku a lá raketoplán.. dobrá jsou na tyhle vychytávky také volva, kde se u nových modelů dá vše mimo klima obsluhovat 1 tlačítkem na volantu, alternativou jsou pak 4multifunkční otočná tlačítka na středovém panelu..
Chápu že je příjemné testovat takovou káru, ale pro kkoho to má význam? Ten kdo o téhle audině uvažuje si ji jistě bude moci do sytosti vyzkoušet u prodejce. Kolik se jich asi prodá za rok?Co takhle testovat podrobně nějak auto, kterého se ročně pordají tisíce kusů (i30, Cee'd, Golf, Polo, Megane Tce, ix20 apod.)? Já vím, je to nuda a když je šance se povozit prémií tak proč ne ;-)
To je nejaka divna logika, ne? 1. Právě nudnou konfekcí se kdokoliv může svézt u dealera. 2. To, že si něco nemohu koupit znamená, že to není zajímavé?? Spíš asi naopak, ne? Osobně nevím proč bych si četl o obyčejných nudných autech. Je to totiž nuda.
A tou Audinou tě nenechají svézt? Když jsi vážný zájemce o prémiové auto, tak se můžou přetrhnout a půjčejí ti ho i na celý den, zatímco u spotřebního zboží se tebou jede prodejce pár kiláků a už čeká dalšího zájemce...Nebo ti jde jen o čtení o autech na které NIKDY nebudeš mít? Tak to potom jo :-D
Auto, o kterém uvažuji si půjdu vyzkoušet. O zajímavých autech si klidně budu číst. O konfekčních krabicích mě vážně číst nebaví. Takže klidně ať se píše o ceedu apod hruzách protože chápu, že je spousta lidí kteří si nic jiného nemohou dovolit. Současně ale nemyslím, že neměli vycházet članky o autech která jsou zajímavá a málokdo si je koupí.
Taky si myslím, že slintat nad social edition auty a snažit se odvděčit zapůjčiteli falešným rozplývánímse nad dokonalostí levného vozu se záměrně přehlédnutými nedostatky a zlevňujícími řešeními je poněkud nezajímavé. Svézt se s i30, CityGo, Dusterem a dalšími lowendovými zázraky mohu kdykoli, kdekoli. Dozvědět se o něčem, co je na opačném konci spektra vývoje, technické úrovně, atd a jen málokdo to má možnost vyskoušet osobně je podstatně zajímavější. Jen bych rád objektivní zprávy bez tradičního vynechávání nedostatků (co kdyby se naštvali a příště nepůjčili)....
Naprostý souhlas. V low endech jeli skoro všichni obyvalelé čr a mají je vyzkoušené osobně. Chápu, že vlastníci by rádi slyšeli od redaktora jaká je ta jejich rachotina super kára.
Pochybuju, že bude mít u nás nějaký prodejce SQ5 trvale skladem aby ho mohl půjčovat na zkušební jízdu. Právě naopak. Takže takovéto testy mají svůj význam.
Nedavno jsem koukal, kde vsude SQ5 maji. Nasel jsem v cesku ctyry kusy. Jeden z nich byl v Hradci Kralove. Tak jsem tam zavolal, ze bych se rad poradne na tu karu podival a rad bych se s ni projel. A ten clovek se zacal smat s tim, ze kouknout klidne, ale projet ne. Ze kazdou chvili se najde nekdo, kdo by se rad jen projel a pak si ji stejne nekoupi. To teda beru, ale to, jak mi to rekl, to bylo uplne sproste. Verim tomu, ze kdyby mu volal nekdo se starsim hlasem, tak by se choval uplne jinak (mi je 25). Tak jsem ho na konci toho hovoru poslal do pr...
Nechápu tu módu dělat z SUVček ""sporťáky""...
A není to jedno? Kdo chce koupí, kdo ne, nechá být.
Doplnil bych test o několik faktů, které autor článku buď vynechal, nebo nezkopíroval z původního zdroje:Motor v ADS režimu dynamic má drsný brum z výfukové klapky, sound sportovního vozu je dokonalý, v ostatních režimech je tichý.Start stop systém má naprosto stejnou chybu, jako u A6/A7: vypíná motor příliš brzy. Při pojíždění na parkovišti, kde musíte jet dopředu i dozadu vám během přesunu viliče převodovky D-N-R nebo R-N-D okamžitě zhasne a za čtvrt sekundy znovu startuje. Softwarový nesmysl, který je s tímto motorem a osmistupňovou převodovkou bohužel spojen od počátku a SQ5 to zdědila taky.Převodovka je vůbec problém: při jídě 50km/h například v obci řadí v režimu D 6.- 7. stupeň (v S pak pětku)a po přidání plynu se nic neděje, protože převodovka napřed podřadí postupným způsobem o 3 stupně dolů a pak teprve dostane motor palivo. Celá ta legrace trvá cca 1,5-2 sekundy, kdy máte plyn na zemi ale auto jede dál 50km/h bez jakékoli akcelerace. takže opět chybné nastavení softwaru. Obejít se to samozřejmě dá ručním podřazením pod volantem nebo na voliči do M3 nebo M2. Prodleva 1,5-2 sekundy v automatickém režimu je ale i ve vztahu ke konkurenci absurdně dlouhá.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.