Po červnovém uvedení  modernizace Audi Q5  se německá značka pustila i do výkonného SQ5, které si vypůjčuje všechny stylingové změny a technické novinky standardního SUV... | Audi SQ5 Zdroj: Audi

Po červnovém uvedení modernizace Audi Q5 se německá značka pustila i do výkonného SQ5, které si vypůjčuje všechny stylingové změny a technické novinky standardního SUV... | Audi SQ5 | Zdroj: Audi

...ale samozřejmě přináší i hrstku specifických úprav s ohledem na své umístění v nabídce. A především se Audi zaměřilo na motor SQ5. | Audi SQ5 Zdroj: Audi

...ale samozřejmě přináší i hrstku specifických úprav s ohledem na své umístění v nabídce. A především se Audi zaměřilo na motor SQ5. | Audi SQ5 | Zdroj: Audi

Pod kapotou tak sice zůstává diesel 3.0 TDI s 48V mild-hybridním systémem a elektrickým kompresorem, inženýři však chtěli zlepšit reakce motoru a jeho hospodárnost. | Audi SQ5 Zdroj: Audi

Pod kapotou tak sice zůstává diesel 3.0 TDI s 48V mild-hybridním systémem a elektrickým kompresorem, inženýři však chtěli zlepšit reakce motoru a jeho hospodárnost. | Audi SQ5 | Zdroj: Audi

Místo hliníkových pístů se objevují písty z kované oceli, nové jsou vstřikovače paliva, upravené je chlazení motoru včetně zkrácení dráhy proudění vzduchu v sacím traktu a nepřímý chladič stlačovaného vzduchu je teď výkonnější. | Audi SQ5 Zdroj: Audi

Místo hliníkových pístů se objevují písty z kované oceli, nové jsou vstřikovače paliva, upravené je chlazení motoru včetně zkrácení dráhy proudění vzduchu v sacím traktu a nepřímý chladič stlačovaného vzduchu je teď výkonnější. | Audi SQ5 | Zdroj: Audi

U jednotky o síle 251 kW (341 koní) a točivém moment 700 N.m tak Audi zmiňuje kombinovanou spotřebu 7 litrů na 100 km... | Audi SQ5 Zdroj: Audi

U jednotky o síle 251 kW (341 koní) a točivém moment 700 N.m tak Audi zmiňuje kombinovanou spotřebu 7 litrů na 100 km... | Audi SQ5 | Zdroj: Audi

...zatímco s výbavou osmistupňové automatické převodovky a pohonu všech kol zrychlí SUV z nuly na 100 km/h za 5,1 sekundy, maximálně pak dosáhne elektronicky omezených 250 km/h. | Audi SQ5 Zdroj: Audi

...zatímco s výbavou osmistupňové automatické převodovky a pohonu všech kol zrychlí SUV z nuly na 100 km/h za 5,1 sekundy, maximálně pak dosáhne elektronicky omezených 250 km/h. | Audi SQ5 | Zdroj: Audi

Kromě upraveného agresivnějšího bodykitu je u SQ5 standardem o 30 mm nižší sportovní podvozek s elektronicky řízenými tlumiči, 20palcová kola a taky silnější brzdová soustava s 375mm kotouči a šestipístkovými třmeny vpředu. | Audi SQ5 Zdroj: Audi

Kromě upraveného agresivnějšího bodykitu je u SQ5 standardem o 30 mm nižší sportovní podvozek s elektronicky řízenými tlumiči, 20palcová kola a taky silnější brzdová soustava s 375mm kotouči a šestipístkovými třmeny vpředu. | Audi SQ5 | Zdroj: Audi

Sportovní diferenciál, řízení s variabilním převodem, větší 21palcová kola nebo vzduchový adaptivní podvozek zůstávají v seznamu příplatkové výbavy. | Audi SQ5 Zdroj: Audi

Sportovní diferenciál, řízení s variabilním převodem, větší 21palcová kola nebo vzduchový adaptivní podvozek zůstávají v seznamu příplatkové výbavy. | Audi SQ5 | Zdroj: Audi

V interiéru se sportovními sedačkami a kontrastním prošíváním je standardní výbavou 10,1palcový infotainment s chytrým hlasovým ovládáním a 12,3palcový digitální přístrojový štít se třemi variantami zobrazení. | Audi SQ5 Zdroj: Audi

V interiéru se sportovními sedačkami a kontrastním prošíváním je standardní výbavou 10,1palcový infotainment s chytrým hlasovým ovládáním a 12,3palcový digitální přístrojový štít se třemi variantami zobrazení. | Audi SQ5 | Zdroj: Audi

Nechybí bezdrátové dobíjení telefonu nebo řada poslední asistenčních systémů. | Audi SQ5 Zdroj: Audi

Nechybí bezdrátové dobíjení telefonu nebo řada poslední asistenčních systémů. | Audi SQ5 | Zdroj: Audi

Do nabídky v Česku zamíří modernizované SQ5 v prvním čtvrtletí 2021. Základní cenu pro český trh už známe – 1.858.900 Kč. | Audi SQ5 Zdroj: Audi

Do nabídky v Česku zamíří modernizované SQ5 v prvním čtvrtletí 2021. Základní cenu pro český trh už známe – 1.858.900 Kč. | Audi SQ5 | Zdroj: Audi

| Audi SQ5 Zdroj: Audi

| Audi SQ5 | Zdroj: Audi

| Audi SQ5 Zdroj: Audi

| Audi SQ5 | Zdroj: Audi

| Audi SQ5 Zdroj: Audi

| Audi SQ5 | Zdroj: Audi

| Audi SQ5 Zdroj: Audi

| Audi SQ5 | Zdroj: Audi

| Audi SQ5 Zdroj: Audi

| Audi SQ5 | Zdroj: Audi

...ale samozřejmě přináší i hrstku specifických úprav s ohledem na své umístění v nabídce. A především se Audi zaměřilo na motor SQ5. | Audi SQ5 Zdroj: Audi
Pod kapotou tak sice zůstává diesel 3.0 TDI s 48V mild-hybridním systémem a elektrickým kompresorem, inženýři však chtěli zlepšit reakce motoru a jeho hospodárnost. | Audi SQ5 Zdroj: Audi
Místo hliníkových pístů se objevují písty z kované oceli, nové jsou vstřikovače paliva, upravené je chlazení motoru včetně zkrácení dráhy proudění vzduchu v sacím traktu a nepřímý chladič stlačovaného vzduchu je teď výkonnější. | Audi SQ5 Zdroj: Audi
U jednotky o síle 251 kW (341 koní) a točivém moment 700 N.m tak Audi zmiňuje kombinovanou spotřebu 7 litrů na 100 km... | Audi SQ5 Zdroj: Audi
16
Fotogalerie

Audi SQ5 prošlo modernizací. Hybridní diesel zůstává, dočkal se však nových dílů

Prvky nedávné modernizace Audi Q5 se již přenáší i na výkonnou variantu SQ5. Řádně přitom inženýři zapracovali na hybridním dieselu pod kapotou.

Po červnovém uvedení modernizace Audi Q5 se německá značka pustila i do výkonného SQ5, které si vypůjčuje všechny stylingové změny a technické novinky standardního SUV, ale samozřejmě přináší i hrstku specifických úprav s ohledem na své umístění v nabídce. A především se Audi zaměřilo na motor SQ5.

Pod kapotou tak sice zůstává diesel 3.0 TDI s 48V mild-hybridním systémem a elektrickým kompresorem, inženýři však chtěli zlepšit reakce motoru a jeho hospodárnost. Místo hliníkových pístů se objevují písty z kované oceli, nové jsou vstřikovače paliva, upravené je chlazení motoru včetně zkrácení dráhy proudění vzduchu v sacím traktu a nepřímý chladič stlačovaného vzduchu je teď výkonnější.

U jednotky o výkonu 251 kW (341 koní) a točivém moment 700 N.m tak Audi zmiňuje kombinovanou spotřebu 7 litrů na 100 km, zatímco s výbavou osmistupňové automatické převodovky a pohonu všech kol zrychlí SUV z nuly na 100 km/h za 5,1 sekundy, maximálně pak dosáhne elektronicky omezených 250 km/h.

Kromě upraveného agresivnějšího bodykitu je u SQ5 standardem o 30 mm nižší sportovní podvozek s elektronicky řízenými tlumiči, 20palcová kola a taky silnější brzdová soustava s 375mm kotouči a šestipístkovými třmeny vpředu. Sportovní diferenciál, řízení s variabilním převodem, větší 21palcová kola nebo vzduchový adaptivní podvozek zůstávají v seznamu příplatkové výbavy.

V interiéru se sportovními sedačkami a kontrastním prošíváním je standardní výbavou 10,1palcový infotainment s chytrým hlasovým ovládáním a 12,3palcový digitální přístrojový štít se třemi variantami zobrazení. Nechybí bezdrátové dobíjení telefonu nebo řada poslední asistenčních systémů.   

Do nabídky v Česku zamíří modernizované SQ5 v prvním čtvrtletí 2021. Základní cenu pro český trh už známe – 1.858.900 Kč.

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud