Audi SQ5 dostalo od ABT 365 naftových koní. Stovku dá pod pět sekund

Ve Frankfurtu bylo k vidění Audi SQ5 Plus s naftovým motorem posíleným na 250 kW (340 k) a 700 Nm. Je vám to stále málo? Pak můžete zabrousit do nabídky společnosti ABT. Ta nově připravila pro tento model sadu úprav v čele s výkonem zvýšeným na 268 kW (365 k).

Audi posílilo další model. Ve Frankfurtu se představí SQ5 Plus

Audi posílilo další model. Ve Frankfurtu se představí SQ5 Plus

Naftový šestiválec kromě vyššího výkonu disponuje také nepatrně vyšším točivým momentem. Ten vrcholí hodnotou 710 Nm. Přesný údaj o zrychlení na 100 km/h ABT ve své tiskové zprávě neuvádí, nicméně těšit se máme na čas pod pět sekund. Dá se tomu věřit, protože SQ5 Plus zvládne tuto disciplínu za 5,1 s. Maximální rychlost je omezená na 260 km/h.

Test Audi SQ5: Bezkonkurenční

Test Audi SQ5: Bezkonkurenční

Kromě výkonu motoru si samozřejmě můžete nechat vylepšit i další věci. ABT dává k dispozici sadu úprav zaměřených na aerodynamiku (zadní spoiler, jiný přední nárazník, novou masku chladiče...), podložky pod kola, které zvýší rozchod o 3 až 7 cm nebo nové odpružení, díky kterému může klesnout výška podvozku až o 30 mm vpředu a až o 35 mm vzadu.

A samozřejmě nesmíme zapomenout na disky. Těch mají zákazníci na výběr více, přičemž se bavíme o velikostech 20 až 21 palců. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

včera | Jan Mička | 20 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků
S VW Touareg napříč Marokem: Existuje vůbec něco, co nezvládne?

S VW Touareg napříč Marokem

Čtyři dny v autě, skoro 1300 ujetých kilometrů a mraky různorodých zážitků, které bych jinak nepochytil za celý rok. Nějak takto by se dalo ve zkratce shrnout putování Marokem za volantem jednoho z nejlepších SUV dnešní doby.

6.  1.  2019 | Jan Mička | 43 příspěvků