Audi SQ5 dostalo od ABT 365 naftových koní. Stovku dá pod pět sekund

Ve Frankfurtu bylo k vidění Audi SQ5 Plus s naftovým motorem posíleným na 250 kW (340 k) a 700 Nm. Je vám to stále málo? Pak můžete zabrousit do nabídky společnosti ABT. Ta nově připravila pro tento model sadu úprav v čele s výkonem zvýšeným na 268 kW (365 k).

Audi posílilo další model. Ve Frankfurtu se představí SQ5 Plus

Audi posílilo další model. Ve Frankfurtu se představí SQ5 Plus

Naftový šestiválec kromě vyššího výkonu disponuje také nepatrně vyšším točivým momentem. Ten vrcholí hodnotou 710 Nm. Přesný údaj o zrychlení na 100 km/h ABT ve své tiskové zprávě neuvádí, nicméně těšit se máme na čas pod pět sekund. Dá se tomu věřit, protože SQ5 Plus zvládne tuto disciplínu za 5,1 s. Maximální rychlost je omezená na 260 km/h.

Test Audi SQ5: Bezkonkurenční

Test Audi SQ5: Bezkonkurenční

Kromě výkonu motoru si samozřejmě můžete nechat vylepšit i další věci. ABT dává k dispozici sadu úprav zaměřených na aerodynamiku (zadní spoiler, jiný přední nárazník, novou masku chladiče...), podložky pod kola, které zvýší rozchod o 3 až 7 cm nebo nové odpružení, díky kterému může klesnout výška podvozku až o 30 mm vpředu a až o 35 mm vzadu.

A samozřejmě nesmíme zapomenout na disky. Těch mají zákazníci na výběr více, přičemž se bavíme o velikostech 20 až 21 palců. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků