Audi SQ5 dostalo od ABT 365 naftových koní. Stovku dá pod pět sekund

Ve Frankfurtu bylo k vidění Audi SQ5 Plus s naftovým motorem posíleným na 250 kW (340 k) a 700 Nm. Je vám to stále málo? Pak můžete zabrousit do nabídky společnosti ABT. Ta nově připravila pro tento model sadu úprav v čele s výkonem zvýšeným na 268 kW (365 k).

Audi posílilo další model. Ve Frankfurtu se představí SQ5 Plus

Audi posílilo další model. Ve Frankfurtu se představí SQ5 Plus

Naftový šestiválec kromě vyššího výkonu disponuje také nepatrně vyšším točivým momentem. Ten vrcholí hodnotou 710 Nm. Přesný údaj o zrychlení na 100 km/h ABT ve své tiskové zprávě neuvádí, nicméně těšit se máme na čas pod pět sekund. Dá se tomu věřit, protože SQ5 Plus zvládne tuto disciplínu za 5,1 s. Maximální rychlost je omezená na 260 km/h.

Test Audi SQ5: Bezkonkurenční

Test Audi SQ5: Bezkonkurenční

Kromě výkonu motoru si samozřejmě můžete nechat vylepšit i další věci. ABT dává k dispozici sadu úprav zaměřených na aerodynamiku (zadní spoiler, jiný přední nárazník, novou masku chladiče...), podložky pod kola, které zvýší rozchod o 3 až 7 cm nebo nové odpružení, díky kterému může klesnout výška podvozku až o 30 mm vpředu a až o 35 mm vzadu.

A samozřejmě nesmíme zapomenout na disky. Těch mají zákazníci na výběr více, přičemž se bavíme o velikostech 20 až 21 palců. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků