Audi SQ5 dostalo od ABT 365 naftových koní. Stovku dá pod pět sekund

Ve Frankfurtu bylo k vidění Audi SQ5 Plus s naftovým motorem posíleným na 250 kW (340 k) a 700 Nm. Je vám to stále málo? Pak můžete zabrousit do nabídky společnosti ABT. Ta nově připravila pro tento model sadu úprav v čele s výkonem zvýšeným na 268 kW (365 k).

Audi posílilo další model. Ve Frankfurtu se představí SQ5 Plus

Audi posílilo další model. Ve Frankfurtu se představí SQ5 Plus

Naftový šestiválec kromě vyššího výkonu disponuje také nepatrně vyšším točivým momentem. Ten vrcholí hodnotou 710 Nm. Přesný údaj o zrychlení na 100 km/h ABT ve své tiskové zprávě neuvádí, nicméně těšit se máme na čas pod pět sekund. Dá se tomu věřit, protože SQ5 Plus zvládne tuto disciplínu za 5,1 s. Maximální rychlost je omezená na 260 km/h.

Test Audi SQ5: Bezkonkurenční

Test Audi SQ5: Bezkonkurenční

Kromě výkonu motoru si samozřejmě můžete nechat vylepšit i další věci. ABT dává k dispozici sadu úprav zaměřených na aerodynamiku (zadní spoiler, jiný přední nárazník, novou masku chladiče...), podložky pod kola, které zvýší rozchod o 3 až 7 cm nebo nové odpružení, díky kterému může klesnout výška podvozku až o 30 mm vpředu a až o 35 mm vzadu.

A samozřejmě nesmíme zapomenout na disky. Těch mají zákazníci na výběr více, přičemž se bavíme o velikostech 20 až 21 palců. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků