Audi SQ2 má po faceliftu. Na turistické sportování má připravených 300 koní

Po omlazení standardní verze dostala lehký update i sportovní verze se standardním označením S. Rivala BM X2 M35i již lze objednávat.

Omlazené Audi Q2 se nám poprvé ukázalo na začátku září. Jeho decentní vzhledové změny se pak na začátku tohoto měsíce dostaly i do České republiky. Za základní variantu Audi řekne 740.900 Kč, jak už ale nejspíš tušíte, nebylo to od prémiového crossoveru všechno. Pár týdnů po premiéře standardního modelu se tak ukazuje i ostřejší varianta SQ2.

Základní template ostrých verzí Audi zůstává stejný. Dostanete lehce pozměněnou přední masku, dvě dvojité výfukové koncovky, velká kola a loga označující motorizaci. Pro SQ2 jsou standardem LED přední světlomety a LED zadní svítilny. Uvnitř vás pak čekají sportovní sedadla a multifunkční volant.

Audi SQ5 prošlo modernizací. Hybridní diesel zůstává, dočkal se však nových dílů

Audi SQ5 prošlo modernizací. Hybridní diesel zůstává, dočkal se však nových dílů

Za volantem se skrývá digitální přístrojový štít a po jeho pravici stojí nejaktuálnější infotainment MMI s možností navigace. Samozřejmostí je možnost zrcadlení mobilních telefonů, internetového připojení Wi-Fi, bezdrátového nabíjení telefonů a prémiový audiosystém Bang & Olufsen.

Sportovní odpružení Audi SQ2 posadí břicho vozu o dva centimetry blíže k zemi. Ve standardní výbavě pak můžete počítat s progresivním řízením. O pohon se stará ten samý dvoulitrový turbobenzin o výkonu 221 kW (300 koní) se 400 N.m točivého momentu. Z 0 na 100 km/h akceleruje za 4,9 sekundy a maximálně dosáhne 250 km/h.

Audi láká na první elektrické RS. Maskovaný prototyp se ukáže při 24h ve Spa

Audi láká na první elektrické RS. Maskovaný prototyp se ukáže při 24h ve Spa

Předobjednávky vozu v evropských zemích právě začaly. V Německu můžete jeden kousek objednat za 45.700 eur, tedy v přepočtu 1.204.000 Kč. Mezi konkurenty můžeme zařadit třeba BMW X2 M35i, které si české zastoupení cení na minimálně 1.444.300 Kč. 

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

TEST Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4 Black Edition: Ta nejčernější myslí jen zeleně

Toyota RAV4 Hybrid Black Edition

Současná generace Toyoty RAV4 se vzdala naftového motoru. Oblíbené SUV koupíte buď s ryze benzinovým, nebo hybridním pohonem, přičemž elektrifikovaná verze nedávno dorazil na český trh v atraktivním provedení Black Edition. Vyzkoušeli jsme tu nejlepší možnou konfiguraci.

včera | Jan Mička | 37 příspěvků
TEST BMW X6 xDrive30d: Starbucks, špinavé nohavice a příjemná jízda

BMW X6 xDrive30d

Jednou z největších premiér loňského roku bylo nové BMW X6, obří stylovka pro hordy movitých majitelů, kteří se nebojí expresivního stylu. Zkusili jsme naftový základ v podobě verze xDrive30d.

22.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 64 příspěvků
TEST Lexus LC 500 Convertible: Úžasný grand tourer a můj jeden velký problém

Lexus LC 500 Convertible

LC 500 Convertible je první kabriolet Lexus s plátěnou střechou. Vychází z osmiválcového kupé, které je samo o sobě zárukou hlubokého jízdního zážitku. Může být kabriolet ještě lepší?

20.  11.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků