Audi spustilo výrobu e-tronu GT. V hypermoderní továrně se melou plasty a sbírá hliník

8 komentářů

F.K.
13. prosince • 17:17

Ty větrníky pěkně kurví krajinu...:-(

jouda
11. prosince • 18:12

Neuvěřitelné. Představte si že v naší fabrice co tu stojí od roku 48 desítky let jezdí elektrické vozíky a plošiny. Zbytky kovů taky překvapivě nevyhazujeme a nevím že by to nějaká fabrika místo recyklace (tj. výkup kovů) vyhazovala. A audi se tváří že je to zázračně ekologické chování přitom je to normálka odjaživa.

Pavel F.
11. prosince • 19:01

Tvoje přirovnání je asi tak relevantní, jako kdybych fabriku Audi, která chrlí tisíce vozů ročně srovnal se svoji domácností, že také recykluji papír a plasty. Tahle přirovnání jsou možná vtipná, ale k ničemu.
Srovnejte to s jinou fabrikou na auta a pak z toho dostanete nějaké relevantní srovnání.

petr r. (petrumr)
11. prosince • 18:56

Koncern jde do kelu, ještě tak před rokem by tady bylo tak sto příspěvků, když u hybridních toyot je přes sto teď tak asi v tom koncernu neumí myslet. Až budou kamiony co zásobují tu fabriku jezdit na vodík, dejte vědět a jak koncern začne vyrábět auto pro veřejnost, tak zase lidi se o koncern začnou znovu zajímat.

.
11. prosince • 22:53

Koncern VW na rozdíl od jiných výrobců kamiony na vodík vyrábí. A úspěšně provozuje.
https://www.prnewswire.com/news-releases/norwegian-w... ...

petr r. (petrumr)
12. prosince • 7:17

tahle diskuze není o tym co mají na papíru, ale čím se zásobují ty fabriky. Prospekty a frajerství nech na manažérech, musíš otevřít oči a podívat se na fakta. Kde se ta vodíková scania kupuje, je vůbec homologovaná.?

WRC Fabia R2 TwinCharger
13. prosince • 19:14

hňupe

.
12. prosince • 11:45

Tahle auta nejezdí po papíru ale po norských silnicích. No a kupuje se nejspíš u Scanie, když je to Scania, odkaz máš přímo v článku.

Doporučujeme

Články odjinud