Audi RS 3 LMS Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS | Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS | Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS | Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS | Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS | Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS | Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS | Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS | Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS | Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS | Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS | Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS | Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS | Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS | Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS | Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS | Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS | Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS | Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS | Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS | Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS | Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS | Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS | Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS | Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS | Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS | Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS | Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS | Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS | Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS | Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS | Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS | Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS | Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS | Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS | Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS | Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS | Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS | Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS | Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS | Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS | Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS | Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS | Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS | Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS | Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS | Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS | Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS | Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS | Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS | Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS | Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS | Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS | Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS | Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS | Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS | Zdroj: Audi

Audi RS 3 LMS Zdroj: Audi
Audi RS 3 LMS Zdroj: Audi
Audi RS 3 LMS Zdroj: Audi
Audi RS 3 LMS Zdroj: Audi
56
Fotogalerie

Audi spouští prodeje RS 3 LMS. Druhá generace úspěšného závoďáku vyjde na 3,5 milionu

První verze byla nejpopulárnějším soutěžním strojem značky, nasbírala více než 300 vítězství. Novinka je lepší v bezpečnosti i ergonomii.

Do celého světa Audi dodalo 180 kusů předchozí generace RS 3 LMS. Na novou verzi se dle výrobce těší spousta zákazníků. Homologaci má již od letošního května, po dodání tedy stačí vše rozbalit a rovnou vyrazit na trať. Oproti svému předchůdci má uživatelsky vstřícnější kokpit s ovládáním všeho důležitého na volantu, k dalšímu nastavení slouží panel s tlačítky po pravé straně sedadla s šestibodovými pásy. Pro snazší ovládání je nyní pedálová soustava nastavitelná ve velkém rozsahu, vůz je možné opustit skrze nový průlez ve střeše.

Zákazníkům Audi nabídne také příplatkové prvky, díky nimž si budou moci své auto přizpůsobit dle použití. Jde například o přípravu elektrického vedení pro dodatečné osvětlení pro vytrvalostní závody, závodní ABS, polykarbonátová přední i zadní skla nebo bezpečnostní sítě do oken. K závodníkům dorazí první kusy již koncem letošního roku, vidět je bude možné například v závodech TCR, kde narazí na konkurenci 13 dalších značek.

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud