Audi Sport quattro oficiálně: maximální výkon 700 koní, stovka za 3,7 s

17 komentářů

Lukáš Veselý (Hawkeye.94)
5. září • 20:05

Tak to mě u Audi jakožto totálního fandu značky pěkně zklamali... Do tohohle typu auta jedině řadovej 5hrnek... a to hybridní cosi si mohli klidně nechat.... kdepak, poslední pořádný echt "Quattro" byla S2 a už ani vlastně ta ne

Gouda
5. září • 18:11

Nic moc parametry. Srovnejte s Nissanem GT-R, vážícím 1740 kg. Má vyšší top speed a o SEKUNDU lepší zrychlení 0-100 km/h. Tady Audi asi nestíhá technologicky.

Tomas
4. září • 18:41

Tak už jsem si ten článek dočetl ....auto k 30 .výročí má děsnou pohonou jednotku ....

Tomas
4. září • 18:31

Jsem příznivec i majitel AUDI , ale poslední "kupé" automobilka udělala v roce 1996 model S2 . Ať TT nebo tento koncept nikdy nedosáhne věhlasnosti hranáčů z konce 80.let . Ten koncept mě připadá jako 20.let starý MASERATTI který trochu zakulatili . Ta hmotnost u sportovního auta je sice k smíchu ,ale těch 700 koní si s tím poradí .Nevím co tam bude za motor ? Asi nějakej naturbenej ,malej čtyřválec .....:-D:-D:-D:-D

Roman T.
4. září • 17:17

1850 kg nízká hmotnost???? Ještě jednou 1850 kg NÍZKÁ HMOTNOST????

Martin
4. září • 14:17

Má to budíky z labordžíny...:-D

Petr
4. září • 12:55

ty elegantní a pěkná kola se mi k dravému kupé moc nehodí, škoda že nezkusili jít původní cestou http://forums.vwvortex.com/showthread.php...

Subaru4ever
4. září • 8:56

Pominu-li pravděpodobnou přetíženost přední nápravy a bezpohlavní design, tak jsem při dočtení článku málem padl pod stůl smíchy. "Nízká hmotnost 1850 kg" je nejlepší motoristický vtip roku :-DPromiňte, ale nízká hmotnost v souvislosti se sporťáky je hmotnost možná tak Mazdy MX-5, lépe takového Caterhamu. Hmotnost této kreace po dovybavení o elektrické stahování okének a automatickou klimatizaci (jsme u Audi ne?) bude 2 tuny. To váží drobnější off-roady s rámem!

Maadaf
4. září • 14:48

Souhlasím, 1850kg je u sporťáku výsměch.
Kolik by to celé vážilo bez všech elektrických serepetiček? Jen pro inspiraci ke správné odpovědi uvádím podobný údaj u Porsche 918 Spyder - váha hybridu 1700kg, váha auta bez elektomotoru, baterií a dalších udělátek 1280kg :-O

Andrej
8. září • 11:52

Vtip je v tom, že keby sa na to všetko vykašlali majú tú spotrebu, dynamiku atď.. ako keď tam napchali kopu tých nezmyslov. Najprv spravia o pol vyše pol tony ťažšie auto a potom to dobiehajú ďalším motorom...to je teda dobrý nezmysel...

Antiautomat
4. září • 14:05

Samozrejme hybrid aj preto, aby sa zase ihrisko na kadejake marketingove klamstva mohlo zase podstatne rozsirit a aby zase bolo cim oblbovat ludi, idealne kadejakymi zvastami na temu pa-ekologie a pa-spotreby. Dizajn relativne striedmy /za co pochvala/, ale pohon v ziadnom pripade, vypadava z okruhu zaujmu. Inak, ked uz bola spomenuta ta Mazda, vraj chysta Wankel. Ak ich nenapadne nejak podobne to zhovadit, mozno je ocakavat taky naaaarez aky tu uz davno nebol.

Petr
4. září • 12:54

souhlas, napsat o kupé o hmotnosti 1850 kg, že je to nízká hmotnost je faux-pas

George
4. září • 11:39

Jestli to nebude těmi bateriemi,že?? ;-)

zdenal
4. září • 10:17

nebo bmw m5

Petr
4. září • 12:46

je řeč o sporťácích ne limo na stereoidech

anawarr
7. září • 13:36

bugatti veyron má 1888 kg a nemyslím, že to není "sporťák"

Petr
10. září • 1:00

ne není

Doporučujeme

Články odjinud