Audi Sport quattro míří do sériové výroby. Pod kapotu dostane pětiválec

157 komentářů

Petr
15. prosince • 18:25

neklikej mi hysterko 10 mínusů, to ti určitě pomůže smazat ty své debility, nebo ne, rovnou 50 jen do toho

Antiautomat
13. prosince • 14:34

Tie otvory vpredu by sa mali zmensit, inak velmi zaujimave aut. No a 13oo kilam velmi neverim, pocitam ze to bude mat plus minus o 2oo kil viac.

fogel
13. prosince • 5:54

Jestli je to těžká kráva z hliníku a karbonu,tak lehčí by musela být už jenom z papíru...

Zelí
13. prosince • 8:52

Ve srovnání se škodou 120, která měla pohotovostní hmotnost 850 kg, je to skutečně stále příliš těžké. Ovšem ve srovnání se super bavorským výkřikem techniky frgál 3 GT, který má skoro dvě tuny, je těch 1300 kilo opravdu hodně málo.

Petr
13. prosince • 10:54

1300 je údaj jen v článku, že to prý plánují, ale to co už jezdí jako funkční prototyp má 1850 viz výše, je potřeba o věcech něco vědět a to u vás takřka není možbné

Zelí
13. prosince • 11:51

V článku se o funkčním prototypu nikdo nezmiňuje. A ten je koneckonců celkem nezajímavý, protože ten se vyrábět nebude. Je to jenom výstavní mula. Ta by v případě, že by o ni nebyl zájem skončila v muzeu. Reálnou váhu sériového produktu dnes zjistí poměrně snadno, protože hliníkový nosný skelet A6, A8, R8, Gallardo mají v cadu a k tomu jen nasimulují váhy panelů z papundeklu ...... S přesností 20-30kg to ví už dnes. Na rozdíl od 99% výrobců mají o sériové výrobě aut z hliníku velmi dobrou představu. Sériově vyrábí auta s nosným skeletem z hliníku od roku 1993 čili dvacet let. V roce 1993 ještě 99% dnešních diskutérů-odborníků tahalo dřevěného kačera na špagátě.

Petr
13. prosince • 12:24

zjistěte si co u prototypů znamená mula než tu budete machrovat

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Zelí
13. prosince • 16:56

Já na rozdíl od vás to neznám jenom z článků na webu.

Lukáš
13. prosince • 12:31

Ale ta seriovka přece nemá být hybrid, ne? Motor taky nebude osmiválec, ale jen pětiválec, takže z prototypových 1850 kg můžeme rovnou cca 200 kg odečíst.

Petr
13. prosince • 12:47

přesně o tom píšu v 13. 12. 2013 10:51 včetně váhy hybridního ústrojí s bateriemi, stále je to těžké přes 1700

Erik
13. prosince • 14:29

Audi TT RS s rovnakym motorom ako ma mat Sport Quattro ma pohotovostnu hmotnost 1525kg. A to tam nie je skoro ziadny hlinik a ziadny karbon. Stiahnut 225kg pouzitim lahsich materialov na celom aute sa mi nezda nic nerealne!

Zelí
13. prosince • 16:55

Celkem správný postřeh.

george
12. prosince • 23:45

nevim jestli jste cetl clanek, ale uvadi se tam hmotnost do 1300kg ... tak nevim kdo je trotl :)

Petr
13. prosince • 10:56

vy a vaši kamoší co o tom nic nevědí a čerpají z jednoho odstavce, který píše, že plánují... ale to co jezdí má 1850

george
13. prosince • 10:58

a kdo ma ten model, ktery uz jezdi? je v prodeji? jde ho sezenu?

george
13. prosince • 11:00

kde ho sezenu*

Petr
12. prosince • 17:05

Škoda, že je to taková těřká kráva a neodkazuje to více na legendu.

Zelí
12. prosince • 17:39

Naopak, na dnešní poměry je to lehký auto.

Petr
12. prosince • 22:20

vím že jste místní trotl a nemá cenu s vámi o čemkoliv diskutovat, ale spíše pro ostatní, 1850 kg není opravdu ani omylem na dnešní poměry lehké auto a ne v této třídě

Tom
13. prosince • 6:47

Negramotny trotl tady bude asi nekdo jiny :-D
"Základem se stane zkrácená platforma z Audi A6, inženýři použijí hliníkové slitiny a karbon, takže se počítá s hmotností do 1300 kg"

Petr
13. prosince • 10:51

víte je potřeba o věci něco vědět a nečerpat jan ze dvou odstavců tohoto čláku, až to bude mít 1300 tak to bude dobré, ale model který už mají hotový váží 1850 je to hybrid s 4V 2,5l a vytahovali se, že VW dokázal hybridní sadu včetně baterek udělat pod 150kg, takže se 4V to auto má přes 1700 a to za použití karbonu a hliníku a to vám přijde málo, mně tedy ne, když například Impredza WRX Sti žádný karbon nemá, rozměry podobné a váha 1580

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Toper
13. prosince • 11:57

Opět ukazuješ jak jsi hloupý? Asi nevíš, jaký je rozdíl mezi prototypem a sériovkou. Asi jsi nikdy neviděl, z čeho jsou prototypy poslepovány a na co se vůbec nehledí. A pak tu házíš rozumy a ostatní označuješ za trotly.
Přitom jsi tady nedávno tvrdil, jak VW prodělá na zbývajících padesáti Veyronech 50 miliard. Divím se, že ti není stydno sem vůbec něco psát. :-D

Petr
13. prosince • 12:22

jasně, funkční prototyp sériovky z karbonu a hliníku bude mít váhový rozdíl skoro 600kg víc jak 1/3), bože na blbečka vaší úrovně není potřeba slov (s Veyronem jsem se okamžitě opravil a omluvil, to je to na co vy nemáte při prezentaci svých blbostí)

Toper
13. prosince • 12:30

V článku máš jasně napsáno, že to nebude mít baterky ani elektromotor. Ale ty opět tupě opakuješ, že to bude težký. Spetl jsi se, zase, urážíš všechny ostatní a přitom jsi obyčejný hlupák, který píše blbost aniž by se nad nimi elementárně zamyslel. Padesát miliard. :-D:-D:-D Takovouhle blbost může i v omylu napsat jen naprosté pako.

Petr
13. prosince • 12:45

co asi píšu v 13. 12. 2013 10:51, copak nám ještě napíšete o funkčním prototypu k prezentaci novinky, už jste se předvedl s váhou, o 600 kg těžší než sériovka, to je tedy síla... už vidím jak to auto je konstrukčně o třetinu těžší (přesto, že je z karbonu a hliníku) a potom z toho, podle vás, udělají uplně jiné auto

Toper
13. prosince • 13:08

Nedochízí ti, že tu kritizuješ váhu nějakého prototypu, který ma težký, dvakrát přeplňovaný V8, baterie a elektromotory. Když se považuješ za takového odborníka, mohl bys také vědět, z jakých plechů se dělají prototypy (mnoho se jich dělá v ČR na Moravě) a jak takový prototyp vypadá uvnitř. Nemá totiž žádné tenké skořepiny dílů v interiéru, ale většinou jde o obrobený kus nějakého masivu, který jen vypadá, ale je násobně težší než finální verze. B-]

Petr
13. prosince • 13:17

jo obrovský díl masivu, bože už opravdu s takvým debilem jako vy končím, užívjte si své inteligence plnými doušky

Toper
13. prosince • 13:24

Pro tebe velké zjištění, že kusy např. interiéru vyfrézují na CNCčku potáhnou nebo nastříkají a nedělají pro ni rovnou vstřikovací formu za několik set tisíc, když ani neví, jestli to auto budou vůbec vyrábět. :-D

Petr
14. prosince • 13:28

funkční předsériový prototyp nic takovéh opravdu neobsahuje, je určen k testování v shodné konstrukci jako sériovka, aby se sériový produkt řádně prověřil

Toper
14. prosince • 16:16

Pleteš si prototyp a nultou sérii. Odborníku. :-D

Petr
14. prosince • 19:46

tekže vy nevíte co je nulová série, tak to opravdu testovací prototypy nejsou

Toper
14. prosince • 20:54

Nulový jsi tady v diskuzi pouze ty. :-DVůbec nevíš. ;-)

Petr
14. prosince • 22:48

Tak co nám ještě vyzvracíš retardo?
Nezapomeň ať ti, jako správnému dementovi, nechybí spousta smajlíků.

Toper
15. prosince • 11:40

Zatím ti to zvracení jde velmi dobře. :-D
Nevíš, jaký je rozdíl mezi prototypem a nultou sérií. K čemu je prototyp a k čemu zase ta nultá série (nápověda: ta série by mohla napovědět, ohledně toho testování).
Dále tvoje " s 4V 2,5l ", takový motor koncern vůbec nemá, nevím, proč sem o něm vůbec píšeš. :-D
Co tvůj příspěvěk, to hromada chyb, urážek a nadávek. Ale ty ti nijak nepomůžou, budeš zde pořád za hlupáka. ;-)

Petr
15. prosince • 12:55

nevylžete se ze svých blbostí, takže si ty vaše blbosti zopakujme:
1/ nejprve tvrdíte, že je normální, že funkční prototyp by měl o 600 kg více než série, to si opravdu myslíte, že by u takového předproduktu automobilka prezentovala jeho váhu...
2/ následovala další perla, z jakých plechů, že se prý takové prototypy dělají, aha, takže i přesto že automobilka píše, že je auto z hliníku a kevlaru, tak lhář vašeho formátu tvrdí, že to tak není, člověče, pokud by karoserie kupé měla být o 600 kg těžší než sériovka, tak to by tady musel být plech "silnější" než na T 34
3/ tu blbost se snažíte podpořit tvrzením, že nelze věřit údajům, které automobilka o autě udává, to je asi největší vaše perla... je až neuvěřitelné jak nějaké hovado může machrovat
4/ tuto blbost zkoušíte doložit tvrzením, že tento prototyp je z masivu a nemá nic společného se sériovkou, a že je to tak normální, že se u takových prototypů na váhu nehledí, ubezpečuji vás, že u funkčních prototypů k testování je to absolutně nenormální, od toho jsou funkční prototypy určeny k testování, aby se vyzkoušela sériová řešení a ne, aby testovali něco co nemá se sériovkou nic společného
5/ další pokus se vylhat z těchto hovadin bylo, že jsem si nevšiml, že je to hybrid, ale všiml a také jsem o tom psal i s váhou hybridního ústrojí, takže zase ubohý pokus co nevyšel
6/ potom se z těch ostudných hovadin snažíte vylhat odvracením pozornosti na Veyrona a to že, je blbost, že na něm VW prodělává necelých 50 miliard a zpochybňujete analýzu přední světové firmy... je neuvěřitelné jak nějaký blbeček zpochybňuje údaje přední světové firmy a to jen tak bez odkazu nebo jak zpochybňuje i samotné údaje automobilky... a vy se divíte, že jsem vás nazval tím čím jste... jste debil, většina lidí ve vašem okolí to o vás ví

Toper
15. prosince • 13:08

Hybridní prototyp je něco zcela jiného než sériovka se spalovákem. :-D
Žádný 4V 2,5l motor tam není, nebyl a nebude. :-D
Kevlar a karbon - nevidíš rozdíl, že? :-D
Prototypy se netestují na sériová řešení, k tomu slouží právě ta nultá série. :-D
A těch tvých padesát miliard na těch Veyronech jen dokresluje tvoji osobní blbost, zoufalost, neznalost a přímo i idiocii tobě vlastní. :-D

Petr
15. prosince • 14:14

a zase se to nepovedlo, samozřejmě, že tam 2,5 l byl: http://www.carscoops.com/2010/09/audi-unveils-quat... ...

Toper
15. prosince • 14:26

Ano, nepovedlo se ti to. :-DProtože to je pětiválec. A žádný 4V, jak jsi tvrdil. :-DB-]

Petr
15. prosince • 14:54

Nebylo by frajerstější nepsat, že jste se spletl, že jste o této motorizaci nevěděl, když jste psal NĚKOLIKRÁT, že prototyp má JEN motorizaci V8? Ale to byste musel mít aspoň nějakou úroveň, ale to nemáte!

Toper
15. prosince • 15:00

Ty se pleteš pořád, takže mne to nepřekvapuje a beru to jako tvoji vlastnost, kterou zde tak dobře bavíš. Aniž by ti to došlo. S retardama musím mít trpělivost a je třeba je také respektovat. Oni za to nemohou. Krátké mozkové spojení jim ani nedovolí, uvědomit si sebe sama. B-]

Petr
15. prosince • 15:24

je velký rozdíl mezi tím když se člověk přepíše u motoru o obsahu 2,5 l o válec a tím, když píše, že prototyp NIKDY NEMĚL jinou motorizaci než V8, nebo tu jako vy machrujete, že nelze věřit údajům automobilek nebo výzkumným společnostem a nedolží ani jedno své tvrzení

Toper
15. prosince • 15:47

Ty se "přepisuješ" prakticky v každé své reakci. Ve světle toho, jak zde ostatní označuješ za blbečky, trotly a debily, to vypadá velmi komicky. :-DKdyž ti v hlavě při psaní ani nedojde, jaké motory má koncern v portfoliu, o jakých se psalo v článcích a ty přesto napíšeš něco jiného, promiň, ale opravdu tu sám ze sebe, bez cizího přispění, dokážeš udělat obyčejného vola. B-]
O čem by se s tebou měl člověk bavit, když nemáš ani elementární přehled o motorech. Třeba o prototypech? Nultých sériích? O testování? O materiálech? Když o tom nic nevíš? Proč? :-)

Petr
15. prosince • 16:23

co to zase zvracíte za hovadiny, koncern nemá ve svém portfoliu žádný benzín 2,5 l, tak jaké bude další pokračování vašich dementních plků, už se těším

Toper
15. prosince • 16:32

Proč tu ze sebe děláš dementního blbce?http://www.autorevue.cz/audi-tt-rs-plus-vice-sily... ...

Petr
15. prosince • 17:38

Takže si to shrňme, já jsem se přepsal u 2,5 litorvého pětiválec na čtyřválec a vy jste předvedl tutu sérii vypatlaností, za které by se nemusel stydět ani ten největší troll:
1/ nejprve tvrdíte, že je normální, že funkční prototyp by měl o 600 kg více než série, to si opravdu myslíte, že by u takového předproduktu automobilka prezentovala jeho váhu...
2/ následovala další perla, z jakých plechů, že se prý takové prototypy dělají, aha, takže i přesto že automobilka píše, že je auto z hliníku a kevlaru, tak lhář vašeho formátu tvrdí, že to tak není, člověče, pokud by karoserie kupé měla být o 600 kg těžší než sériovka, tak to by tady musel být plech "silnější" než na T 34
3/ tu blbost se snažíte podpořit tvrzením, že nelze věřit údajům, které automobilka o autě udává, to je asi největší vaše perla... je až neuvěřitelné jak nějaké hovado může machrovat
4/ tuto blbost zkoušíte doložit tvrzením, že tento prototyp je z masivu a nemá nic společného se sériovkou, a že je to tak normální, že se u takových prototypů na váhu nehledí, ubezpečuji vás, že u funkčních prototypů k testování je to absolutně nenormální, od toho jsou funkční prototypy určeny k testování, aby se vyzkoušela sériová řešení a ne, aby testovali něco co nemá se sériovkou nic společného
5/ další pokus se vylhat z těchto hovadin bylo, že jsem si nevšiml, že je to hybrid, ale všiml a také jsem o tom psal i s váhou hybridního ústrojí, takže zase ubohý pokus co nevyšel
6/ potom se z těch ostudných hovadin snažíte vylhat odvracením pozornosti na Veyrona a to že, je blbost, že na něm VW prodělává necelých 50 miliard a zpochybňujete analýzu přední světové firmy... je neuvěřitelné jak nějaký blbeček zpochybňuje údaje přední světové firmy a to jen tak bez odkazu nebo jak zpochybňuje i samotné údaje automobilky... a vy se divíte, že jsem vás nazval tím čím jste... jste debil, většina lidí ve vašem okolí to o vás ví

Toper
15. prosince • 17:55

Ujasni si, co a kdo zde tvrdí. :-D
Automobilka proklamuje váhu sériového kusu, tedy takového, který si může koupit normální člověk. Uvedené váhy hybridního prototypu nejsou pro obyčejné zákazníky relevantní, nikdy se k nim nedostanou.
Auto není z kevlaru. Z toho jsou možná tak části neprůstřelné vesty. :-D
Zkus si někdy sáhnout na nějaký prototyp, polovina jich je z obyčejného laminátu, druhá polovina z plechů, jejichž tloušťka ani zdaleka neodpovídá sériovému modelu. Můžeš hádat proč. :-D
Pořád si pleteš prototyp a model nulté série. Asi protože nevíš, co to je a k čemu to slouží. Zajdi se podívat do muzea na nějaké prototypy a třeba kolik mají "najeto". Taky se jich zeptej, k čemu jsou prototypy určeny. ;-)A konečně to opět uzavíráš chybým omlouváním vlastního špatného úsudku, kdy jsi bezmyšlenkovitě napsal spoustu zjevných nesmyslů, které by normální racionálně smýšlející člověk nikdy napsat nemohl. :-D;-)Automobilka žádné cifry nikdy k žádnému konkrétnímu modelu nikde neuvedla. To sis zase vymyslel - spíše tedy vylhal. :-DA klidně to okořeň zase další spoustou osobních urážek a nadávek. Tvé hlouposti to neomluví, napsané nezmění a pravdu nepřehluší. Ale jinak dobře bavíš. B-]

Petr
15. prosince • 18:20

tak automobilka žádné cifry nikdy neuvedla (i přesto, že novináři vycházejí z tiskových zpráv automobilky, včetně oficiálních fotek) a prototyp byl jen z plechů (i přesto že má díly z karbonu a hliníku), prototypy neexistují v téměř sériové podobě a jsou to jen takové laminátové makety do muzea (i přesto, že prototypy shodné s sériovými auty se běžně testují a jsou před nultou sérií), no copak nám ještě napíšeš ulhaný debílku, zkus třeba vypsat ty spousty nesmyslů co jsem prý napsal, až na to že jsem se přepsal u pětiválce/čtyřválce neopak já jsem vás utřel jak odkazem na ztrátu z Veyronu, tak další motorizací tohoto prototypu o kterých jste blil, že žádné nebyly, utěrka co a namísto omluvy, sebestředné hovado a nula začne zpochybňovat renomované zdroje bez jednoho odkazu
PS: Nějak málo pubertálních smajlíků, ne?

Toper
15. prosince • 18:23

Tebe stačí jen podporovat ve psaní. Znemožníš se už sám. :-D:-D:-D

Petr
15. prosince • 18:45

ano to jste dokázal ve více jak sedmi případech tupými tvrzeními včetně tak absurdního lhaní, že protyp neměl jiný něž V8 motor a že VW neprodělává na Veyronech skoro 50 miliard, co ty 600 kg plechu, no copak nám ještě napíšeš, třeba jako zde kde blb ze sebe dělal chytráka a zpochybňoval oficiální údaje: Toper | 13. 12. 2013 13:20
Vidím, že ty věříš všemu, co uvidíš napsané na tabulce u prototypového auta na nějakém autosalonu. Řeknu ti tajemství, oni si na ty tabulky píší své předsatvy a přání, ne to, že je to vyrobené z něčeho úplně jiného a jinak, než co říká tabulka.

Toper
15. prosince • 18:46

A kde jsem to tvrdil?
Klidně mi to zkopíruj, ať se podívám.

Petr
15. prosince • 19:01

copak další pokus o lhaní:
Toper | 13. 12. 2013 14:08
Až pochopíš, že onen redaktor vzal veškeré proklamované a odhadované náklady na vývoj celého VW a pak to nějakým podivuhodným způsobem podělil a vyšlomu co? Vyšla mu hloupost, kterou tady ty dokolečka papouškuješ.
Jestli chceš argumentovat, dej odkaz na oficiální vyjádření koncernu a vyčíslení jeho nákladů. Ne nějaké odhady novináře, který neví nic o ekonomice. několikrát jsem vás upozornil, že redaktor nic nevypočítával, co na tom nedokážete pochopit

Toper
15. prosince • 19:05

Tak si to vymyslel někdo jiný. Závěr je ten, že to není oficiální vyjádření automobilky.
Ale tobě to nevadí, abys ses ztrapňoval dále. :-D

Petr
15. prosince • 19:20

neplač chudinko, vím, že je těžké být utřen, ale vždyť to se nulám tvého formátu stává často, koukej jít spinkat, aby tě šéf nezjebal, když zítra nebudeš dobřa makat u ponku

Toper
15. prosince • 19:24

Tvůj zítřejší pracovní den ti opravdu nezávidím. Chodíš na šest? :-D

Petr
15. prosince • 19:40

jj, dal usi si plusík, chudinko

Toper
15. prosince • 19:45

Nemohu za to, že jsi sběratelem minusů. Za tvoje lhaní, sprostost, urážky a nevědomost, si nic jiného nezasloušíš. :-D

Petr
15. prosince • 19:57

už naplač chudáčku

Toper
15. prosince • 20:01

Jediný, kdo tu brečí, jsi ty. :-D:-D:-D
Já se dobře bavím celé odpoledne. B-]
Ale není ode mne pěkné, smát se mentálně retardovaným, za to se omlouvám. :-)

Petr
15. prosince • 20:06

Nechybí ti tam nějaký smajlík?

Toper
15. prosince • 20:07

Hodil by se ještě jeden, směju se, až se válím po zemi. :-D;-)

Petr
15. prosince • 20:11

já jsem si říkal, že jsi se musel bouchnou to halvičky, protože dospělý člověk se smíchy neválí po zemi, to dělají jen mentálové nebo puberťáci

Toper
15. prosince • 20:13

Já se směji rád a od plic. Říká se, že smích prodlužuje život.
Díky tobě, tady po dnešku budu hodně dlouho. :-DB-]

Petr
15. prosince • 20:19

když se při tom válíte po zemi jak retard může to být nebezpečné, pozor na ostré hrany ústavní postele

Toper
15. prosince • 20:27

Já nikde nepsal, že se válím po zemi. Jen, že tu chybí takový smajlík. :-DVím, pro tebe je těžké to pochopit a rozlišit. ;-):-D

Petr
15. prosince • 20:37

koukám, že vy už lžete i v takovéto komunikaci:
Toper | 15. 12. 2013 20:07
Hodil by se ještě jeden, směju se, až se válím po zemi.

Toper
15. prosince • 20:42

Když mě chceš citovat, měl bys citovat celé sdělení. :-D
Abys tu nebyl za toho lháře, víš?Ale neboj, mám s tebou trpělivost, možná ti to za dalších 5 hodin dojde, počkám. B-]

Petr
15. prosince • 21:02

je to doslovná citace celého vašeho příspěvku, takže zase usvědčen ze lhaní a utřen

Toper
15. prosince • 21:03

Teď jsi nevědomky popřel vlastní slova. :-D
U nás tomu říkáme, kopat se do vlastního zadku. :-D:-D:-D

Petr
15. prosince • 21:07

to je jen další utěrka lháře jako jste vy

Toper
15. prosince • 21:11

Když už nevíš, na co jsi se zeptal. :-D
Je pro tebe těžké, udržet myšlenku, já to již pochopil, mám s tebou trpělivost, kdyžtak ti to připomenu. ;-):-D

Petr
15. prosince • 21:21

takže univerzální technika, lhát, lhát a zase lhát, no mně je to jedno, to je vaše vizitka

Toper
15. prosince • 21:23

Pořád nechápu, proč mluvíš o sobě. Já to o tobě vím. :-DB-]

Petr
15. prosince • 21:29

mě je uplně jedno co jste, kdo jste nebo co si myslíte, mně stačí, že jsem vás zase usvědčil ze lži, a vy zase nejste schopen normálně odpovědět, například tak jsem to nemyslel, napsal jsem to nepřesně nebo jsem se prostě spletl a zase jen osobní útoky a lhaní

Toper
15. prosince • 21:34

A stejně ti to jedno není. Dokazuješ to každou reakcí. :-DZnovu ti musím napsat, já vím, že jsi tu lhal, že jsi sem napsal hromady nesmyslů, které by rozumný a věci znalý člověk nikdy napsat nemohl, ale já mám pro mentálně zaostalé lidi pochopení. Vím, že to máš v životě těžké a tohle je tvůj způsopb, jak se s tím vyrovnáváš. :-D

Petr
15. prosince • 21:39

usvědčený lhář se jen vzteká, nic víc

Toper
15. prosince • 21:42

Já to o tobě vím, musel jsem tě již několikrát opravovat. A tyse nemusíš vztekat. Co jsi napsaal, to si každý přečte a bohužel, tě pouze polituje. Padesát miliard, čtyři válce, kevlar, prototyp na sériové testování. Je těžké se s tím vyrovnat, i ty to zvládneš, jen ti to bude trvat trochu déle. :-D:-D:-D

Petr
15. prosince • 21:52

vyrovnal jsem se s tím se ctí, neokecával jsem to a napsal jsem, že jsem se přepsal, za to vy tu stále okecáváte své chyby, mohu se vás zeptat, zcela slušně, proč se chováte, tak že své hlouposti nedokážete přiznat a stále víc lžete a lžete, vždyť by stačilo třeba s tím 600 kg plechu napsat: tak možná, že se to tohoto prototypu netýká, protože tam píšou, že už je to z karbonu a hliníku, ale opravdu první pojízdené kousky se často dělají z běžného plechu a jsou těžší než potom odlehčené verze... OPRAVDU SE ANI NA NIC TAKOVÉHO NEZMŮŽETE... pokud tomu tak je, tak by to pro mne byla nová informace a byl bych vám za to vděčný, ale vy ne, vy hned nadáváte, píšete, že údavaným údajům od automobilky se nedá věřit a machrujete jak poslední blbec

Toper
15. prosince • 22:02

Tobě ještě nedošlo, že pouze reaguji na tvé nesmysly, co jsi zde napsal? Já si nic, nedejbože vymýšlet, nepotřeboval. Chceš se bavit o autech, nevidíš rozdíly mezi čtyř, osmiválcovým a pětiválcovým motorem, neznáš rozdíl mezi kevlarem a karbonem, nevíš k čemu jsou prototypy a nulté série. Kdybys tu aspoň lidi kolem sebe neurážel, nejen, že na to nemáš, ale zesměšňuješ se pouze ty sám. ;-):-D

Petr
15. prosince • 22:08

takže se opravdu nedokážete přiznat nikdy chybu, no jak jinak, od takového individua jsem ani nic jiného nečekal

Toper
15. prosince • 22:09

Možná ti za pár hodin dojde, že ti pouze nastavuji zrcadlo. Pliveš si sám do své vlastní tváře. ;-)B-]

Petr
15. prosince • 23:29

klidně mi nastavujte co chcete, ale odpovězte na otázky a doložte svá tvrzení, bez toho se chováte jen jako hlupák, který neumí odpovědět na co je slušně tázán

Toper
15. prosince • 23:40

Vyvracím pouze tvá zcestná tvrzení. Tys tu napsal kopu nesmyslů, již od svého prvního příspěvku. Reaguji pouze na to. B-]:-D

Petr
15. prosince • 23:43

to už jste reagoval asi stokrát a proč neodpovíte na otázky a nedoložíte svá tvrtezní

Toper
15. prosince • 23:54

Jediný, kdo zde má co vysvětlovat, kvůli napsaným nesmyslům, jsi pouze ty. Lituji. B-]

Petr
16. prosince • 0:24

já jem již své nesmysli řádně a bez okolků vysvětlit, kdy se naučíte chovat aspoň z části stejně sebevědomně a čestně

Toper
16. prosince • 0:30

Vadí mi tvoje bezdůvodné hulvátské chování plné urážek a nadávek. Ty jsi to sem zatáhl a není tu pro to místo. Nemáš k tomu důvod, znalosti, právo, prostě nic. B-]
Pokud se budeš chovat slušně, budu se chovat slušně i já. Tím to uzavírám a považuji to za plně vysvětlené.

Petr
16. prosince • 0:56

Takže, vám vadí nadávky a proto nadáváte a to dokonce i teď a dále machrujete jak internetový hrdina a urážíte? Opravdu jste takový hlupák? Víte, své znalosti jste dokázal předvédst v plné kráse, když jste nedokázal doložit nic z toho co jste tvrdil, jen jste stále dokola lhal. Ani ty poslední lži o zpochybňování váhy hybridu. Takže mám pro vás radu, nechovejte se jako hovado nebudu se k vám jako k hovadu chovat.

Gekal
27. prosince • 15:16

Teda panove, klobouk dolu !!!!!! Takhle se ani moje tchyne nedokaze pohadat.Gratuluju.

Petr
15. prosince • 17:41

7/ zapomněl jsem na vaše opakovaná tvrzení, že prototap měl jen V8... a ejhle, zase blbost

Toper
15. prosince • 18:01

A kde jsem to tvrdil?
Klidně mi to zkopíruj, ať se podívám. :-D:-D:-D

Petr
15. prosince • 17:34

jo a blbečku, nezapomeň si dát plus a mně mínus

Toper
15. prosince • 18:32

Proč se mi nejsi schopen omluvit? :-D

Petr
15. prosince • 17:30

Děkuji za upresnění. Ano, model TT jsem opoměl.
Škoda, že na ty desítky debilit co jste psal nedokážete napsat něco podobného, takto se chovají normální lidé, ale debilové jako vy si stále vymýšlí, aby se vylhali ze své ubohosti.

Toper
15. prosince • 17:41

O co se tu snažíš? :-D
Normální člověk ostatní neoznačuje za blbečky a debily, jak to děláš ty. Ještě, když sám zde vyprodukuješ tolik chyb a nesmyslů. :-D Co tvůj příspěvek, to hromada bezdůvodných urážek a nadávek. Zamysli se nad svým konáním. Ve svém příspěvku popisuješ jen a jen sebe a své chování. Nikdo jiný ti zde ani ze začátku nenadával, jak to děláš ty. :-D:-D:-DAle já se tebou bavím, mám trpělivost, vím, že když máš prázdnou hlavu a sám si to neuvědomuješ, tak za to ani moc nemůžeš. Jen by ses měl mírnit. Je k tomu pádný důvod. ;-)

Petr
15. prosince • 17:48

copak blbečku teď jsi se zastyděl a nedal jsi si plus, ale jen do toho nestyď se, a napiš nám zase něco o 600kg navíc plechů na prototypu nebo o tom jak ty víš všechno líp než samotná automobilka nebo, že prototyp nikdy nebyl s jiným motorem než V8, atd.
PS: jo nezapomeň na pubertální smajlíky, aby jsi podpořil své výplody

Petr
13. prosince • 13:15

co to plácáte, protyp je z karbonu a hliníku a je schodný se sériovkou, co tam máš dál troubo

Toper
13. prosince • 13:20

:-D:-D:-D
Vidím, že ty věříš všemu, co uvidíš napsané na tabulce u prototypového auta na nějakém autosalonu.
Řeknu ti tajemství, oni si na ty tabulky píší své předsatvy a přání, ne to, že je to vyrobené z něčeho úplně jiného a jinak, než co říká tabulka. ;-)

Petr
13. prosince • 13:24

tak jsem si myslel, že většího debila se sebe už udělat nemůžete, ale mylil jsem se

Toper
13. prosince • 13:28

Nečekám od tebe zázraky, pane Padesát miliard. :-D

Petr
13. prosince • 13:51

vy překováváte ve své blbosti vlastní rekordy, VW na Veyronu prodělává necelých 50 miliard: http://www.autocar.co.uk/car-news/industry/smart-f... ...

runner42
14. prosince • 9:42

Jsi šašek.
A odkazovat na článek, kde autor neumí ani malou násobilku (units * loss per unit mu nějak nesedí s proklamovanými ztrátami) je zajímavé možná tak pro tebe.

Petr
14. prosince • 12:10

Kde jaké číslo nesedí?

runner42
15. prosince • 11:25

To násobení ti víc polopaticky už vysvětlit nedokážu, tak se ani nebudu zbytečně snažit. Vem si papír a tužku a zkus si to spočítat sám.Projekt Veyron je pro VW něco jako Formule1 pro Mercedes. Vývojová laboratoř a technologická výkladní skříň. Rozpočítávat R&D náklady projektu, z jehož vývoje profituje celý koncern (včetně Škoda Auto), na jednoho vyrobeného Veyrona, může jen úplný kretén.
Je to úplně stejné, jako přepočítávat náklady vesmírného programu na jednoho kosmonauta.Vývoj je vývoj, výroba je něco zcela jiného. Když se podíváme na výrobní náklady, je každý jeden Veyron samozřejmě ziskový, a to celkem slušně. Proto ho mělo smysl taky vůbec vyrábět.

Petr
15. prosince • 12:12

jakou jinou odpvě'd čekat o kecálka, takže nic nedoložíte

runner42
16. prosince • 11:19

Upřímně, věnoval jsem tomu 5 minut a musím říct, že jsem se fakt nasmál. Hezky to demonstruje princip tiché pošty a jak je stupidní věřit číslům internetových magazínu a nepoužívat vlastní mozek:Bernstein Research vytvoří jakýsi canc, který vědom si neschopnosti přesně oddělit R&D náklady samotného Veyronu od R&D nákladů koncernu doprovodí větou, cituji: "Don't take these numbers too seriously, they are obviously very, very approximate." Přičemž uvedou náklady na R&D projektu Veyron na 1.62 miliardy dolarů bez určení zdroje, vstupních hodnot a metodiky výpočtu. Načež se toho chopí britský pisálek ve škváru Autocar, špatně převede dolary na libry a vyjde mu 1,43 miliardy liber. Pomine fakt, že číslo nezahrnuje náklady na výrobu, vydělí ho špatným počtem vyrobených Veyronů (což už je drobnost) a vyjde mu výsledný bullshit "£3,887,051 per unit", který publikuje jako ztráty na autě.
Této kraviny se chytne český Pepík a oblažuje nás v diskuzi p**ovinama jako že cituji: Petr | 06. 12. 2013 00:47 | [94.113.121.xxx] "díky za upozornění, těchu nul je tam více, až se tomu nechce věřit, prodělávají na jednom autě miliardu korun"Komedie od začátku do konce.Myslím, že by ses Petře měl nad sebou fakt hodně zamyslet. Zkus víc používat svůj rozum, než po diskuzích rozprašovat zcela evidentní nesmysly a alespoň zkus míň napadat ty, co tě na nesmyslnost tvých úvah upozorní. Chováš se jako dítě.
Těch pět minut života co jsem ti věnoval ber jako vánoční dárek, víc se tím zabývat nehodlám.

Petr
16. prosince • 13:11

kalsický český hlupák si hraje na chytráka, okořenění to lhaním a vyplodí totální dojmologii desetkrát horší než to co kritizuje, takže vy šermujete náklady bez uvedení zdroje (podle vás a chcete naznačit, že si to firma někde vycucala z prstu) a ty zpochybňujete, no dobře, ale když něco zpochybňujete, tak to doložte, dále doložte proč je částka špatně převedena z dolarů na libry (vy víte jaký byl kurz v době studie) a nakocne šermujete špatným vyrobených kusů (a zase jak víte kolik bylo vyrobeno kusů k datu studie) a nekonec nekorektně vezmete můj příspěvek, který jsem okamžitě opravil a již předtím jsem napsal zcela jiné a správné číslo
PS: když podle vás číslo nezahrnuje náklady na výrobu, tak to bude ztráte ještě vyšší, díky, že jste doplnil a podořil jak obrovská ztráte VW z projektu Veyron musí mít
ASi by bylo lepší se nesnažit myslet, to je vždy ve vašem případě velmi trapné. Takovýto tupý elaborát. Chápu, všichni se občas přepíšeme, vždyť nepíšeme žádnou seminárku nebo diplomku, ale vyplodit takovýdo tupý cinta to chce opravdu dávku nemyšlené hlouposti.

Toper
15. prosince • 15:51

A co jsi doložil ty? Jeden článek od redaktora automobilového serveru? :-D
Taky si myslíš, že když nějaký redaktor napíše článek o vaření, že je to držitel michelinské hvězdy? :-D
Začni myslet, zkus si ty uvedené čísla z článku propočítat, závěr si z toho snad uděláš sám, i když nepochybuji, že bude opět špatný. :-D

Petr
15. prosince • 16:11

takž zase žádný důkaz, ani výpočet deklarovaného omylu, jen kecy s plno smajílky jak o zastydlého puberťáka

Toper
15. prosince • 16:35

Tvé agresivní chování je hloupé, ba co víc, nemá ani reálný základ. ;-)

Petr
15. prosince • 17:33

takže zase to samé, žádné argument, jen retardovaný smajlík od zastydlého puberťáka

Toper
15. prosince • 17:59

Rád bych byl puberťák. Opravdu. ;-)

Petr
15. prosince • 18:30

vy nejste puberťák, tak to padla poslední věco co takové výplody moha omluvit

Toper
15. prosince • 18:33

Proč se mi nejsi schpen omluvit? :-D

Petr
15. prosince • 18:41

další trik, nejprve lžete, jste utřen, potom zpochybňujete zdroj bez jakéhokoliv důkazu a teď chcete omlouvu, ale pokud byste plakal, tak já se vám rád omluvím za cokoliv, co bych pro slaboduchého neudělal ještě by jste mohl dostat záchvat a musel bych přispívat na vaši lečbu, protože vy jste si na ni nikdy nevydělal

Toper
15. prosince • 18:44

Tak když okrádáš stát na daních, tak máš peněz asi dost (zatím). :-DZnovu ti opakuji, ukaž mi, kde automobilka něco někde zveřejnila? Protože nic jiného není relevantnější, než slova automobilky. Odhady nějakých pisálků, jsou jen odhady a k relaitě mají vždy velmi daleko. ;-)

Petr
15. prosince • 18:49

copak hystece dochází argumenty, troubo pokud blb jako ty zpochybňuje závěry analytiků z Berstein Research, tak musí dodat odkaz, nestaší bouchat pěstičkou do stolu

Toper
15. prosince • 18:57

Dochází ti, že se tady dohaduješ o něčem, co nelze nijak dokázat? Ale chápu tě, aspoň tady se máš o co opřít, i když je to obyčejná blbost. B-]

Petr
15. prosince • 19:03

bouchání blba pěstičkou do stolu pokračuje, já jsem odkaz dal, čekám na odkaz kde to zpochybní stejně renomovaná společnost a médium, čekám blbe

Toper
15. prosince • 19:11

Ty musíš mít nervový záchvat. :-D:-D:-DPokus se pochopit, ale vím, že je to nad možnosti tvé mozkové kapacity, že ty jedinné správné čísla má vždy jen vlastník, tak potom bude vyhráno. Renomované společnosti již v minulosti udělaly tolik chyb v odhadech, že krachy a bankroty kolosů jsou toho jasným důkazem. Stejně jako z hodiny na hodinu bezcenné akcie. B-]

Petr
15. prosince • 19:17

neplačte jak poseroutka a doložte nějakým relevantním odkazem, to ale nedokážete, tak jako vždy, prostě chudáček

Toper
15. prosince • 19:20

Konečně jsi pochopil, že ty reálné čísla veřejně neexistují. :-D

Petr
15. prosince • 19:40

neplač chudinko, prohrávat je pro tebe přeci tak bežné

Toper
15. prosince • 19:53

Nic víc už nemáš?
Pár nesmyslů bys mohl ještě přihodit, padesát miliard, čtyřválec, kevlar, daně, prototyp, shodná konstrukce, to jsou všechno slova, která tu z tebe vypadla, a za které by ses měl stydět. Ale vím, jsi natolik hloupý, že ti to ani nedojde. Aspoň je tu s tebou zábava. Je dobré mít nějakého kašpárka, který se na povel znemožní. :-D:-D:-D

Petr
15. prosince • 20:00

už naplač chudáčku své hlouposti nezměníš, ale mohl bys přiznat, že ses prostě spletl nebo překlepl, vždyť toto není žádná diplomka nebo seminárka a překlepnou se může každý, já jsem to vždy bez okolků přiznal, zkus to nebudeš muset plakat

Toper
15. prosince • 20:02

Krásně si se popsal. Opravdu výstižně. :-DB-]

Petr
15. prosince • 20:04

kdyby jste to dokázal, nemusel byste tolik plakat a smajlíkovat a mínusovat

Toper
15. prosince • 20:06

To víš, že bys nemusel.
Ale bohatě by stačilo něco vědět, nepsát nesmysly a uboze nenadávat. ;-):-D

Petr
15. prosince • 20:15

Proč tedy nadáváte?

Toper
15. prosince • 20:18

Na to by sis snad sám mohl odpovědět. Tedy pokud víš, co činíš. :-D

Petr
15. prosince • 21:03

Já se ptám vás.

Toper
15. prosince • 21:07

Nemusíš, zeptej se sám sebe. Vlastní odpověď tě určitě uspokojí. :-DB-]

Petr
15. prosince • 22:09

Chápuk, že odpovědět neodkážete, no jak jinak, nic jiného jsem nečekal.

Toper
15. prosince • 22:12

Ty nechceš slyšet odpověď. Jediná odpověď, co tě uspokojí, je tvoje vlastní. Tak si odpověz. Budeš spokojený. :-D

Petr
15. prosince • 22:20

Jak to víte, ještě jste se o žádnou odpověď nepokusil. Tak zkuste třeba tu, že jste tvrdil, že údajům od automobilek se nedá věřit nebo tu o tom, že auto má být v sérii o 600 kg lehčí jen díky použitým plechům, když funkčním prototypu odpovídajícím sériovce byl použit hliník a karbon nebo třeba něco jednodušího, když jste se posmíval, že jsem si nevšiml, že je to hybrid a já přiotm o tom psal. No snad na to poslendí půjde omluva nejjednodušeji.
Tak čekám.

Toper
15. prosince • 22:23

Já opravdu nikde o žáných 600 kg nepsal. :-D:-D:-DTo je tvůj výmysl. Tak si ho nechej. :-DB-]

Petr
15. prosince • 22:55

poznámka z kontextu, prototyp udávaná váha 1850 za použití karbonu a hliníku (dveře z hliníku, střecha, kapota a víko třísetlitrového kufru karbonové), sériovka prý bude mít 1300 (není udáno s jakým motorem, zda V8, V6 nebo 5V)

Toper | 13. 12. 2013 13:08
Nedochízí ti, že tu kritizuješ váhu nějakého prototypu, který ma težký, dvakrát přeplňovaný V8, baterie a elektromotory. Když se považuješ za takového odborníka, mohl bys také vědět, z jakých plechů se dělají prototypy (mnoho se jich dělá v ČR na Moravě) a jak takový prototyp vypadá uvnitř. Nemá totiž žádné tenké skořepiny dílů v interiéru, ale většinou jde o obrobený kus nějakého masivu, který jen vypadá, ale je násobně težší než finální verze. Takže proč tvrdíte o prototypu, že je z těžkých plechů když jsou vyjemovány díly z hliníku a karbonu (automobilka by asi těžko prezentovala váhu u auta co by se sérií nemělo nic společného a bylo tím co popisujete) a z jakých plechů by ten prototyp musel být, aby byl těžší bezmála o 600 kg (nebo méně kg, když odečteme hybridní ústrojí, baterky a namodelovali bychom váhu například s kompromisní V6 i přesto, že automobilka udává, že hybrid bude vyrábět)?

Toper
15. prosince • 23:01

Znovu ti opakuji, v mých příspěvcích se cifra 600 kg (ani slovo šest set kilogramů) nikde nevyskytuje.Zato v těch tvých několikrát. Proč opět lžeš? Tys to tvrdil, ty si to obhaj, mne se to netýká. ;-):-D:-D:-D

Petr
15. prosince • 23:09

již poněkolikáte jsem vás velmi slušně vyzval, aby jste se vyjádřil ke svým tvrzením, po několikáté odpovídáte útočně a snažíte se z faktů vykroutit, opravdu se nedokážete vyjadřovat normálně, tak to zkusím ještě, možná, že si mi podaří vás naučit se chovat slušně...
prosím, vysvětlete mi proč tvrdíte, že je prototyp z těžkých plechů... dejte mi nějaký odkaz, ze kterého bude patrné, že prototyp Quattra je z plechů o kterým mluvíte a není z karbonu a hliníků

Toper
15. prosince • 23:17

Já zde nic netvrdil o 600 kg. To je tvůj výmysl. Tvé tvrzení.
Nekoresponduje to ani s vahou 1850kg z jiných článků o hybridní verzi prototypu, ani v tomto článku proklamovaných 1300 kg, které by měla vážit sériovka s obyčejným spalovákem.Takže buď té dobroty, chovej se slušně, neobviňuj mne z napsání něčeho, co jsi zde prokazatelně napsal pouze ty. Takhle se slušná diskuze nevede. B-]

Petr
15. prosince • 23:26

Vy asi nedokážete pochopit mou otázku!
Již jsem nepsal ani slovo o 600 kg, ale ptám se vás, na doložení vašeho tvrzení, že prototyp je z vámi udávaných plechů a není z toho co je uváděno.
Dokážete to pochopit?
A doložte své další tvrzení že váha 1850 nekoresponduje s jinými články.
Uklidněte se, to je opravdu jen otázka, nijak na vás neútočím.

Toper
15. prosince • 23:34

Já zde netvrdil, že prototyp zrovna konkrétně Audi Sport Quattro z článku, je vyroben z toho a toho. Psal jsem obecně. Klidně hledej, klidně mi to zkopíruj - kde to údajně tvrdím. Nenajdeš to.O váze 1850 kg se píše v článcích o hybridní verzi s 4.0 V8, která existuje pouze jako prototyp a do výroby se s ní nepočítá. ;-)

Petr
15. prosince • 23:42

Když nevíte o tom, zda je tento prototyp vyroben jak popisujete, tak proč jste se o tom zmiňoval v diskusi o váze tohoto prototypu a ještě jste ze svý příspěvkem machroval?
Cituji:
Toper | 13. 12. 2013 11:57
Opět ukazuješ jak jsi hloupý? Asi nevíš, jaký je rozdíl mezi prototypem a sériovkou. Asi jsi nikdy neviděl, z čeho jsou prototypy poslepovány a na co se vůbec nehledí. A pak tu házíš rozumy a ostatní označuješ za trotly.

Toper
15. prosince • 23:50

Ty si stěžuješ, že je něco těžké, já ti jen říkám, že u prototypů je nadváha zcela běžná a nedá se z ní nic usuzovat. Nedá se ani odhadovat, jestli sériové provedení bude vůbec vypadat a jezdit stejně. Což ty ovšem bezrosmyslu činíš. B-]

Petr
15. prosince • 23:52

Tak své tvrzení doložte a pokud nevíte zda se týká tohoto prototypu, tak proč jste s ním zde machroval?

Toper
15. prosince • 23:59

Podívej se, kdo zde "machroval" jako první. Já to rozhodně nebyl. B-]:-DMalá nápověda, stačí prohlédnout první příspěvěk diskuze. Je tam vše, o čem jsem psal výše. :-D

Petr
16. prosince • 0:31

na vaši kritiku jsem odpověděl, případné překlepy jsem bez okolků přiznal, opravdu nedokážete odpovědět na jednoduché otázky a stále do kola jak hlupák odvádíte pozornost
nebo snad potřebujete pomoct z pochopením otázky, aby jste doložil vaše tvrezní o uvedeném prototypu a když se váš text prototypu netýkal proč jste to zde zmiňoval
opravdu nejste schopen doložit ani vaše poslední tvrzení: "...Tvé tvrzení.
Nekoresponduje to ani s vahou 1850kg z jiných článků o hybridní verzi prototypu"
TAKŽE DALŠÍ LHANÍ A MACHROVÁNÍ

Toper
16. prosince • 0:36

Hele, dal jsem ti plus, ale přestáváš mne bavit. Vytrhl jsi z kontextu tvrzení, že tvých napsaných 600 kg se nemá o co opřít. Ani o těch 1850 kg z jiných článků. Že nechápeš a opět sprostě lžeš, to už je čistě tvůj problém. Nemám rád takové ulhané lidi, kteří si nejsou schopni postavit čelem ke svým napsaným nesmyslům. A uboze obviňují ze svých lží ostatní. Jsi obyčejný křivák a zloděj, který neplatí daně. B-]:-D

Petr
16. prosince • 1:04

Takže zase jste nic nedoložil jen absolutně zase lžete. Já nemám problém přiznat chybu a vždy jsem to uděla, ale vy věrný své povaze jen lžete a machrujete, jako srab nedokážete přiznat chybu, nic jste nikdy nedokázal doložit, uvědomte si, že takovým machrováním si nepomůžete. Zapatujte si jedno, ulhaná hovada na pokoji nenechám.

Petr
15. prosince • 18:21

čekám na ten tvůj výpočet, no porč se tak stydíš doložit své zvratky

Toper
15. prosince • 18:29

Proč bych já měl něco vypočítávat? :-D
Není z čeho, neexistuje relevantní zdroj. Jsou k dispozici pouze hrubé odhady a ještě k tomu jen od nějakých obyčejných senzacechtivých bulvárních novinářů. ;-)

Petr
15. prosince • 18:32

a zase utěrka, nějak si troubo odporuješ:
Toper | 15. 12. 2013 15:51
Začni myslet, zkus si ty uvedené čísla z článku propočítat, závěr si z toho snad uděláš sám, i když nepochybuji, že bude opět špatný.

Toper
15. prosince • 18:35

Když koncern někde uvede, že hodlá do vývoje investovat v těch a těch letech třeba 50 miliard (pěkné číslo :-D ) Euro, tak se z toho něco vypočítat dá, sice blbost, ale dá. A tobě by to mohlo otevřít oči. Utěrko. :-D:-D:-D

Petr
15. prosince • 18:53

já chápu, že jste retardovaný, ale abychom nemátli ostatní, tak žádných 50 mld. Euro to nebylo, to je zase vaše další lež a pokus o podovd, když prohráváte na celé čáře a jste utřen začínáte lhát

Toper
13. prosince • 14:08

Měl by sis naklikat ještě více plusů pod své hloupé příspěvky. :-DAž pochopíš, že onen redaktor vzal veškeré proklamované a odhadované náklady na vývoj celého VW a pak to nějakým podivuhodným způsobem podělil a vyšlomu co? Vyšla mu hloupost, kterou tady ty dokolečka papouškuješ. Jestli chceš argumentovat, dej odkaz na oficiální vyjádření koncernu a vyčíslení jeho nákladů. Ne nějaké odhady novináře, který neví nic o ekonomice. :-D

Petr
13. prosince • 15:58

vy už nejste ani blbec, ani vůl, ale dement, opravdu žádný redaktor nic nevypočtával, ono by chtělo si ten článek aspoň přečíst

Toper
14. prosince • 0:55

Nějaké argumenty? :-D

Petr
14. prosince • 12:06

co nedokážete pochopit na textu článku, že to není žádný závěr novináře, ale analytiků z Berstein Research

Doporučujeme

Články odjinud