Audi snižuje ceny až o 15 procent

Z tiskové zprávy: I když zájem o vozy Audi neochabuje, dovozce automobilů Audi se rozhodl reagovat na aktuální vývoj na českém trhu a zřetelně snížil už podruhé v tomto roce ceny. V průměru činí snížení cen u nejprodávanějších řad Audi A4 2,7 procenta a Audi A6 7,5 procenta.

Např. u speciální verze Audi A2 1.4 se zjednodušenou standardní výbavou dosahuje cenové zvýhodnění až 15 procent, takže jeho cena začíná na 562 700 Kč. Model A2 s turbodieselem 1.4 TDI se prodává od 602 700 Kč.

V absolutním vyjádření se úprava cen nejvýrazněji dotkla modelu Audi A6 4.2, který se nyní prodává za 1 970 000 Kč, což představuje pokles ceny o 180 000 Kč!

Přes avizované ukončení kampaně „Máme pro Vás 3x víc“ k 30.6. tohoto roku se importér rozhodl pokračovat do 30.9. 2002 v případě modelové řady Audi A3 v této akci, která z pohledu zákazníka znamená zvýhodnění na ceně hodnotné nadstandardní výbavy o téměř 50 tisíc korun.

O 2 až 4 % se snižují ceny modelů Audi A4, Audi A4 Avant i nedávno uvedeného Audi A4 Cabriolet. Základní model Audi A4 s motorem 1.6/75 kW se prodává už od 805 000 Kč, cena modelu Audi A4 Cabriolet 2.4 klesla o 50 tisíc korun na 1 215 000 Kč.

Ceny nižší o řadu desítek tisíc korun, konkrétně o 90 000 až 180 000 Kč, čekají na zájemce o některý z modelů řady Audi A6. Už za 1 040 000 Kč lze pořídit špičkově vybavený model Audi A6, poháněný zážehovým motorem 2.0/96 kW. Adekvátně se snižují i ceny modelů Audi A6 Avant. Také v případě modelové řady Audi A6 přes ohlášené ukončení kampaně „Máme pro Vás 3x víc“ k 30.6. 2002 se importér rozhodl prodloužit tuto nabídku až do 30.9. 2002.

Snížení cen o 6 procent originálních modelů Audi allroad quattro znamená, že např. allroad quattro s přeplňovaným motorem 2.5 TDI o výkonu 132 kW se prodává už od 1 500 000 Kč.

Cenové zvýhodnění se samozřejmě dotklo i sportovních modelů Audi TT Coupé a TT Roadster. Jejich ceny se snížily o 10 až 11 %, Audi TT Coupé 1.8 T (motor o výkonu 132 kW) se prodává od 1 115 000 Kč, otevřené Audi TT Roadster se stejným motorem za 1 200 000 Kč.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 65 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků