Audi snižuje ceny až o 15 procent

Z tiskové zprávy: I když zájem o vozy Audi neochabuje, dovozce automobilů Audi se rozhodl reagovat na aktuální vývoj na českém trhu a zřetelně snížil už podruhé v tomto roce ceny. V průměru činí snížení cen u nejprodávanějších řad Audi A4 2,7 procenta a Audi A6 7,5 procenta.

Např. u speciální verze Audi A2 1.4 se zjednodušenou standardní výbavou dosahuje cenové zvýhodnění až 15 procent, takže jeho cena začíná na 562 700 Kč. Model A2 s turbodieselem 1.4 TDI se prodává od 602 700 Kč.

V absolutním vyjádření se úprava cen nejvýrazněji dotkla modelu Audi A6 4.2, který se nyní prodává za 1 970 000 Kč, což představuje pokles ceny o 180 000 Kč!

Přes avizované ukončení kampaně „Máme pro Vás 3x víc“ k 30.6. tohoto roku se importér rozhodl pokračovat do 30.9. 2002 v případě modelové řady Audi A3 v této akci, která z pohledu zákazníka znamená zvýhodnění na ceně hodnotné nadstandardní výbavy o téměř 50 tisíc korun.

O 2 až 4 % se snižují ceny modelů Audi A4, Audi A4 Avant i nedávno uvedeného Audi A4 Cabriolet. Základní model Audi A4 s motorem 1.6/75 kW se prodává už od 805 000 Kč, cena modelu Audi A4 Cabriolet 2.4 klesla o 50 tisíc korun na 1 215 000 Kč.

Ceny nižší o řadu desítek tisíc korun, konkrétně o 90 000 až 180 000 Kč, čekají na zájemce o některý z modelů řady Audi A6. Už za 1 040 000 Kč lze pořídit špičkově vybavený model Audi A6, poháněný zážehovým motorem 2.0/96 kW. Adekvátně se snižují i ceny modelů Audi A6 Avant. Také v případě modelové řady Audi A6 přes ohlášené ukončení kampaně „Máme pro Vás 3x víc“ k 30.6. 2002 se importér rozhodl prodloužit tuto nabídku až do 30.9. 2002.

Snížení cen o 6 procent originálních modelů Audi allroad quattro znamená, že např. allroad quattro s přeplňovaným motorem 2.5 TDI o výkonu 132 kW se prodává už od 1 500 000 Kč.

Cenové zvýhodnění se samozřejmě dotklo i sportovních modelů Audi TT Coupé a TT Roadster. Jejich ceny se snížily o 10 až 11 %, Audi TT Coupé 1.8 T (motor o výkonu 132 kW) se prodává od 1 115 000 Kč, otevřené Audi TT Roadster se stejným motorem za 1 200 000 Kč.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků