Audi slaví titul v DTM limitovanou sérií A5 DTM Champion

Audi slaví titul v DTM limitovanou sérií A5 DTM Champion

Letošní titul německého mistrovství cestovních vozů získal s předstihem Mike Rockenfeller, když zvítězil na konci září v Zandvoortu. Audi slaví vítězství v šampionátu limitovanou sérií modelu A5 Coupé

Klepněte pro větší obrázek
Audi A5 DTM Champion

Audi A5 DTM Champion poznáte podle emblémů DTM na prazích, 20palcových kol s pěti rozdvojenými paprsky a křídla na zádi. Audi si tuto sadu cení na 1900 eur (49 000 Kč). Největším lákadlem limitované série však bude pochopitelně exkluzivita, Audi plánuje vyrobit pouze 300 kusů A5 DTM Champion.

Ve volbě barev a motorů dostanou zákazníci relativní volnost. Audi dává na výběr červenou Misano, šedou Daytona a bílou Glacier, z motorů jsou k dispozici 3.0 TFSI (272 koní), 2.0 TFSI (225 koní), 3.0 TDI (245 koní) a dokonce i 2.0 TDI (177 koní). Nakolik dává smysl objednat si vůz slavící úspěch v DTM s dvoulitrovým dieselem, ponechává Audi na uvážení zákazníků.

Duel: Audi R8 4.2 FSI vs. Porsche 911 Carrera 4S na českých silnicích

Duel: Audi R8 4.2 FSI vs. Porsche 911 Carrera 4S na českých silnicích

Všechny čtyři motorizace včetně obou čtyřválců jsou v tomto případě spojeny s pohonem všech kol quattro. Audi začne přijímat objednávky 21. října.

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 899 km
Cena: 175 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 98 010 km
Cena: 740 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 330 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 113 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Q7 3
Rok výroby: 2006
Stav: 294 604 km
Cena: 270 000 Kč
Audi A6 2,7
Rok výroby: 2010
Stav: 113 946 km
Cena: 350 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

dnes | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků