Audi slaví titul v DTM limitovanou sérií A5 DTM Champion

Audi slaví titul v DTM limitovanou sérií A5 DTM Champion

Letošní titul německého mistrovství cestovních vozů získal s předstihem Mike Rockenfeller, když zvítězil na konci září v Zandvoortu. Audi slaví vítězství v šampionátu limitovanou sérií modelu A5 Coupé

Klepněte pro větší obrázek
Audi A5 DTM Champion

Audi A5 DTM Champion poznáte podle emblémů DTM na prazích, 20palcových kol s pěti rozdvojenými paprsky a křídla na zádi. Audi si tuto sadu cení na 1900 eur (49 000 Kč). Největším lákadlem limitované série však bude pochopitelně exkluzivita, Audi plánuje vyrobit pouze 300 kusů A5 DTM Champion.

Ve volbě barev a motorů dostanou zákazníci relativní volnost. Audi dává na výběr červenou Misano, šedou Daytona a bílou Glacier, z motorů jsou k dispozici 3.0 TFSI (272 koní), 2.0 TFSI (225 koní), 3.0 TDI (245 koní) a dokonce i 2.0 TDI (177 koní). Nakolik dává smysl objednat si vůz slavící úspěch v DTM s dvoulitrovým dieselem, ponechává Audi na uvážení zákazníků.

Duel: Audi R8 4.2 FSI vs. Porsche 911 Carrera 4S na českých silnicích

Duel: Audi R8 4.2 FSI vs. Porsche 911 Carrera 4S na českých silnicích

Všechny čtyři motorizace včetně obou čtyřválců jsou v tomto případě spojeny s pohonem všech kol quattro. Audi začne přijímat objednávky 21. října.

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků