Audi slaví 25 let motorů TDI modelem A7 Sportback Competition

Audi A7 Sportback Competition je speciální edice modelu A7 Sportback, která vznikla na oslavu čtvrtstoletí dieselových motorů TDI. Má naftový motor 3.0 TDI ve vrcholném provedení bi-turbo, jehož výkon byl ještě zvýšen o 5 kW na výsledních 240 kW (326 k). Při jízdě na plný plyn může jednotka krátkodobě zvýšit výkon o dalších 15 kW (20 k).

Fotogalerie: Audi RS5 TDI má šestiválcový turbodiesel a 385 koní

Fotogalerie: Audi RS5 TDI má šestiválcový turbodiesel a 385 koní

Nejvyšší točivý moment má velmi pěknou hodnotu 650 Nm a je k dispozici mezi 1400 a 2800 ot./min. Kdyby vám někdo ještě před pár lety řekl, že docela obyčejné naftové Audi zrychlí na stovku za 5,1 sekundy, zřejmě byste se na něj dívali jako na blázna...

V levém dálničním pruhu tak zase bude o něco větší pořádek a případné narušitele zajisté vyprovodí dvojitá dávka ze standardně dodávaných fotonových děl do zpětného zrcátka. Audi A7 Sportback Competition dotiž dostane mimo jiné standardně přední světla z LED diod.

Test Audi A8 4.2 TDI quattro: Dieselový reaktor

Test Audi A8 4.2 TDI quattro: Dieselový reaktor

Novinka také jezdí na 20" kolech, za kterými se ukrývají masivní 17" brzdové kotouče. Podvozek byl samozřejmě v rámci důrazu na maximální sportovnost snížen o 20 mm, takže komfort na českých silnicích asi nebude úplně prvotřídní. A nejdůležitější údaj ze všech jsme si schovali na konec – kombinovaná spotřeba je jenom 6,1 l/100 km.

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků