Audi slaví 25 let motorů TDI modelem A7 Sportback Competition

Audi A7 Sportback Competition je speciální edice modelu A7 Sportback, která vznikla na oslavu čtvrtstoletí dieselových motorů TDI. Má naftový motor 3.0 TDI ve vrcholném provedení bi-turbo, jehož výkon byl ještě zvýšen o 5 kW na výsledních 240 kW (326 k). Při jízdě na plný plyn může jednotka krátkodobě zvýšit výkon o dalších 15 kW (20 k).

Fotogalerie: Audi RS5 TDI má šestiválcový turbodiesel a 385 koní

Fotogalerie: Audi RS5 TDI má šestiválcový turbodiesel a 385 koní

Nejvyšší točivý moment má velmi pěknou hodnotu 650 Nm a je k dispozici mezi 1400 a 2800 ot./min. Kdyby vám někdo ještě před pár lety řekl, že docela obyčejné naftové Audi zrychlí na stovku za 5,1 sekundy, zřejmě byste se na něj dívali jako na blázna...

V levém dálničním pruhu tak zase bude o něco větší pořádek a případné narušitele zajisté vyprovodí dvojitá dávka ze standardně dodávaných fotonových děl do zpětného zrcátka. Audi A7 Sportback Competition dotiž dostane mimo jiné standardně přední světla z LED diod.

Test Audi A8 4.2 TDI quattro: Dieselový reaktor

Test Audi A8 4.2 TDI quattro: Dieselový reaktor

Novinka také jezdí na 20" kolech, za kterými se ukrývají masivní 17" brzdové kotouče. Podvozek byl samozřejmě v rámci důrazu na maximální sportovnost snížen o 20 mm, takže komfort na českých silnicích asi nebude úplně prvotřídní. A nejdůležitější údaj ze všech jsme si schovali na konec – kombinovaná spotřeba je jenom 6,1 l/100 km.

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 1 příspěvek
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků