Audi, Škoda a Volkswagen míří vzhůru, Seat padá

Audi, Škoda a Volkswagen míří vzhůru, Seat padá

Volkswagen Group vydal zprávu k posledním prodejním výsledkům koncernu. Od ledna do konce listopadu prodal 8,29 milionu vozů, což představuje ve srovnání s loňským rokem nárůst o 10,4 procenta.

Výsledky okomentoval člen představenstva zodpovědný za prodeje Christian Klinger: „Za jedenáct měsíců jsme dodali více vozů než za celý uplynulý rok. A už se připravujeme na velmi obtížný příští rok.“

Jak obstály jednotlivé značky?

Volkswagen (divize osobních vozů) prodal 5,22 milionu vozů (+ 11,2 %), Audi 1,34 milionu vozů (+ 12,7 %), Škoda 873 000 vozů (+ 6,9 %), Seat 320 000 vozů (- 8,2 %).

Výrobce sportovních vozů Porsche, který se stal značkou Volkswagen Group letos v srpnu, prodal od srpna do konce listopadu 47 400 aut.

Mladoboleslavská automobilka si vedla velmi dobře hlavně ve střední a východní Evropě (237 500 vozů, + 13,1 %) a zvýšily se i dodávky vozů Škoda do oblasti Asie a Pacifiku (264 500 vozů, + 9,3 %).

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků