Podle funkce jde asi o postupné nasazování jednotlivých válců podle potřeby požadovaného výkonu motoru. Ve městě při neustálém courání se mi bude stačit k jízdě jeden válec, který bude dávat max. výkon třeba 20 kW a spotřeba tomu bude odpovídat. A při postupně zvyšujícím se požadavku na výkon motoru se budou přidávat další válce. Je třeba si uvědomit, že zde jde o produkci emisí. I když se může vyskytnout kolem řada polemik, pokud jde o komplikovanost mechanických dílů, následné mechanické účinnosti a složitosti výroby. Ale to ponecháme budoucnosti.
A ja som si myslel ze vacsinu patentov vymysleli taloši.. a no to zy vsetkym fauve stoji.. ahaaa :-O
Automobilky mají patentové oddělení a chrlí spousty patentových řešení, které vůbec nejdou do skutečné produkce. Součástí aut jsou spalovací motory a je přirozené, že jsou tam lidé, kteří stále hledají nová řešení. Jenom na okraj. Z produkce motorářů skupiny vw vyšly všechny nové v hromadné výrobě dnes všemi automobilkami používané řešení. Jednotícím prvkem je úsilí o zvýšení účinnosti motorů, jejich efektivity. Přímý vstřik nafty tzv. Tdi včetně moderního motormanagementu, přímý vstřik benzínu TSI i tzv, downsizing, moderní dvouspojkové automatické převodovky a samozřejmě hromadné nasazení pohonu 4x4 u silničních aut. Dále použití hliníku na konstrukci samonosné karoserie v hromadné výrobě a mnohé další. Ostatní automobilky už jenom tyto směry následují a těží z jejich práce.
Můžete to doložit modely? Tedy které VW modely měly přímý vstřik benzínu a nafty jako první? Stejně jako ostatní tvrzení?
VW v ničem co pises prvenství nemá . Dostuduj si příště historii.
Nemusi mat prvenstvo, ale faktom je, ze tieto technologie doviedol VW do pouzitelnej masovo vyrabanej podoby.
nejen historii..., to je místní rudý retard
Petr: Ty jsi extrém zase z druhé strany, takže si nemáte co vyčítat.
Přijde mi padlé na hlavu lehkomyslně ošidit osvědčený motor o dva válce a pak zoufale dohánět kutivovanost takovýmhle orlojem. Se spoustou pohyblivých dílů a třecích ploch navíc. Nevěřím že se to ujme.
Když to dělá AUDI, tak vím, že to bude fungovat, takže to ani nemusíme tlacháním řešit.
Pral bych si, abyste se zabil, az Audi tentko koncept opusti ve fazi vyvoje. Dekuji.
Ty jsi hodně mimo...
Audi si to nechala patentovat, z toho není jasné, zda to dělá, ale spíše to, že nechce, aby jí to někdo vyfoukl před nosem.Teprve teď začne vývoj praktickým směrem a stejně jako u 99 patentů ze 100 to může dopadnout neúspěchem.Myšlenka, že Audi si teď nechala patentovat něco, co bude za půl roku prodávat ve velkém, je absurdní.
Přesně tak, mnohé patenty jsou jen od toho aby zabetonovali vstup konkurenci. Tedy nechají si ideální řešení a pak začnou patentovat vše okolo, aby nezbyl prostor pro ostatní.
Audi se VCR motory (Variable Compression Ratio engines) zabývá už asi 15 let. V roce 2000 jezdil první prototyp Audi A6 vyvinutý společně s firmou FEV Motortechnik s motorem VCR 1.8 l. A třeba SAAB pracoval na VCR motorech taktéž a v roce 2000 měl prototyp motoru 1.6 l SVC (Saab Variable Compression). Od těch dob na VCR motoru pracuje řada automobilek, protože je tento princip (pokud se jej podaří zvládnout a dovést do sériové výroby) považován za svatý grál motorářů vzhledem k tomu, že má obrovský potenciál jak v růstu výkonů motorů, tak ve snižování spotřeby. Takže vývoj nezačíná, ale dávno již běží. Jsou pouze dvě možnosti, v dohledné době něco představí, protože to dovedli k nějakému výsledku, nebo to co vyvinuli prohlásí za slepou větev a uloží to do hrobu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.