Audi R8 GT V10 RWD se stává nejsilnější zadokolkou značky: Nabídne 456 kW (620 k) a 565 Nm, což znamená zrychlení na 100 km/h za 3,4 sekundy, dvoustovku za 10,1 sekundy a maximální rychlost 320 km/h. Zdroj: Audi

Audi R8 GT V10 RWD se stává nejsilnější zadokolkou značky: Nabídne 456 kW (620 k) a 565 Nm, což znamená zrychlení na 100 km/h za 3,4 sekundy, dvoustovku za 10,1 sekundy a maximální rychlost 320 km/h. | Zdroj: Audi

Dostává také nový sedmistupňový dvouspojkový automat se speciálně poskládanými kvalty pro větší pružnost. Zdroj: Audi

Dostává také nový sedmistupňový dvouspojkový automat se speciálně poskládanými kvalty pro větší pružnost. | Zdroj: Audi

Poprvé se zde objevuje jízdní režim Rear Torque, který umožňuje regulovat zásahy ASR v sedmi krocích, nastavovaných ovladačem na volantu. Je to jednoduché: úroveň 1 – lehký prokluz, úroveň 7 – hodně velký prokluz. Zdroj: Audi

Poprvé se zde objevuje jízdní režim Rear Torque, který umožňuje regulovat zásahy ASR v sedmi krocích, nastavovaných ovladačem na volantu. Je to jednoduché: úroveň 1 – lehký prokluz, úroveň 7 – hodně velký prokluz. | Zdroj: Audi

Stejně jako starší GT i tato nová verze zhubla, i když ne tak radikálně. Dvacet kilo dolů jde převážně na vrub dvacetipalcovým kolům v pneumatikách Michelin Sport Cup 2. Zdroj: Audi

Stejně jako starší GT i tato nová verze zhubla, i když ne tak radikálně. Dvacet kilo dolů jde převážně na vrub dvacetipalcovým kolům v pneumatikách Michelin Sport Cup 2. | Zdroj: Audi

Máme zde také kompozitové brzdové kotouče, sportovní odpružení Performance a karbonový stabilizátor plus spojovací tyče z eloxovaného hliníku. Zdroj: Audi

Máme zde také kompozitové brzdové kotouče, sportovní odpružení Performance a karbonový stabilizátor plus spojovací tyče z eloxovaného hliníku. | Zdroj: Audi

Na přání je možné dostat ještě sportovnější podvozek s nastavitelným odskokem a kompresí, k němuž zákazníci dostanou návod a potřebné nářadí. Zdroj: Audi

Na přání je možné dostat ještě sportovnější podvozek s nastavitelným odskokem a kompresí, k němuž zákazníci dostanou návod a potřebné nářadí. | Zdroj: Audi

R8 GT RWD bude k dostání v matně šedé barvě Suzuka Grey, červené Tango Rot nebo šedé metalíze Daytona Gray, karoserii automaticky doplní karbonový aerokit. Zdroj: Audi

R8 GT RWD bude k dostání v matně šedé barvě Suzuka Grey, červené Tango Rot nebo šedé metalíze Daytona Gray, karoserii automaticky doplní karbonový aerokit. | Zdroj: Audi

V prodeji bude příští rok se základní cenou 225.000 euro, což je v přepočtu zhruba 5,5 milionu korun. Zdroj: Audi

V prodeji bude příští rok se základní cenou 225.000 euro, což je v přepočtu zhruba 5,5 milionu korun. | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD Zdroj: Audi

Audi R8 GT RWD | Zdroj: Audi

Dostává také nový sedmistupňový dvouspojkový automat se speciálně poskládanými kvalty pro větší pružnost. Zdroj: Audi
Poprvé se zde objevuje jízdní režim Rear Torque, který umožňuje regulovat zásahy ASR v sedmi krocích, nastavovaných ovladačem na volantu. Je to jednoduché: úroveň 1 – lehký prokluz, úroveň 7 – hodně velký prokluz. Zdroj: Audi
Stejně jako starší GT i tato nová verze zhubla, i když ne tak radikálně. Dvacet kilo dolů jde převážně na vrub dvacetipalcovým kolům v pneumatikách Michelin Sport Cup 2. Zdroj: Audi
Máme zde také kompozitové brzdové kotouče, sportovní odpružení Performance a karbonový stabilizátor plus spojovací tyče z eloxovaného hliníku. Zdroj: Audi
71
Fotogalerie

Audi se loučí s motorem V10. Nabídne ho 333 vyvoleným v R8 Coupé s pohonem zadních kol

Rozlučková oslava proběhne v rytmu 620 koní a se speciálním driftovacím režimem. K zákazníkům dorazí napřesrok.

R8 s označením GT jsme tu už jednou měli – šlo o vyšlechtěnou verzi první generace rychlé německé placky, která navýšila výkon motoru 5.2 FSI V10 z 391 kW (532 k) na 412 kW (560 k), což v kombinaci se snížením hmotnosti o metrák znamenalo zrychlení na 100 km/h za 3,6 sekundy a maximální rychlost 320 km/h. Vůz byl k dispozici pouze v 333 kusech. Nyní se historie opakuje – i aktuální generace R8 dostává odlehčenou a posílenou verzi GT v limitované edici. Akorát s pohonem zadních kol.

Audi R8 GT V10 RWD se tak stává nejsilnější zadokolkou značky. Nabídne 456 kW (620 k) a 565 Nm, což znamená zrychlení na 100 km/h za 3,4 sekundy, dvoustovku za 10,1 sekundy a maximální rychlost 320 km/h. Dostává i nový sedmistupňový dvouspojkový automat se speciálně poskládanými kvalty pro větší pružnost.

Poprvé se zde objevuje jízdní režim Rear Torque, který umožňuje regulovat zásahy ASR v sedmi krocích, nastavovaných ovladačem na volantu. Je to jednoduché: úroveň 1 – lehký prokluz, úroveň 7 – hodně velký prokluz. Systém využívá data z rychlostních senzorů, polohy pedálů, zařazeného jízdního stupně, otáček i úhlu natočení volantu.

Stejně jako starší GT i tato nová verze zhubla, i když ne tak radikálně. Dvacet kilo dolů jde převážně na vrub dvacetipalcovým kolům v pneumatikách Michelin Sport Cup 2. Máme zde také kompozitové brzdové kotouče, sportovní odpružení Performance a karbonový stabilizátor plus spojovací tyče z eloxovaného hliníku. Na přání je možné dostat ještě sportovnější podvozek s nastavitelným odskokem a kompresí, k němuž zákazníci dostanou návod a potřebné nářadí.

R8 GT RWD bude k dostání v matně šedé barvě Suzuka Grey, červené Tango Rot nebo šedé metalíze Daytona Gray, karoserii automaticky doplní karbonový aerokit. V prodeji bude příští rok se základní cenou 225.000 euro, což je v přepočtu zhruba 5,5 milionu korun.

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud