Vazena znacka, mam tomu rozumiet tak, ze za danu cenu NIE STE SCHOPNA dodat pozadovany vyrobok? Vdaka.
Schopná samozřejmě je. Problém spočívá v tom, že v poněkud polodutých hlavách top manažerů se momentálně odehrává zmatečný boj mezi mantinely pomatených zákonodárců, hladových akcionářů a obecné německé manažerské duševní insuficience, takže dvanáctiválec sice je prestižně in, komerčně a marží rovněž in, vývojovými náklady také in, ale produkcí evropské modly CO2 out, sociálně totálně out a tak ho radši obětují na oltář elektrické ekochiméry, přestože úplně všem, co umí do pěti počítat, je jasné, že v akumulátorovém elektromobilu dlouhodobá budoucnost není a nikdy nebude.
No aspoň zbude víc zákazníků MB a BMWB-]
Dvanácti válec v A8 je symbol, vrcholný motor. Dnes když v koncernu vládne porsche, tak nemůže mít audi dvanáctiválec, když ho nemá porsche. To je hlavní důvod.
Korejci už "umí" V8, ... až se to naučí opravdu a začnou se pokoušet o V12, soudruzi z Ingolstadtu se ze svého eko&sociálního blouznění zase rychle proberou.
Audi sa vyhovara na elektrifikaciu, tie V12 auta nikto nechce.
Trivalec bude pro A8 az az!
Dakujeme Bruselu...3-[
Bruselu? a je ti jasne ze A8 byla nejprodavanejsi v Cine a Rusku, a ze by Cinana nebo Rusa nejak ovlivnoval Brusel? :-DEuro 6d je dokonce nejbenevolentnejsi emisni norma ze svetovych trhu, protoze stale jede hlavne nesmyslne CO2, v Cine, Japosnku, a z pohledu prodeju nejzajimavejsich statech USA maj mnohem prisnejsi emisni limity nez v EU ;-) ale za vsechno muze Brusel, no meli by ten Brusel rovnou zakazat kdys je tak zlej ze bere A8ce 12 valec :-D
Jestli přede mnou smrdí babiš v A8 s W12 nebo V8 je mi fakt úplně jedno.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.