Audi se loučí s dvanáctiválcem. V aktuálním modelu A8 je naposled

Kvicala  |  19. 03. 2018 11:24

Trivalec bude pro A8 az az!

Odpovědět  |   | 
Ernie  |  19. 03. 2018 12:05

Dakujeme Bruselu...

Odpovědět  |   | 
chytrak  |  19. 03. 2018 12:17

Jestli přede mnou smrdí babiš v A8 s W12 nebo V8 je mi fakt úplně jedno.

Odpovědět  |   | 
Saman  |  19. 03. 2018 14:57

Bruselu? a je ti jasne ze A8 byla nejprodavanejsi v Cine a Rusku, a ze by Cinana nebo Rusa nejak ovlivnoval Brusel?

Euro 6d je dokonce nejbenevolentnejsi emisni norma ze svetovych trhu, protoze stale jede hlavne nesmyslne CO2, v Cine, Japosnku, a z pohledu prodeju nejzajimavejsich statech USA maj mnohem prisnejsi emisni limity nez v EU ale za vsechno muze Brusel, no meli by ten Brusel rovnou zakazat kdys je tak zlej ze bere A8ce 12 valec

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  19. 03. 2018 12:48

Audi sa vyhovara na elektrifikaciu, tie V12 auta nikto nechce.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  19. 03. 2018 13:36

Dvanácti válec v A8 je symbol, vrcholný motor. Dnes když v koncernu vládne porsche, tak nemůže mít audi dvanáctiválec, když ho nemá porsche. To je hlavní důvod.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  21. 03. 2018 01:26

Korejci už "umí" V8, ... až se to naučí opravdu a začnou se pokoušet o V12, soudruzi z Ingolstadtu se ze svého eko&sociálního blouznění zase rychle proberou.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  19. 03. 2018 16:09

No aspoň zbude víc zákazníků MB a BMW

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  19. 03. 2018 19:43

Vazena znacka, mam tomu rozumiet tak, ze za danu cenu NIE STE SCHOPNA dodat pozadovany vyrobok? Vdaka.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  19. 03. 2018 22:11

Schopná samozřejmě je. Problém spočívá v tom, že v poněkud polodutých hlavách top manažerů se momentálně odehrává zmatečný boj mezi mantinely pomatených zákonodárců, hladových akcionářů a obecné německé manažerské duševní insuficience, takže dvanáctiválec sice je prestižně in, komerčně a marží rovněž in, vývojovými náklady také in, ale produkcí evropské modly CO2 out, sociálně totálně out a tak ho radši obětují na oltář elektrické ekochiméry, přestože úplně všem, co umí do pěti počítat, je jasné, že v akumulátorovém elektromobilu dlouhodobá budoucnost není a nikdy nebude.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 196 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 32 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A