Audi se loučí s dvanáctiválcem. V aktuálním modelu A8 je naposled

Kvicala  |  19. 03. 2018 11:24

Trivalec bude pro A8 az az!

Odpovědět  |   | 
Ernie  |  19. 03. 2018 12:05

Dakujeme Bruselu...

Odpovědět  |   | 
chytrak  |  19. 03. 2018 12:17

Jestli přede mnou smrdí babiš v A8 s W12 nebo V8 je mi fakt úplně jedno.

Odpovědět  |   | 
Saman  |  19. 03. 2018 14:57

Bruselu? a je ti jasne ze A8 byla nejprodavanejsi v Cine a Rusku, a ze by Cinana nebo Rusa nejak ovlivnoval Brusel?

Euro 6d je dokonce nejbenevolentnejsi emisni norma ze svetovych trhu, protoze stale jede hlavne nesmyslne CO2, v Cine, Japosnku, a z pohledu prodeju nejzajimavejsich statech USA maj mnohem prisnejsi emisni limity nez v EU ale za vsechno muze Brusel, no meli by ten Brusel rovnou zakazat kdys je tak zlej ze bere A8ce 12 valec

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  19. 03. 2018 12:48

Audi sa vyhovara na elektrifikaciu, tie V12 auta nikto nechce.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  19. 03. 2018 13:36

Dvanácti válec v A8 je symbol, vrcholný motor. Dnes když v koncernu vládne porsche, tak nemůže mít audi dvanáctiválec, když ho nemá porsche. To je hlavní důvod.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  21. 03. 2018 01:26

Korejci už "umí" V8, ... až se to naučí opravdu a začnou se pokoušet o V12, soudruzi z Ingolstadtu se ze svého eko&sociálního blouznění zase rychle proberou.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  19. 03. 2018 16:09

No aspoň zbude víc zákazníků MB a BMW

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  19. 03. 2018 19:43

Vazena znacka, mam tomu rozumiet tak, ze za danu cenu NIE STE SCHOPNA dodat pozadovany vyrobok? Vdaka.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  19. 03. 2018 22:11

Schopná samozřejmě je. Problém spočívá v tom, že v poněkud polodutých hlavách top manažerů se momentálně odehrává zmatečný boj mezi mantinely pomatených zákonodárců, hladových akcionářů a obecné německé manažerské duševní insuficience, takže dvanáctiválec sice je prestižně in, komerčně a marží rovněž in, vývojovými náklady také in, ale produkcí evropské modly CO2 out, sociálně totálně out a tak ho radši obětují na oltář elektrické ekochiméry, přestože úplně všem, co umí do pěti počítat, je jasné, že v akumulátorovém elektromobilu dlouhodobá budoucnost není a nikdy nebude.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

dnes | AutoRevue.cz | 29 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A