Audi se loučí s dvanáctiválcem. V aktuálním modelu A8 je naposled

Kvicala  |  19. 03. 2018 11:24

Trivalec bude pro A8 az az!

Odpovědět  |   | 
Ernie  |  19. 03. 2018 12:05

Dakujeme Bruselu...

Odpovědět  |   | 
chytrak  |  19. 03. 2018 12:17

Jestli přede mnou smrdí babiš v A8 s W12 nebo V8 je mi fakt úplně jedno.

Odpovědět  |   | 
Saman  |  19. 03. 2018 14:57

Bruselu? a je ti jasne ze A8 byla nejprodavanejsi v Cine a Rusku, a ze by Cinana nebo Rusa nejak ovlivnoval Brusel?

Euro 6d je dokonce nejbenevolentnejsi emisni norma ze svetovych trhu, protoze stale jede hlavne nesmyslne CO2, v Cine, Japosnku, a z pohledu prodeju nejzajimavejsich statech USA maj mnohem prisnejsi emisni limity nez v EU ale za vsechno muze Brusel, no meli by ten Brusel rovnou zakazat kdys je tak zlej ze bere A8ce 12 valec

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  19. 03. 2018 12:48

Audi sa vyhovara na elektrifikaciu, tie V12 auta nikto nechce.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  19. 03. 2018 13:36

Dvanácti válec v A8 je symbol, vrcholný motor. Dnes když v koncernu vládne porsche, tak nemůže mít audi dvanáctiválec, když ho nemá porsche. To je hlavní důvod.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  21. 03. 2018 01:26

Korejci už "umí" V8, ... až se to naučí opravdu a začnou se pokoušet o V12, soudruzi z Ingolstadtu se ze svého eko&sociálního blouznění zase rychle proberou.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  19. 03. 2018 16:09

No aspoň zbude víc zákazníků MB a BMW

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  19. 03. 2018 19:43

Vazena znacka, mam tomu rozumiet tak, ze za danu cenu NIE STE SCHOPNA dodat pozadovany vyrobok? Vdaka.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  19. 03. 2018 22:11

Schopná samozřejmě je. Problém spočívá v tom, že v poněkud polodutých hlavách top manažerů se momentálně odehrává zmatečný boj mezi mantinely pomatených zákonodárců, hladových akcionářů a obecné německé manažerské duševní insuficience, takže dvanáctiválec sice je prestižně in, komerčně a marží rovněž in, vývojovými náklady také in, ale produkcí evropské modly CO2 out, sociálně totálně out a tak ho radši obětují na oltář elektrické ekochiméry, přestože úplně všem, co umí do pěti počítat, je jasné, že v akumulátorovém elektromobilu dlouhodobá budoucnost není a nikdy nebude.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

dnes | Svět motorů | 9 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 30 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 155 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 248 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A