Audi se dere vzhůru, má na to miliardy eur

Audi se dere vzhůru, má na to miliardy eur

Německý výrobce luxusních automobilů Audi hodlá během příštích pěti let investovat 13 miliard eur (335 miliard Kč) do nových produktů a svých továren. Napřesrok chce v Německu přijmout zhruba 1200 zaměstnanců. Koncern Volkswagen předpokládá, že letos z prvních příček sesadí General Motors a Toyotu a stane se největším výrobcem automobilů na světě.
 
Více než 10,5 miliardy eur plánuje automobilka investovat do vývoje nových modelů a technologií, jako jsou například elektrické nebo hybridní motory, napsala agentura Reuters.

Generální ředitel Audi Rupert Stadler upozornil, že příští rok bude pro automobilový průmysl obtížnější než letošní. Dodal ale, že odvětví bude v příštích deseti letech pokračovat v růstu díky stoupající poptávce na rozvíjejících se trzích.

Audi je stejně jako česká Škoda Auto součástí německého koncernu Volkswagen. Ten je největší automobilkou v Evropě a do roku 2018 se hodlá stát největším výrobcem automobilů na světě.

Stadler nedávno podle listu Handelsblatt uvedl, že Audi letos poprvé překoná domácího konkurenta Mercedes v celoročním prodeji. Audi se tak v rámci žebříčku největších výrobců luxusních automobilů z hlediska prodeje posune na druhou příčku. Vedoucí pozici si již řadu let drží další německý rival BMW.

Zdroj: E15.cz

 

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků