První co mě napadlo na ty fotce, že vidím škodu MB1000/100. Tam taky těch tlačítek moc nebylo:-))
Nechci si povídat s autem. Koupim si tedy za příplatek auto s tlačítky. Zrovna tak si připlati hluchoněmi řidič.
Auto bez tlačítek už mám (nový Citroen Grand Picasso) a bohužel není to to pravé ořechové.Při jízdě VELMI nebezpečné ovládaní-odvádí pozornost od řízení.
nevím no, přijde mně, že se to všecho ubralo cestou slepé uličky po masivním nasazení ajťáků do vývoje aut, a jsme tak někde v polovině, než se přijde na to že je slepá a bude se couvat zpět...
Na dotykovém displayi se po slepu nenahmatá vůbec nic, stejně tak by mi vytáčelo hlasové ovládání. Vzadu např. bude spát děcko a budu nucen říct zvýšit teplotu či pod. Či spolujezdec bude telefonovat a hlasový povel řidiče to nezaznamená ... nebo jen zápůjčka auta z půjčovny. Efekt hezkej, ale na brutální úkor ergonomie
Jednoduché řešení, konektor přímo do hlavy .... nebo wifi čip přímo v hlavě.....
Ale vsak na volante tlacidla su takze tento sposob obladania asi nebude celko odveci, ze ...Co sa tyka odstranovania tlacidiel (napr. v Peugeotoch) skor je za tym HLAVNE snaha o setrenie nakladov.Totiz vyrobit dotykovu obrazovku bez tlacidiel je dnes lacnejsie nez k tej obrazovke namontovat tlacidla.A obrazovka v kazdom sucasnom aute (s trosku normalnou vybavou) musi byt takze vyrobca usetri.
nehladiac este na to, ze tak ako jej naflashujes cip, tak bude zobrazovat. Ale preco nie. Trebars taki zakaznici BMW si s radostou priplacaju za viac vzduchu (malo nafuknuty, setredne nafuknuty, trojnasobne nafuknuty), nech si zvyknu aj na to, ze v priplatkoch sa objavi malo flashnuty, stredne flashnuty, trojnasobne flashnuty mikrocip s vyrobnou cenou par centov. To sa uz len potom budu cedit peniaze na cennikoch...uf. Ako rad som ze tam mam klasicke budiky a tlacitka.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.