Audi S8 Plus má 605 koní, stovku dá za 3,8 s a maximálně jede 305 km/h

Audi S8 Plus má 605 koní, stovku dá za 3,8 s a maximálně jede 305 km/h

Audi má nový vrchol nabídky. Vlajková loď A8 byla dosud dostupná maximálně ve verzi S8 s výkonem 382 kW (520 koní), jenže teď přichází ještě silnější varianta označená jako S8 Plus. Ta nabízí vyšší výkon, lepší zrychlení a maximálku přesahující 300 km/h.

MTM představuje Audi S8 schopné rozjet se až na 325 km/h

MTM představuje Audi S8 schopné rozjet se až na 325 km/h

Osmiválcový přeplňovaný motor 4.0 TFSI dostal několik úprav (například upravenou řídicí jednotku nebo jinou geometrii turbodmychadel), výsledkem jsou parametry 445 kW (605 k) a 700 Nm, respektive 750 Nm s využitím funkce overboost. Ve spolupráci s osmistupňovou převodovkou vystřelí tahle limuzína na stovku za 3,8 s a maximálně jede 250 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Jenže v nabídce je ještě balíček Dynamic, který obsahuje karbon-keramické brzdné kotouče, sportovní výfuk a hlavně omezovač posunutý na 305 km/h. Mimochodem naši západní sousedé mají tuto věc ve standardní výbavě.

Audi S8 Plus dostala decentní spoiler na víko zavazadelníku, který má barvu karoserie nebo je za příplatek karbonový. Součástí vrcholné verze jsou také například zatmavená zadní světla nebo leskle černý difuzor. Černé jsou pak rovněž koncovky výfuku. Ve výbavě najdeme ale i důležitější věci, jako třeba pohon všech kol quattro se sportovním diferenciálem nebo adaptivní vzduchové odpružení.

Test Audi A8 4.2 TDI quattro: Dieselový reaktor

Test Audi A8 4.2 TDI quattro: Dieselový reaktor

Do prodeje na domácím německém trhu se nové Audi S8 Plus dostane koncem listopadu. Základní cena byla stanovena na 145 200 euro, což jsou v přepočtu přibližně čtyři miliony korun. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků