Audi S8 Plus má 605 koní, stovku dá za 3,8 s a maximálně jede 305 km/h

Audi má nový vrchol nabídky. Vlajková loď A8 byla dosud dostupná maximálně ve verzi S8 s výkonem 382 kW (520 koní), jenže teď přichází ještě silnější varianta označená jako S8 Plus. Ta nabízí vyšší výkon, lepší zrychlení a maximálku přesahující 300 km/h.

MTM představuje Audi S8 schopné rozjet se až na 325 km/h

MTM představuje Audi S8 schopné rozjet se až na 325 km/h

Osmiválcový přeplňovaný motor 4.0 TFSI dostal několik úprav (například upravenou řídicí jednotku nebo jinou geometrii turbodmychadel), výsledkem jsou parametry 445 kW (605 k) a 700 Nm, respektive 750 Nm s využitím funkce overboost. Ve spolupráci s osmistupňovou převodovkou vystřelí tahle limuzína na stovku za 3,8 s a maximálně jede 250 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Jenže v nabídce je ještě balíček Dynamic, který obsahuje karbon-keramické brzdné kotouče, sportovní výfuk a hlavně omezovač posunutý na 305 km/h. Mimochodem naši západní sousedé mají tuto věc ve standardní výbavě.

Audi S8 Plus dostala decentní spoiler na víko zavazadelníku, který má barvu karoserie nebo je za příplatek karbonový. Součástí vrcholné verze jsou také například zatmavená zadní světla nebo leskle černý difuzor. Černé jsou pak rovněž koncovky výfuku. Ve výbavě najdeme ale i důležitější věci, jako třeba pohon všech kol quattro se sportovním diferenciálem nebo adaptivní vzduchové odpružení.

Test Audi A8 4.2 TDI quattro: Dieselový reaktor

Test Audi A8 4.2 TDI quattro: Dieselový reaktor

Do prodeje na domácím německém trhu se nové Audi S8 Plus dostane koncem listopadu. Základní cena byla stanovena na 145 200 euro, což jsou v přepočtu přibližně čtyři miliony korun. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

včera | Jan Mička | 10 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků