Audi S8 Plus má 605 koní, stovku dá za 3,8 s a maximálně jede 305 km/h

Audi má nový vrchol nabídky. Vlajková loď A8 byla dosud dostupná maximálně ve verzi S8 s výkonem 382 kW (520 koní), jenže teď přichází ještě silnější varianta označená jako S8 Plus. Ta nabízí vyšší výkon, lepší zrychlení a maximálku přesahující 300 km/h.

MTM představuje Audi S8 schopné rozjet se až na 325 km/h

MTM představuje Audi S8 schopné rozjet se až na 325 km/h

Osmiválcový přeplňovaný motor 4.0 TFSI dostal několik úprav (například upravenou řídicí jednotku nebo jinou geometrii turbodmychadel), výsledkem jsou parametry 445 kW (605 k) a 700 Nm, respektive 750 Nm s využitím funkce overboost. Ve spolupráci s osmistupňovou převodovkou vystřelí tahle limuzína na stovku za 3,8 s a maximálně jede 250 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Jenže v nabídce je ještě balíček Dynamic, který obsahuje karbon-keramické brzdné kotouče, sportovní výfuk a hlavně omezovač posunutý na 305 km/h. Mimochodem naši západní sousedé mají tuto věc ve standardní výbavě.

Audi S8 Plus dostala decentní spoiler na víko zavazadelníku, který má barvu karoserie nebo je za příplatek karbonový. Součástí vrcholné verze jsou také například zatmavená zadní světla nebo leskle černý difuzor. Černé jsou pak rovněž koncovky výfuku. Ve výbavě najdeme ale i důležitější věci, jako třeba pohon všech kol quattro se sportovním diferenciálem nebo adaptivní vzduchové odpružení.

Test Audi A8 4.2 TDI quattro: Dieselový reaktor

Test Audi A8 4.2 TDI quattro: Dieselový reaktor

Do prodeje na domácím německém trhu se nové Audi S8 Plus dostane koncem listopadu. Základní cena byla stanovena na 145 200 euro, což jsou v přepočtu přibližně čtyři miliony korun. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

včera | Jan Mička | 46 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků