Audi S8 Plus má 605 koní, stovku dá za 3,8 s a maximálně jede 305 km/h

Audi S8 Plus má 605 koní, stovku dá za 3,8 s a maximálně jede 305 km/h

Audi má nový vrchol nabídky. Vlajková loď A8 byla dosud dostupná maximálně ve verzi S8 s výkonem 382 kW (520 koní), jenže teď přichází ještě silnější varianta označená jako S8 Plus. Ta nabízí vyšší výkon, lepší zrychlení a maximálku přesahující 300 km/h.

MTM představuje Audi S8 schopné rozjet se až na 325 km/h

MTM představuje Audi S8 schopné rozjet se až na 325 km/h

Osmiválcový přeplňovaný motor 4.0 TFSI dostal několik úprav (například upravenou řídicí jednotku nebo jinou geometrii turbodmychadel), výsledkem jsou parametry 445 kW (605 k) a 700 Nm, respektive 750 Nm s využitím funkce overboost. Ve spolupráci s osmistupňovou převodovkou vystřelí tahle limuzína na stovku za 3,8 s a maximálně jede 250 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Jenže v nabídce je ještě balíček Dynamic, který obsahuje karbon-keramické brzdné kotouče, sportovní výfuk a hlavně omezovač posunutý na 305 km/h. Mimochodem naši západní sousedé mají tuto věc ve standardní výbavě.

Audi S8 Plus dostala decentní spoiler na víko zavazadelníku, který má barvu karoserie nebo je za příplatek karbonový. Součástí vrcholné verze jsou také například zatmavená zadní světla nebo leskle černý difuzor. Černé jsou pak rovněž koncovky výfuku. Ve výbavě najdeme ale i důležitější věci, jako třeba pohon všech kol quattro se sportovním diferenciálem nebo adaptivní vzduchové odpružení.

Test Audi A8 4.2 TDI quattro: Dieselový reaktor

Test Audi A8 4.2 TDI quattro: Dieselový reaktor

Do prodeje na domácím německém trhu se nové Audi S8 Plus dostane koncem listopadu. Základní cena byla stanovena na 145 200 euro, což jsou v přepočtu přibližně čtyři miliony korun. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Audi A5 2
Rok výroby: 2012
Stav: 77 112 km
Cena: 660 000 Kč
Audi A3 1,4
Rok výroby: 2008
Stav: 109 781 km
Cena: 168 000 Kč
Audi Q5 3
Rok výroby: 2011
Stav: 62 436 km
Cena: 650 000 Kč
Audi TT 2
Rok výroby: 2009
Stav: 44 866 km
Cena: 350 000 Kč
Audi S4 3
Rok výroby: 2011
Stav: 42 108 km
Cena: 660 000 Kč
Audi A3 1,6
Rok výroby: 2006
Stav: 130 774 km
Cena: 134 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

22.  8.  2017 | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků