Audi S8 Plus dostane hybridní pohon od Porsche. Čistý elektromobil nepřijde

Koncernová spolupráce se znovu dostává i do těch nejvyšších pater.

Teprve před pár dny byla představena nová generace vlajkové lodi Audi. Už nyní však víme první informace o nejvýkonnějších verzích. Automobilka oficiálně oznámila, že varianty S8 a S8 Plus přijdou už na začátku příštího roku.

Nový vůz i pro české politické špičky je tady: Audi A8 jede na dálnici samo

Nový vůz i pro české politické špičky je tady: Audi A8 jede na dálnici samo

Už "slabší" S8 nabídne znovu čtyřlitrový osmiválec, tentokrát však od Porsche. Motor by měl nabídnout 530 koňských sil, o deset víc, než předchozí generace.

Zatímco u předchůdce byla varianta Plus jen jakousi vyladěnou verzí, u nové generace se bude lišit výrazněji. S8 Plus totiž ke zmíněnému čtyřlitru dle magazínu EVO dostane i elektromotor. Půjde o plug-in hybrid pocházející z Porsche Panamera Turbo S E-hybrid. Stuttgartské pohonné ústrojí by mělo poskytnout výkon 680 koňských sil a 50 kilometrů dojezdu na elektrickou energii.

To je konkurence pro Teslu! Lucid Air překonal rychlost 370 km/h

To je konkurence pro Teslu! Lucid Air překonal rychlost 370 km/h

Pokud jste však čekali na prvního německého rivala pro Teslu Model S či Lucid Air, budete zklamáni. Audi v této generaci čistě elektrickou variantu neplánují.

Podívejte se na fotogalerii standardní varianty Audi A8:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

včera | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků