Audi S8 Plus dostane hybridní pohon od Porsche. Čistý elektromobil nepřijde

Koncernová spolupráce se znovu dostává i do těch nejvyšších pater.

Teprve před pár dny byla představena nová generace vlajkové lodi Audi. Už nyní však víme první informace o nejvýkonnějších verzích. Automobilka oficiálně oznámila, že varianty S8 a S8 Plus přijdou už na začátku příštího roku.

Nový vůz i pro české politické špičky je tady: Audi A8 jede na dálnici samo

Nový vůz i pro české politické špičky je tady: Audi A8 jede na dálnici samo

Už "slabší" S8 nabídne znovu čtyřlitrový osmiválec, tentokrát však od Porsche. Motor by měl nabídnout 530 koňských sil, o deset víc, než předchozí generace.

Zatímco u předchůdce byla varianta Plus jen jakousi vyladěnou verzí, u nové generace se bude lišit výrazněji. S8 Plus totiž ke zmíněnému čtyřlitru dle magazínu EVO dostane i elektromotor. Půjde o plug-in hybrid pocházející z Porsche Panamera Turbo S E-hybrid. Stuttgartské pohonné ústrojí by mělo poskytnout výkon 680 koňských sil a 50 kilometrů dojezdu na elektrickou energii.

To je konkurence pro Teslu! Lucid Air překonal rychlost 370 km/h

To je konkurence pro Teslu! Lucid Air překonal rychlost 370 km/h

Pokud jste však čekali na prvního německého rivala pro Teslu Model S či Lucid Air, budete zklamáni. Audi v této generaci čistě elektrickou variantu neplánují.

Podívejte se na fotogalerii standardní varianty Audi A8:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků