Audi S8 Plus dostalo od ABT ještě větší výkon. Maximálně umí 320 km/h

Minulý rok Audi představilo vrcholné provedení modelu A8. Pod označením S8 Plus se skrývá 445 kW (605 k) a 700 Nm. Tohle auto samozřejmě nezůstalo u ABT bez povšimnutí, takže vznikly úpravy zvyšující výkon na 471 kW (640 k), respektive 496 kW (675 k). Jenže lidé od ABT neměli dost... 

Audi S8 Plus má 605 koní, stovku dá za 3,8 s a maximálně jede 305 km/h

Audi S8 Plus má 605 koní, stovku dá za 3,8 s a maximálně jede 305 km/h

Německá společnost ABT tak nově přichází s ještě rychlejším provedením, které přidá na výkonu této limuzíny rovných sto koní. Přeplňovaný osmiválec nově může mít díky ABT výkon až 519 kW (705 k) a točivý moment dosahuje drtivých 840 Nm. 

Připravujeme srovnávací test Audi R8 V10 Plus vs. Jagaur F-Type R AWD

Připravujeme srovnávací test Audi R8 V10 Plus vs. Jagaur F-Type R AWD

V praxi to znamená sprint z nuly na 100 km/h za 3,5 s, což jen tak mimochodem není moc vzdálené od výkonů, jaké na silnici předvádí Audi R8 V10 Plus. Nejvyšší rychlost se posunula na 320 km/h.

ABT samozřejmě upravilo i podvozek, který je snížený o 25 mm, upravený může být i výfuk a zájemci mohou vybírat mezi disky o velikosti 20 až 22 palců s pneumatikami od společností Continental nebo Dunlop. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

včera | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků