Audi S8 Plus dostalo od ABT ještě větší výkon. Maximálně umí 320 km/h

Minulý rok Audi představilo vrcholné provedení modelu A8. Pod označením S8 Plus se skrývá 445 kW (605 k) a 700 Nm. Tohle auto samozřejmě nezůstalo u ABT bez povšimnutí, takže vznikly úpravy zvyšující výkon na 471 kW (640 k), respektive 496 kW (675 k). Jenže lidé od ABT neměli dost... 

Audi S8 Plus má 605 koní, stovku dá za 3,8 s a maximálně jede 305 km/h

Audi S8 Plus má 605 koní, stovku dá za 3,8 s a maximálně jede 305 km/h

Německá společnost ABT tak nově přichází s ještě rychlejším provedením, které přidá na výkonu této limuzíny rovných sto koní. Přeplňovaný osmiválec nově může mít díky ABT výkon až 519 kW (705 k) a točivý moment dosahuje drtivých 840 Nm. 

Připravujeme srovnávací test Audi R8 V10 Plus vs. Jagaur F-Type R AWD

Připravujeme srovnávací test Audi R8 V10 Plus vs. Jagaur F-Type R AWD

V praxi to znamená sprint z nuly na 100 km/h za 3,5 s, což jen tak mimochodem není moc vzdálené od výkonů, jaké na silnici předvádí Audi R8 V10 Plus. Nejvyšší rychlost se posunula na 320 km/h.

ABT samozřejmě upravilo i podvozek, který je snížený o 25 mm, upravený může být i výfuk a zájemci mohou vybírat mezi disky o velikosti 20 až 22 palců s pneumatikami od společností Continental nebo Dunlop. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

včera | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků