Audi S8 definitivně s motorem z Gallarda

12 komentářů

tuky
20. října • 18:32

preco nepridaju par kw/koni. Gallado ma 520k. Teraz ten motor prevrtali, takze nech mu zvysia zivotnost, ale zhruba tych 500k by mohli dat...ved MB ma zkoro 500k z 5.5kompresor v E a CLS + M5 ma cez 500k. [a to su vsetky o kategoriu nizsie] S65AMG je jedno z najvykonnejsich aut sucasnosti, takze S8 nema sancu proti V12 biturbo

zdenek
20. října • 18:25

a ja si takovej clanek rad prectu ale to je tak vsechno...prebytecnejch 3,5 milionu opravdu nemam

Dusan
20. října • 9:26

Teda jestli je pravda zminka o 3.4milionech jak za S8 tak i za A8 6.0W12, tak by to byla hodne slusna cena a nejlevnejsi dvanactivalec nemecke produkce (S-classe stoji o vice nez milion navic, BMW 760 o dveste tisic vice).

hyundai2
20. října • 18:15

Jo to je dobra fakt dobra zprava, akorat me nejde do hlavy to neustali predhaneni o to, kdo ma vetsiho, drazsiho a silnejsiho... Doufam, ze bmw udela aspon 16ti valec A k tomu jeden ropnej vrt...

OnLi
20. října • 9:08

Nebukadnesar
20. října • 8:53

Nechapem uplne zmysel toho auta. Cakal by som od vrcholneho modelu viac. Papiero je to skoro W12. Cena je rovnaka a vybava nizsia (napr. keramicke brzdy).

Radek Ondrášík
20. října • 9:05

Ono jde hlavně o charakteristiku toho auta. On ten W12 je prostě silný, ale nudný, tzn. pro sportovněji laděné řidiče to není zrovna to pravé, kdežto ten V10 z Gallarda má prostě výkonovou křivku a tak pocit při té jízdě bude někde jinde.

Nebukadnesar
20. října • 9:19

Pri tak velkom aute pochybujem o nejakych sportovych pocitoch. Jazdil som v novej A8 4,2l na 20'' kolesach s adaptivnym podvozkom (urcite sa to neda porovnat s S8, ale predsa aku taku predstavu to da). Ani pri sportovom mode som nemal "sportovejsi" pocit ako napr. v A6 s 3,2l benzinom a ani nehovoriac o 3,0l dieseli (ale to bude asi turbom). Ale snad vedia co robia. Z marketingoveho hladiska mi to ale pride zvlastny krok. Cakal by som rozdiel aspon 20 - 30 kw.

Radek Ondrášík
20. října • 9:23

To je ale přesně to, co píšu. Ony motory jako je W12, nebo vámi zmiňovaný 4.2 V8 mají lineární průběh výkonu a toč. momentu a tak pocit z výkonu se nedostavuje. To je ostatně také problém nové RS4, která byť má 420 k tak působí motorově velmi nudně. Proto si myslím, že zvolili onen V10, byť má stejný výkon jako W12, ale právě průběh výkonu, který není tak čistě lineární tomu dodá více šťávy a lepší pocit z nárůstu výkonu.

SkylineGT-R
20. října • 23:11

Nemyslim ze V10 bude mat nelinearny priebeh vykonu. Niekde som videl tu krivku Gallarda a aj v testoch hovorili ze motor je velmi silny v strednych otackach. Takze tam asi nebude nejaky extra narast nad 5-6 000. Naviac v S8 ma nizsi vykon a vyzsi kroutak pri nizsich otackach, co je logicke prisposobenie pre tazsie luxusne auto. Sportovejsi pocit bude skor dany vyssimi otackami a menej kultivovanym sportovejsim zvukom danym jednak vyssimi otackami a 10 valcami.
Tiez som cakal minimalne 500 koni pre S8. Mohli nechat 500 k z Gallarda alebo vyladit W12 na 500 k atmosferickou cestou. W12 biturbo si zjavne nechavaju pre RS8.      

mayklmaykl
20. října • 8:15

celkem fajn auto ale co si ty buzny myslej-že za 3,5 mega musim mit šedou popelnici ???

SkylineGT-R
20. října • 23:15

S tou farbou si to trafil, to je nepochopitelne, preco len seda?!????!!!!!

Doporučujeme

Články odjinud