Audi S7: rychlík již bez kamufláže (spy photos)

Na přípravě standardního sedanu Audi A7 Sportback pracovali ingolstadtští paralelně s jeho „středně špičkovým“ provedením S7, takže již před rokem jsme vám mohli ukázat i první snímky z testování. Nyní se premiéra modelu S7 již blíží, takže není divu, že se jej špiónům podařilo zachytit při testování v běžném provozu již takřka bez maskování. Spekuluje se o tom, že se jej dočkáme po boku standardního Audi A7 Sportback v Paříži, o pohon se postará podle všeho buď nový přeplňovaný šestiválec 3,0 V6, nebo atmosféricky plněný osmiválec 4,2 V8.

Ale to není vše, neboť byly potvrzeny zvěsti o tom, že se počítá také se skutečně špičkovým provedením Audi RS7, jež se pochlubí dvojitě přeplňovaným desetiválcem a výkonem 580 koní (427 kW). Ačkoli si na voze na snímcích všimneme přepracovaného předního nárazníku s většími vstupy pro vzduch, rozměrnějších kol i brzdových kotoučů nebo dvou párů koncovek výfuků, půjde podle všeho právě o „krotší“ verzi Audi S7. Typ RS7 má být tvarován podstatně odvážněji…

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Foto © Automedia

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 899 km
Cena: 175 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 98 010 km
Cena: 740 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 330 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 113 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Q7 3
Rok výroby: 2006
Stav: 294 604 km
Cena: 270 000 Kč
Audi A6 2,7
Rok výroby: 2010
Stav: 113 946 km
Cena: 350 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků