Audi S6: známe ceny v Německu, BMW M5 se musí třást

7 komentářů

BMW
21. března • 21:48

Byl bych opatrny v porovnavani cen. Chce se to bavit o konkretnim autu jelikoz vybavy v tehle tride udelaji hladce +/- 500tis rozdil.....
Takze opatrne v uvadeni cen..... A potom, kdo rika ze S6 ma byt konkurence pro M5??? Ponekud neporovnatelne.
To snad bude RS6 ne?????

ruby
21. března • 20:43

Pochybuju, že by si fanoušek BMW koupil Audi a naopak. Ty auta si konkurují max. na stránkách časopisů a webech o autech.

Radek Ondrášík
21. března • 21:28

Osobně znám pána, který přešel z minulé generace M3 na novou RS4. Takže určitá migrace zde je.

ruby
22. března • 20:51

Pochybuju, že by šlo o "fanouška" BMW. Spíš to bude ten typ zákazníka, který si prostě koupí to, co je momentálně považováno za no.1 a značka u něj nerozhoduje. Fanoušek by si počkal na novou V8 M3 - teda pokud nemá místo srdíčka titanovou pumpu.

dodo
21. března • 16:49

No ruku na srdce kolko majitelov M5, S6, AMG vyuzije moznosti ktore im auto ponuka aspon na 50%?
Mizive percento, vacsina sa uspokoji s tym ze mam M5, AMG, alebo S6.

Mac2
21. března • 11:33

Ať se na mě autor nezlobí, ale ta cena mi nepřijde ve srovnání s M5 moc dobrá. Blíží se ceně M5 a přitom S6 na BMW nemá. Ztrácí skoro 100 koní výkonu, převodovka bude trapný tiptronic oproti 7-stupňovému SMG v BMW a obávám se, že i výbava bude chudší. Audi to zachraňuje jenom quattrem a to se mi zdá málo. S6 je jenom A6 s vyšším výkonem. M5 je prostě M5. Legenda .

jendolf
21. března • 11:47

No tohle jestli dejcha M5 na zada, tak v tom pade pincek franty oprsalka da S6 na prdel. SMG je SMG, BMW je BMW, 507k je 507k,zadni nahon je zadni nahon, a hlavne M5 je M5.

V zasade se jedna vzdy jen o jeden argument ale povazoval jsem jej natolik dulezity, ze jsem je uvedl hned dvakrat.

Doporučujeme

Články odjinud