Audi S6: známe ceny v Německu, BMW M5 se musí třást

Automobilka Audi postupně uvádí svůj ostrý model S6 do prodejů. Přestože ještě není nabízen v České republice a ceny jsou známy pouze v několika zemích Evropy, i ty naznačují, v jaké výši se bude česká cena pohybovat.

Audi si v Německu řekne za model S6 o 79 800 eur (přibližně 2,28 mil. Kč) za verzi sedan a 82 000 eur (přibližně 2,35 mil. Kč za verzi Avant. Pro porovnání, nejvýkonnější a zároveň nejdražší model Audi A6 s motorem 4,2 V8 stojí v Německu 60 900 eur (přibližně 1,74 mil. Kč) ve verzi sedan a 63 100 eur (přibližně 1,8 mil. Kč) ve verzi Avant. Německý zákazní si tak připlatí téměř 540 tis. Kč u sedanu a přibližně 550 tis. u Avantu.

Protože je cena za stejně výkonnou verzi A6 s motorem 4,2 V8 vyšší o cca 200 tis. Kč jak u sedanu, tak u Avantu, lze předpokládat, že i cena za verzi S6 bude o tuto částku vyšší. Každopádně Audi nasadila cenu velmi příznivě, vždyť proti konkurenčnímu modelu BMW M5 stojí A6 Limusine o téměř 6 000 eur méně a BMW prozatím nenabízí ostrou verzi kombi. Ovšem je třeba dodat, že verze S6 není to nejsilnější, co lze od Audi očekávat a proti modelu M5 ztrácí přes 80 koní výkonu. Opravdovým konkurentem bude zřejmě až model RS6 a RS6 Avant. tedy z těchto dvou rivalů bude vítěz a dosáhne lepších prodejů, ukáže čas.

Tip: Podrobné představení modelu Audi S6 a Audi S6 Avant si můžete přečíst zde.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 32 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků