Audi S6: známe ceny v Německu, BMW M5 se musí třást

Automobilka Audi postupně uvádí svůj ostrý model S6 do prodejů. Přestože ještě není nabízen v České republice a ceny jsou známy pouze v několika zemích Evropy, i ty naznačují, v jaké výši se bude česká cena pohybovat.

Audi si v Německu řekne za model S6 o 79 800 eur (přibližně 2,28 mil. Kč) za verzi sedan a 82 000 eur (přibližně 2,35 mil. Kč za verzi Avant. Pro porovnání, nejvýkonnější a zároveň nejdražší model Audi A6 s motorem 4,2 V8 stojí v Německu 60 900 eur (přibližně 1,74 mil. Kč) ve verzi sedan a 63 100 eur (přibližně 1,8 mil. Kč) ve verzi Avant. Německý zákazní si tak připlatí téměř 540 tis. Kč u sedanu a přibližně 550 tis. u Avantu.

Protože je cena za stejně výkonnou verzi A6 s motorem 4,2 V8 vyšší o cca 200 tis. Kč jak u sedanu, tak u Avantu, lze předpokládat, že i cena za verzi S6 bude o tuto částku vyšší. Každopádně Audi nasadila cenu velmi příznivě, vždyť proti konkurenčnímu modelu BMW M5 stojí A6 Limusine o téměř 6 000 eur méně a BMW prozatím nenabízí ostrou verzi kombi. Ovšem je třeba dodat, že verze S6 není to nejsilnější, co lze od Audi očekávat a proti modelu M5 ztrácí přes 80 koní výkonu. Opravdovým konkurentem bude zřejmě až model RS6 a RS6 Avant. tedy z těchto dvou rivalů bude vítěz a dosáhne lepších prodejů, ukáže čas.

Tip: Podrobné představení modelu Audi S6 a Audi S6 Avant si můžete přečíst zde.

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků