Audi S6 a S8 v úpravě firmy MTM

Německý úpravce MTM už delší dobu ladí vozy Audi. Nyní se zaměřil na tuning sportovních modelů S6 a S8.

Silnější nebo sportovní, to jsou pravé přívlastky vlastní modelové řadě S automobilky Audi. Vozy S6 a S8 mají pod kapotou motor 5,2 V10 z koncernového Lamborghini Gallardo, kde "šestka" má výkon 320 kW (435 k) v 6 800 ot/min. a agregát u S8 disponuje výkonem 331 kW (450 k) v 7 000 ot/min.

Inženýři ladičské společnosti MTM jednoduchým zásahem do motoru srovnali výkon obou verzí pohonné jednotky na 331 kW (450 k) a odstranili elektronický omezovač rychlosti, který zastavil sportovní limuzíny na rychlosti 250 km/h. Bez omezovače oba vozy atakují rychlost 300 km/h. O dobrou zvukovou kulisu se stará nový výfukový systém, který obsahuje speciální klapku pro různé styly jízdy. V nižších otáčkách bude Audi jen tiše ševelit, ale při přidání plynu klapka pošle výfukové plyny do sportovního tlumiče a rozezní se ten pravý sportovní zvuk.

Podvozky a odpružení u obou modelů prošly modifikací pro vyšší rychlost a vše bylo sladěno s 21palcovými koly MTM Bimoto. Zákazník si bude moci zvolit ze dvou odstínů disků: matná šedá nebo leštěný titan. Rozměr pneumatik je 285/30 ZR21.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi S8 a S6 Avant v úpravě od tunera MTM
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků