Audi S6 a S8 v úpravě firmy MTM

Německý úpravce MTM už delší dobu ladí vozy Audi. Nyní se zaměřil na tuning sportovních modelů S6 a S8.

Silnější nebo sportovní, to jsou pravé přívlastky vlastní modelové řadě S automobilky Audi. Vozy S6 a S8 mají pod kapotou motor 5,2 V10 z koncernového Lamborghini Gallardo, kde "šestka" má výkon 320 kW (435 k) v 6 800 ot/min. a agregát u S8 disponuje výkonem 331 kW (450 k) v 7 000 ot/min.

Inženýři ladičské společnosti MTM jednoduchým zásahem do motoru srovnali výkon obou verzí pohonné jednotky na 331 kW (450 k) a odstranili elektronický omezovač rychlosti, který zastavil sportovní limuzíny na rychlosti 250 km/h. Bez omezovače oba vozy atakují rychlost 300 km/h. O dobrou zvukovou kulisu se stará nový výfukový systém, který obsahuje speciální klapku pro různé styly jízdy. V nižších otáčkách bude Audi jen tiše ševelit, ale při přidání plynu klapka pošle výfukové plyny do sportovního tlumiče a rozezní se ten pravý sportovní zvuk.

Podvozky a odpružení u obou modelů prošly modifikací pro vyšší rychlost a vše bylo sladěno s 21palcovými koly MTM Bimoto. Zákazník si bude moci zvolit ze dvou odstínů disků: matná šedá nebo leštěný titan. Rozměr pneumatik je 285/30 ZR21.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi S8 a S6 Avant v úpravě od tunera MTM
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 50 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků