Audi S6 a S7 Sportback: Ty pro Evropu jsou krokem zpět, mají naftový šestiválec

...  |  11. 04. 2019 10:39

349 koní? A není to málo Antone Pavloviči?

Odpovědět  |   | 
Thomas Fuk  |  11. 04. 2019 11:34

Pro uživatele, zvyklé na tuto výkonovou kategorii to málo není i je. Na vině je samozřejmě Euromodla CO2....Na rychlost v přímce vám sice bohatě stačí o 100k méně, požitek ze zátahu motoru je ale úplně jiný. To, že S6/S7 budou diesely, se ví už skoro rok, jen nechápu, proč zas Audi sází přehršel verzí s o fous rozdílnými výkony, kdy tento motor v SQ5 má 355k, v S6/S6 349k, BiTDI dělali taky souběžně 230kW, 235kW, 240kW , aniž by bylo jasné proč.

Odpovědět  |   | 
.-.  |  11. 04. 2019 14:57
jogurt  |  11. 04. 2019 23:52

A přiznejme si, že to není zas až tak strašně dávno, kdy S6 měla řadový pětiválec s jedním turbem a pouhými 169kW. Následoval osmiválec 4,2 s 250kW, který žral i plastové patníky kolem silnice. Měl jsem ho v Avantu a pod 16 na sto to byl zázrak, spíš baštil kolem dvaceti. Dojezd na nádrž méně než 400km.....

Odpovědět  |   | 
PanHajzl  |  12. 04. 2019 01:27

Hehe, to jsem mel u Cheera 5,2 , natankoval jsem plnou...skoro 90 litru a na palubaku svitil dojezd s bidou 400 km :)

Odpovědět  |   | 
Bob  |  11. 04. 2019 12:11

Model sám pro sebe který spráská střední třída i kdejaký hot hatch. Pro Mercedes a BMW to v rámci třídy už není konkurent.

Odpovědět  |   | 
.-.  |  11. 04. 2019 12:24

Jen do doby než přijede RS6 s 500kW.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  11. 04. 2019 15:14

Jj, tady píší ještě víc, v silnější verzi 700 britských šemíků, to by bylo 522kW.
https://www.evo.co.uk/audi/rs6/21372/2019-audi-... ...

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  11. 04. 2019 16:05

Tady se bavíme o autech vyšší střední třídy do 100 tis. € takže nějak nechápu proč do toho pletete 700 koní RS6 která bude startovat někde za 3,5 mega?

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  11. 04. 2019 16:38

No a? Na jednu stranu tady děcka bulí, že S6 má jenom 350 koní a že je v dieselu a když přijede RS6 se 700 koníky tak budou bulit, že je drahá? Jo je drahá, je to Audi, děsné překvápko.

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  11. 04. 2019 19:15

Jeden o voze, druhý o koze. Řeč byla o tom že S6 není konkurentem srovnatelným modelům od BMW a Mercedesu a vy se tady oháníte RS6 která se postaví úplně jiným autům od BMW a Mercedesu. Jediný kdo tady brečí si ty.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  11. 04. 2019 21:20

Plácáš kraviny, k naftové S6 v EU je srovnatelný od Merglu třeba E400d 4Matic. A tomu dokáže bez problémů konkurovat. Představa, že všichni musí stavět proti ostatním přesně stejné modely se stejnými motory je dětinská. Audi nemá celou řadu modelů, které by mohlo postavit třeba vůči BMW nebo Merglu, viz třeba MPVčka v dvojkové řadě nebo B-classe. Stejně tak BMW nemá modely, které může postavit proti modelům Audi, viz třeba R8. A navíc se jedná jenom o trh EU, všude jinde benzínová S6 s 450 hp bude konkurovat třeba AMG E53 4Matic s prstem v nose.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  12. 04. 2019 00:35

holt si přeučíme názvosloví. Donedávna A6/A7 BiTDI, nově S6/S7. Já v tom problém nevidím. BiTDI se prodaly i u nás tisíce, S6/S7 to čeká také.

Odpovědět  |   | 
TVL  |  12. 04. 2019 10:19

To víš že jo, E 400d je v první řadě luxusní kočár který si nehraje na nějaký sportování jako Audi a od BMW stačí 540d aby byla S6 za trapáka. Co je jinde je šumák, žiješ v EU a ne jinde. A tady je S6 za předraženou sra.du.

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  11. 04. 2019 12:05

Verze S byla jediná šance jak u modelů A6, A7 získat benzínový šestiválec a skutečný pohon 4x4, nikoli jen Haldex přejmenovaný na Ultra Quattro. Ten kdo poctivě čekal si teď musí rvát vlasy. Místo toho mu nadělili další sazomet který než zareaguje na plynový pedál stihnete si přečíst sms a to ve jménu WLTP se kterým si koncern není rady..Evropa se v pr.el obrací.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  11. 04. 2019 12:21

Ač miluji Audi, naprosto souhlasím. Jde to do kytek.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  12. 04. 2019 00:01

A já naopak nesouhlasím. Reakce obou TDI motorů s biturbem a elektrickým kompresorem na sešlápnutí pedálu je příkladná. Týká se jak V8 v SQ7, tak V6 v SQ5, což je identický motor s S6/S7. A dokonce i současný Touareg V8TDI, kterému elektrický kompresor a pár kW upřeli, reaguje na plyn perfektně.
Ostatně SQ7 nemá v přímce žádný problém držet krok s benzínovými V8 v minulé generaci S6/S7 (například papírový rozdíl 0-100km/h není žádný a měřený také ne) a ani S8 jí neujede nijak výrazně.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  12. 04. 2019 08:58

No dělat z SQ7 úplný zázrak alá reakce elektromotoru nejde. Bohužel i tam je prodleva.

Odpovědět  |   | 
Jirka_S  |  11. 04. 2019 12:22

Naprostý souhlas. Tak toto jsem od Audi nečekal. Je to obrovský krok zpět...

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  11. 04. 2019 15:37

A já jsem absolutně nic jiného nečekal. Naperou tam chrochtáka. Typická Auto Union....TVL...

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  11. 04. 2019 12:31

Bude to obchodní trhák. A dojde k výraznému odlišení od RS6, kde bude benzín.... Zájemci si mohou vybrat. V poslední verzi si byly S6 a RS6 velmi blízko měly podobné turbo motory. Dřív tam byl větší rozdíl ... S6 mělo atmosférický benzín a rs6 mělo turbo benzín.

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  11. 04. 2019 22:30

Prevez sa v tom sazomete a potom tu pustaj svoje mudra. Sa strapnujes!!

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  11. 04. 2019 12:35

To čo napisali páni Bob a Frankie som chcel napisat aj ja .. ciže sto percent suhlas ... toto je hanba pre audi , co sa snazilo byt premiova znacka a svoje meno si ziskala v 80-90rokoch s krasnym 5valcom a ozajstnym quattrom ... dnes to vsetko straca a ked bude dalej pokracovat dopadne ako peugeot .. po liní 5 sa to stalo auto, kto uz kazdy bere ako nieco obicajne sem tam s dobrym dizajnom , no ked si vezme 505 turbo so zandym pohonom alebo 405 T16 s torsen 4x4 ci 205 GTi hothatch dnes sa tie auta mozu v muzeach obracat , ked vidia, ze benzinove motory su len v 1,2 trojvalec a 1,6 co sa dava do strednej triedy ako najvacsia moznost strednej triedy samozrejme len fwd ... cim dalej tym horsie ale v dnesnej dobe je ovela menej znalcov aut, ci ludi co vedia ocenit jazdne vlastnosti .. dnes ludi zaujima display a ko to auto vyzera ..

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  11. 04. 2019 13:11

Tohle je zajímavá zpráva. Audi rezignovalo na exkluzivní vozy se spalovacím motorem a dále se bude soustředit jen na elektromobily, kde tedy taky pospává. Spalováky to nějak doklepou, ale žádný převratný vývoj u motorů s vyšším výkonem již nenastane. Tak to na mě působí.

Odpovědět  |   | 
wtf  |  11. 04. 2019 13:14

Audi je značka převážně pro šampónky a rozhoďnožky ale vždy nabízela nějaký ten model pro ty kteří nemají auto jen jako sociální status nebo alternativu za MHD. Ale ty teď postupně pohřbívají a místo nich přichází jen další garbage.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  11. 04. 2019 14:06

Nějak si nedokážu představit Audi jako symbol nějakého statusu. Pagani ano, Bugatti ano, ale ta trojice MB, BMW a Audi nenabízí žádný status.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  11. 04. 2019 14:26

Zřejmě jsi měl v životě štěstí nepotkat ty správné experty, kteří hodnotí sebe a druhé podle auta.

Odpovědět  |   | 
Maggots  |  11. 04. 2019 15:14

Az budes starsi a moudrejsi tak poznas, ze rozhoďnožka jezdi i ve Fiatu, nebo Dacii :D :D

Odpovědět  |   | 
Stary pes  |  12. 04. 2019 20:09

Vekom tiez zistis, ze niektore rozhodnozky chodia aj uplne pešo.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  11. 04. 2019 13:15

Fanfára a potlesk pro audi. V době kdy každý bruselský rektální alpinista slintá nad benzínem a v germánii se pořádá hon na diesely, tak audi specielně pro evropu udělá s6 v naftě. Je to fakáč pro zelené buzeranty.

Odpovědět  |   | 
lol  |  11. 04. 2019 13:27

Ty si buď traktorista nebo řídíč kamiónu neumím si představit že někdo jiný by na tímhle jásal. Máš to popletené, S6 se bude prodávat jen v Americe. Evropa dostane jen další variaci na S -Line paket a k tomu nějaký 55 TDI či co.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  11. 04. 2019 15:23

V čr je asi padesát lidí, kteří si koupili S6. Takže v čr je to zcela akademická debata. Odvahu audi dát do modelu s6 naftu v dnešní době oceňuji. Oni mají k dispozici velkou škálu různých benzínových i naftových motorů. O motory nemají nouzi a zvolili naftu. Palec nahoru.

Odpovědět  |   | 
lol  |  11. 04. 2019 15:49

Motorů mají pln.u prdel ale tady se bavíme o tom co jsou schopni pustit mezi lidi a tam je to smutné podívání. Pokud pomineme 1.0 TSI, 1.5 TSI a podobný plebs, tak jsou to převážně jen variace na 2.0 TSI, 2.0 TDI a 3.0 TDI. Střední třída nemá benzínový šestiválec protože S4,S4 Avant, S5 a S5 Sportback figurují jen na papíře. A6 a A7 nemá benzínový šestiválec s plnohodnotnou čtyřkolkou atd. Můžeš mít jakýkoli motor jen když to bude diesel. R8 zvoní umíráček, s TTčka se v příští generaci stane bůh ví co cool a famózní pětiválec to je už jen nedostatečně využivaný pomník připomínající zašlou slávu.

Odpovědět  |   | 
Lambo  |  11. 04. 2019 16:44

Střední třída benzínový šestiválec má, zrovna ten samý co je v S6 pro svět mimo EU. A S4 bude během krátké doby zpět v nabídce.
R8 žádný umíráček nezvoní, právě se začíná prodávat facelift a má další roky před sebou, konkurence proti R8 může postavit leda tak suché z nosu.

Odpovědět  |   | 
lol  |  11. 04. 2019 19:22

Měl sem na mysli masové modely nikoli verze RS. Konkurenta pro C43 AMG nebo M340i. Moc neveěřím že S4 dostane benzín, když do S6 narvali chrochtáka.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  12. 04. 2019 00:36

Vyberte si S4 2,0TSI nebo S4 3,0V6TDI?

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  12. 04. 2019 17:00

V čr si koupil historicky benzínový šestiválec v audině jenom totální exot. Existuje tu pár aut, které se dovezly jako ojetiny. Nechápu, co tady všichni diskutéři slintají, když by si to nikdy, nikdy, nikdy nekoupili.

Odpovědět  |   | 
jo  |  11. 04. 2019 13:52

Zřejmě to nebude špatný daily car ale modely S vždy měli své pevné místo v hyrearchii značky. Tohle bude jen další výkonnější variace na diesel který ponuse základní cenu jednotlivých modelů o 10 - 15 tis. € nahoru. -/

Odpovědět  |   | 
Jirka_S  |  11. 04. 2019 14:26

Jj. Jen ta cenovka oproti standardním modelům bude minimálně +20 ti. EUR ...

Odpovědět  |   | 
jo  |  11. 04. 2019 14:50

Samo sem měl na mysli proti verzi 50 TDI nikoli holobyt 2.0 TDI, ale jedno pozitivum to auto má! Nemá fejkový koncovky výfuku, takže ty saze nebudou proudit směrem k silnici ale rovnou do ventilační soustavy plebejců kteří pojedou za tím.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  12. 04. 2019 00:40

jaké že saze vypouští DPF@SCR motor? Žádné.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  12. 04. 2019 11:10

Saze? Ve kterém roce žiješ?

Odpovědět  |   | 
Luis  |  11. 04. 2019 15:22

Píše se "hierarchie" a pokud něco mělo pevné místo v hierarchii značky, tak to byly modely RS připravované zvláštní divizí. S je jenom označení nejsilnějšího provedení běžných Audi a diesel měly modely označené S v minulosti už několikrát.

Odpovědět  |   | 
jo  |  11. 04. 2019 15:52

Hluboce se omlouvám za svůj pravopisný prohřešek, až zde zavedou možnost editovat hned to opravím.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  11. 04. 2019 19:53

skomirajici, na par let to zachranej a budou si to tech par let porizovat obchodaci v lepsich firmach jako lepsi pojezdeni misto obycejne A6 prave proto ze jim doted nepovolili nic nez naftu, a tim z eprodeje dieselu v evrope klesaji, tak tento model bud za par let uplne odpiskaj a nebo dostane nejaky plugin od Porsche aby zas epar let mohl setrvat v prodejich

od automobilek ktere tolik nasypali do vyvoje dieselu se neda cekat, ze je ted nebudou chtit vecpat temer vsude kde to jen pujde a zakaznici to nejak skousnou

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  12. 04. 2019 00:39

diesely jim umožňují lépe vyhovět fleetovým limitům CO2 a emisně jsou čistší než současné benzíny, takže neodpískají nic

Odpovědět  |   | 
iPace  |  12. 04. 2019 08:19

opravdu veris ze se vzrustajicima zakazama vjezdu starsich dieselu v ruznych mestech po cele EU, se tyhle auta v teto kategorii a s touto motorizaci budou prodavat treba dele nez 4-5 let? proste a jednoduse je to snaha Audi a celeho koncernu VW prodat co mozna nejvetsi mnozstvi drazsich dieselu a jeste na tom vydelat dokud diesel nevyradi z nabidky, a paradoxne cim vice elektromobilu se jim podari prodat, tim dele ten diesel v nabidce udrzi da se celkem snadno vyvodit, ze po roce 2025 tahle motorizace v tomhle aute bude neprodejna pri soucasnych cenach do 100 tisic eur za tyto auta

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  11. 04. 2019 22:22

Ja mam pocit, ze cele technicke oddelenie Audi su uplni blbci a nevedia, kde dat aky motor ale v cechach je odbornikov (pivnych) plna prdel.

Odpovědět  |   | 
TVL  |  12. 04. 2019 06:30

To bude řádná sra.ka, 350 koní na minimálně 1800 kg váhy. S tímhle smraďochem už nepůjde ani machrovat na semafórech protože to spráská kdejaký hot hatch. Po dieselové Octavii RS to bude další mokrý sen "sportujících" Čecháčků který budou onanovat nad tím jak to jede vodspodu a přitom to vůbec nežere.

Odpovědět  |   | 
chacha  |  12. 04. 2019 09:15

S6 je o 10 tis.€ dražší než BMW 540d xDrive a to ho i přes to že má o 30 koní méně spráská. O tom že Bávo bude i v režimu ECO PRO zábavnější není třeba ani mluvit.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  12. 04. 2019 11:12

Zábavnější. No jiste, ja jsem zapomněl, ze před dvaceti lety někdo napsal něco o zabavnosti BMW a všichni to dalších 50 let budou opakovat, aniž by měli přímé srovnání.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

včera | Vladimír Kadera | 114 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 12 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 77 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A