Audi S5 v ladění Eibach: tentokrát se standardním motorem

Renomovaná německá ladičská společnost Eibach o sobě po delší době dává vědět vlastní komplexní stavbou. Nicméně se co do rozsahu úprav drží dosti při zemi.
Seznam kapitol
  1. Audi S5 v ladění Eibach
  2. Fotogalerie

Jméno specialisty na ladění podvozků, a zejména pak pružin a tlumičů, není třeba nikterak připomínat, neboť se s ním zvláště příznivci amatérského i profesionálního motoristického sportu průběžně setkávají (Eibach je například oficiálním dodavatelem příslušenství pro tovární tým Audi DTM!).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Audi S5 v novém ladění Eibach

U Eibachu ale umí přestavět celé auto a výrazně promluvit také do jeho výkonových parametrů. Často se to nestává, ale když už k tomu dojde, stojí to zato. Záběr mají (na rozdíl od konkurenčních ladičských firem) skutečně široký a sahá od obyčejného Eibach VW Eos přes originální sportovní Mazdu Eibach RX-8 s Wankelovým motorem až po americké opulentní kombi Eibach Dodge Magnum 5,7 l HEMI.

Audi S5: definitivní konec osmiválce nadešel

Audi S5: definitivní konec osmiválce nadešel

Ale dost vzpomínek a zpět do současnosti. Eibach nyní představuje ladičský program určený pro špičkové kupé Audi S5, jehož nejdůležitější součástí je pochopitelně speciálně odladěný podvozek. Výkon kompresorem přeplňovaného vidlicového šestiválce s objemem 3,0 l zůstal kupodivu zachován na standardní hodnotě 333 koní (245 kW) od 2 900 do 5 300 ot./min.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Jádrem přestavby je tentokrát především podvozek, výkon motoru zlstal zachován na standardní hodnotě

Karoserie může být pokryta barevnými fóliemi s designem inspirovaným právě motoristickým sportem. Zákazník má k dispozici tři specifické sestavy litých ráfků a pneumatik, jež může střídat v závislosti na aktuálních atmosférických a provozních podmínkách.
 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Audi S5 v ladění Eibach
  2. Fotogalerie

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 569 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 97 928 km
Cena: 760 000 Kč
Audi A4 2
Rok výroby: 2009
Stav: 167 580 km
Cena: 215 000 Kč
Audi A4 3
Rok výroby: 2008
Stav: 137 146 km
Cena: 281 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 340 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 113 km
Cena: 180 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků