Audi S5 v ladění Eibach: tentokrát se standardním motorem

Renomovaná německá ladičská společnost Eibach o sobě po delší době dává vědět vlastní komplexní stavbou. Nicméně se co do rozsahu úprav drží dosti při zemi.
Seznam kapitol
  1. Audi S5 v ladění Eibach
  2. Fotogalerie

Jméno specialisty na ladění podvozků, a zejména pak pružin a tlumičů, není třeba nikterak připomínat, neboť se s ním zvláště příznivci amatérského i profesionálního motoristického sportu průběžně setkávají (Eibach je například oficiálním dodavatelem příslušenství pro tovární tým Audi DTM!).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Audi S5 v novém ladění Eibach

U Eibachu ale umí přestavět celé auto a výrazně promluvit také do jeho výkonových parametrů. Často se to nestává, ale když už k tomu dojde, stojí to zato. Záběr mají (na rozdíl od konkurenčních ladičských firem) skutečně široký a sahá od obyčejného Eibach VW Eos přes originální sportovní Mazdu Eibach RX-8 s Wankelovým motorem až po americké opulentní kombi Eibach Dodge Magnum 5,7 l HEMI.

Audi S5: definitivní konec osmiválce nadešel

Audi S5: definitivní konec osmiválce nadešel

Ale dost vzpomínek a zpět do současnosti. Eibach nyní představuje ladičský program určený pro špičkové kupé Audi S5, jehož nejdůležitější součástí je pochopitelně speciálně odladěný podvozek. Výkon kompresorem přeplňovaného vidlicového šestiválce s objemem 3,0 l zůstal kupodivu zachován na standardní hodnotě 333 koní (245 kW) od 2 900 do 5 300 ot./min.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Jádrem přestavby je tentokrát především podvozek, výkon motoru zlstal zachován na standardní hodnotě

Karoserie může být pokryta barevnými fóliemi s designem inspirovaným právě motoristickým sportem. Zákazník má k dispozici tři specifické sestavy litých ráfků a pneumatik, jež může střídat v závislosti na aktuálních atmosférických a provozních podmínkách.
 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Audi S5 v ladění Eibach
  2. Fotogalerie
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků