Audi S5 v ladění Eibach: tentokrát se standardním motorem

Renomovaná německá ladičská společnost Eibach o sobě po delší době dává vědět vlastní komplexní stavbou. Nicméně se co do rozsahu úprav drží dosti při zemi.
Seznam kapitol
  1. Audi S5 v ladění Eibach
  2. Fotogalerie

Jméno specialisty na ladění podvozků, a zejména pak pružin a tlumičů, není třeba nikterak připomínat, neboť se s ním zvláště příznivci amatérského i profesionálního motoristického sportu průběžně setkávají (Eibach je například oficiálním dodavatelem příslušenství pro tovární tým Audi DTM!).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Audi S5 v novém ladění Eibach

U Eibachu ale umí přestavět celé auto a výrazně promluvit také do jeho výkonových parametrů. Často se to nestává, ale když už k tomu dojde, stojí to zato. Záběr mají (na rozdíl od konkurenčních ladičských firem) skutečně široký a sahá od obyčejného Eibach VW Eos přes originální sportovní Mazdu Eibach RX-8 s Wankelovým motorem až po americké opulentní kombi Eibach Dodge Magnum 5,7 l HEMI.

Audi S5: definitivní konec osmiválce nadešel

Audi S5: definitivní konec osmiválce nadešel

Ale dost vzpomínek a zpět do současnosti. Eibach nyní představuje ladičský program určený pro špičkové kupé Audi S5, jehož nejdůležitější součástí je pochopitelně speciálně odladěný podvozek. Výkon kompresorem přeplňovaného vidlicového šestiválce s objemem 3,0 l zůstal kupodivu zachován na standardní hodnotě 333 koní (245 kW) od 2 900 do 5 300 ot./min.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Jádrem přestavby je tentokrát především podvozek, výkon motoru zlstal zachován na standardní hodnotě

Karoserie může být pokryta barevnými fóliemi s designem inspirovaným právě motoristickým sportem. Zákazník má k dispozici tři specifické sestavy litých ráfků a pneumatik, jež může střídat v závislosti na aktuálních atmosférických a provozních podmínkách.
 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Audi S5 v ladění Eibach
  2. Fotogalerie
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků