Parádní kočkolap s patřičným motorem.
Kočkolap možná, jak pro kterou soudružku slečnu, ale o patřičném motoru tedy nemůže být řeč. Zkušenost s tímhle konkrétním importérským kusem byla pro mě obrovským zklamáním, dynamika žádná sláva a pod 15l/100km jsem se při troše radosti z jízdy nedostal. Ve žravém a líném benzínu 3,0TFSI se to ve verzi se střechou naštěstí nedělá a tato verze s 3,0TDI jede o poznání líp, žere polovinu a ani není nijak významně hlučnější.Můžeme se samozřejmě bavit o tom, že kabriolet nemusí být raketa a letargická rozvážnost k němu patří, pak by se to ale mělo jmenovat A5 a ne S5.Jinak epochu kabrio mám už naštěstí pár let za sebou, takže jsou mi fuk ty nepříjemné horké ofuky krku, které se hádají s tím, co jde z klimatizace.
15 je cajk. To jezdim do skolky s detmi s erkovym golfem…
:-Djsem žabař, já to s e-tronem dávám za 21
Tak to jsi sikula
myslím, že víc šikula jsi ty, našlapat do ergolfu 15litre dá víc práce, než do etronu jednadvacet kilowatttštunden
aj ty jsi šikula
Tak audi vzdy vychazi nejdraz z nemecke trojky... priplatky jsou tam asi nejhorsi. Jinak fajne auto. Sice moc nejede, ale vypada docela dobre. Komfort bez strechy neni zrovna nejlepsi, docela tam fouka, ale to je problem techto typu kabrioletu obecne.
jj, o co míň jede, o to víc žere
Řekl bych to asi takhle: 6e by to nejelo, to ono to jede.... ale že by to jelo, to to tedy fakt nejede
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.