TEST Audi S5 Cabriolet 3.0 TFSI quattro: Rychlost je opojná, turbobenzin láká!

10 komentářů

smějící se bestie 2
15. srpna • 17:07

Parádní kočkolap s patřičným motorem.

jogurt
15. srpna • 18:33

Kočkolap možná, jak pro kterou soudružku slečnu, ale o patřičném motoru tedy nemůže být řeč.
Zkušenost s tímhle konkrétním importérským kusem byla pro mě obrovským zklamáním, dynamika žádná sláva a pod 15l/100km jsem se při troše radosti z jízdy nedostal. Ve žravém a líném benzínu 3,0TFSI se to ve verzi se střechou naštěstí nedělá a tato verze s 3,0TDI jede o poznání líp, žere polovinu a ani není nijak významně hlučnější.
Můžeme se samozřejmě bavit o tom, že kabriolet nemusí být raketa a letargická rozvážnost k němu patří, pak by se to ale mělo jmenovat A5 a ne S5.
Jinak epochu kabrio mám už naštěstí pár let za sebou, takže jsou mi fuk ty nepříjemné horké ofuky krku, které se hádají s tím, co jde z klimatizace.

goes
15. srpna • 19:09

15 je cajk. To jezdim do skolky s detmi s erkovym golfem…

Jan Taraba
15. srpna • 19:27

:-D
jsem žabař, já to s e-tronem dávám za 21

goes
15. srpna • 21:03

Tak to jsi sikula

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tomáš Fuk
16. srpna • 11:31

myslím, že víc šikula jsi ty, našlapat do ergolfu 15litre dá víc práce, než do etronu jednadvacet kilowatttštunden

goes
16. srpna • 14:49

aj ty jsi šikula

goes
15. srpna • 16:05

Tak audi vzdy vychazi nejdraz z nemecke trojky... priplatky jsou tam asi nejhorsi. Jinak fajne auto. Sice moc nejede, ale vypada docela dobre. Komfort bez strechy neni zrovna nejlepsi, docela tam fouka, ale to je problem techto typu kabrioletu obecne.

jogurt
15. srpna • 18:35

jj, o co míň jede, o to víc žere

Tomáš Fuk
16. srpna • 11:29

Řekl bych to asi takhle: 6e by to nejelo, to ono to jede.... ale že by to jelo, to to tedy fakt nejede

Doporučujeme

Články odjinud