Audi S4 Cabriolet v Česku: vítr ve vlasech za dva miliony

Dovozce automobilů Audi staví na startovní čáru další výrazně sportovní model, vysoce atraktivní Audi S4 Cabriolet. Od 19. dubna si mohou zájemci tento výjimečný vůz objednávat u všech prodejců Audi.
Audi S4 Cabriolet v Česku: vítr ve vlasech za dva miliony

Pod štíhlou přední kapotou nového kabrioletu značky Audi se ukrývá vidlicový osmiválec V8, který svých 253 kW/344 k výkonu přenáší přes šestistupňovou převodovku na všechna osmnáctipalcová kola prostřednictvím systému quattro. Vysoký výkon a především mohutný točivý moment 410 Nm, který je k dispozici při 3500 min-1 propůjčuje novému Audi S4 Cabriolet oslňující dynamiku: Sprint
0-100 km/h zvládá za 5,9 s, nejvyšší rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h. Vysokému výkonu motoru V8 odpovídá i naladění čtyřprvkového zavěšení předních kol a lichoběžníkových ramen vzadu.

Skládací textilní střecha má standardně elektrohydraulické ovládání, které ji dokáže rozložit nebo naopak složit za méně než třicet sekund. Střecha se skládá do prostoru za zadními sedadly a speciální mechanismus podle toho zvětšuje nebo zmenšuje velikost zavazadlového prostoru.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

O bezpečnost a ochranu cestujících se stará celá řada prvků, při případném převrácení chrání posádku extrémně pevný rám čelního okna a dvojice masivních vzpěr, které se na popud citlivých čidel bleskově vysunou z prostoru za opěradly zadních sedadel. Do standardní bezpečnostní výbavy patří také mj. čelní a boční airbagy, ABS nebo elektronický stabilizační systém ESP s integrovaným brzdovým asistentem.

Ovládání usnadňují a komfort cestování umocňují mj. dvouzónová automatická klimatizace, dálkově ovládané centrální zamykání, informační systém řidiče, čalounění sedadel v kombinaci Alcantara/kůže, autorádio Chorus propojené s devíti reproduktory, elektricky nastavitelná sportovně tvarovaná přední sedadla nebo xenonové světlomety. Dokonalý image nového kabrioletu dotvářejí např. hliníková kola rozměru 18“, rám předního okna a okenní lišty z eloxovaného hliníku nebo kůží obšitý sportovní volant.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Cena nového ušlechtilého kabrioletu Audi začíná na 1 999 500 Kč, za verzi s automatickou převodovkou tiptronic se připlácí 81 500 Kč. 

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků