Audi S4 Cabriolet v Česku: vítr ve vlasech za dva miliony

Dovozce automobilů Audi staví na startovní čáru další výrazně sportovní model, vysoce atraktivní Audi S4 Cabriolet. Od 19. dubna si mohou zájemci tento výjimečný vůz objednávat u všech prodejců Audi.
Audi S4 Cabriolet v Česku: vítr ve vlasech za dva miliony

Pod štíhlou přední kapotou nového kabrioletu značky Audi se ukrývá vidlicový osmiválec V8, který svých 253 kW/344 k výkonu přenáší přes šestistupňovou převodovku na všechna osmnáctipalcová kola prostřednictvím systému quattro. Vysoký výkon a především mohutný točivý moment 410 Nm, který je k dispozici při 3500 min-1 propůjčuje novému Audi S4 Cabriolet oslňující dynamiku: Sprint
0-100 km/h zvládá za 5,9 s, nejvyšší rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h. Vysokému výkonu motoru V8 odpovídá i naladění čtyřprvkového zavěšení předních kol a lichoběžníkových ramen vzadu.

Skládací textilní střecha má standardně elektrohydraulické ovládání, které ji dokáže rozložit nebo naopak složit za méně než třicet sekund. Střecha se skládá do prostoru za zadními sedadly a speciální mechanismus podle toho zvětšuje nebo zmenšuje velikost zavazadlového prostoru.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

O bezpečnost a ochranu cestujících se stará celá řada prvků, při případném převrácení chrání posádku extrémně pevný rám čelního okna a dvojice masivních vzpěr, které se na popud citlivých čidel bleskově vysunou z prostoru za opěradly zadních sedadel. Do standardní bezpečnostní výbavy patří také mj. čelní a boční airbagy, ABS nebo elektronický stabilizační systém ESP s integrovaným brzdovým asistentem.

Ovládání usnadňují a komfort cestování umocňují mj. dvouzónová automatická klimatizace, dálkově ovládané centrální zamykání, informační systém řidiče, čalounění sedadel v kombinaci Alcantara/kůže, autorádio Chorus propojené s devíti reproduktory, elektricky nastavitelná sportovně tvarovaná přední sedadla nebo xenonové světlomety. Dokonalý image nového kabrioletu dotvářejí např. hliníková kola rozměru 18“, rám předního okna a okenní lišty z eloxovaného hliníku nebo kůží obšitý sportovní volant.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Cena nového ušlechtilého kabrioletu Audi začíná na 1 999 500 Kč, za verzi s automatickou převodovkou tiptronic se připlácí 81 500 Kč. 

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 29 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků