Audi S4 Cabriolet v Česku: vítr ve vlasech za dva miliony

Dovozce automobilů Audi staví na startovní čáru další výrazně sportovní model, vysoce atraktivní Audi S4 Cabriolet. Od 19. dubna si mohou zájemci tento výjimečný vůz objednávat u všech prodejců Audi.
Audi S4 Cabriolet v Česku: vítr ve vlasech za dva miliony

Pod štíhlou přední kapotou nového kabrioletu značky Audi se ukrývá vidlicový osmiválec V8, který svých 253 kW/344 k výkonu přenáší přes šestistupňovou převodovku na všechna osmnáctipalcová kola prostřednictvím systému quattro. Vysoký výkon a především mohutný točivý moment 410 Nm, který je k dispozici při 3500 min-1 propůjčuje novému Audi S4 Cabriolet oslňující dynamiku: Sprint
0-100 km/h zvládá za 5,9 s, nejvyšší rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h. Vysokému výkonu motoru V8 odpovídá i naladění čtyřprvkového zavěšení předních kol a lichoběžníkových ramen vzadu.

Skládací textilní střecha má standardně elektrohydraulické ovládání, které ji dokáže rozložit nebo naopak složit za méně než třicet sekund. Střecha se skládá do prostoru za zadními sedadly a speciální mechanismus podle toho zvětšuje nebo zmenšuje velikost zavazadlového prostoru.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

O bezpečnost a ochranu cestujících se stará celá řada prvků, při případném převrácení chrání posádku extrémně pevný rám čelního okna a dvojice masivních vzpěr, které se na popud citlivých čidel bleskově vysunou z prostoru za opěradly zadních sedadel. Do standardní bezpečnostní výbavy patří také mj. čelní a boční airbagy, ABS nebo elektronický stabilizační systém ESP s integrovaným brzdovým asistentem.

Ovládání usnadňují a komfort cestování umocňují mj. dvouzónová automatická klimatizace, dálkově ovládané centrální zamykání, informační systém řidiče, čalounění sedadel v kombinaci Alcantara/kůže, autorádio Chorus propojené s devíti reproduktory, elektricky nastavitelná sportovně tvarovaná přední sedadla nebo xenonové světlomety. Dokonalý image nového kabrioletu dotvářejí např. hliníková kola rozměru 18“, rám předního okna a okenní lišty z eloxovaného hliníku nebo kůží obšitý sportovní volant.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Cena nového ušlechtilého kabrioletu Audi začíná na 1 999 500 Kč, za verzi s automatickou převodovkou tiptronic se připlácí 81 500 Kč. 

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 74 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků