Audi S4 Cabriolet: ostrá jízda bez střechy nad hlavou (Frankfurt)

O otevřeném kabrioletu A4 jsme už na AutoRevue.cz psali dříve; na frankfurtském autosalonu byla Čtyřková řada doplněna o jeho ostrou verzi S4 Cabriolet. Pod kapotou se skrývá osmiválcový motor o objemu 4.2 litru. Motor má výkon 253 kW v 7000 otáčkách, točivý moment dosahuje maximální hodnoty 410 Nm v 3500 otáčkách (stejný motor používá např. A8).

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Poháněna jsou samozřejmě všechna čtyři kola přes automatickou šestistupňovou převodovku tiptronic s možností řazení pod volantem. S tímto motorem dosáhne S4 Cabriolet na stokilometrovou rychlost za 5,9 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 250 km/h, která je omezena elektronicky. Standardem je ESP, které zvyšuje bezpečnost jízdy v zatáčkách a na špatném povrchu.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Vzhled se změnil, ale jen decentně. Větší jsou spoilery a otvory pro nasávání vzduchu, xenonové světlomety mají titanově zbarvené okraje, zpětná zrcátka mají hliníkový povrch. Vzhled doplňují osmnáctipalová šestipaprsková kola, která vyjíždí na pneumatikách s rozměry 235/40 R18. Interiér je pak téměř stejný jako u modelu S4, dominuje mu tříramenný volant potažený kůží. Lehká střecha (soft top) se ovládá elektricky a stáhne se za třicet sekund.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků