Audi S4 B5 s brutálním výkonem vyzve leckterý supersport

Tohle auto už ve standardní výbavě není žádný louda. V tomto provedení se ale jedná o skutečnou raketu na kolech.
Audi S4 B5 s brutálním výkonem vyzve leckterý supersport

Co vlastně tuto S4 dělá tak rychlou? Je to hlavně motor z Audi RS4 o objemu 3,0 litry, nové turbodmychadlo a další řada jiných vylepšení. To celé dá dohromady ohromující výkon 1200 koní.

Šéf techniků Audi potvrdil plány na uvedení elektrického supersportu

Šéf techniků Audi potvrdil plány na uvedení elektrického supersportu

Pro srovnání, ve standardu by toto auto mělo 2,7 litorvé twin-turbo V6 a asi 261 koní. Z nuly na sto by se dostalo za 5.6 sekund a maximální rychlost by byla elektronicky omezena na 250 km/h.

Nové Audi A8 vypne motor klidně i ve 160 km/hod. Představí se za měsíc

Nové Audi A8 vypne motor klidně i ve 160 km/hod. Představí se za měsíc

A tato vysoce upravená bestie? Kamera ji zachytila, když se pokoušela o sprint. Při něm dosáhla rychlosti 303,19 km/h. Když vezmeme v úvahu, že auto má poměřně zachovalý vnitřek, jde o celkem slušného protivníka pro kdejaký supersporťák.

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 899 km
Cena: 175 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 98 010 km
Cena: 740 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 330 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 113 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Q7 3
Rok výroby: 2006
Stav: 294 604 km
Cena: 270 000 Kč
Audi A6 2,7
Rok výroby: 2010
Stav: 113 946 km
Cena: 350 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků