Audi S3, nejrychlejší hatchback současnosti

23 komentářů

JEMNEMIHOMNI
8. srpna • 12:17

už jsem si říkal, konečně něco pro mně, velkej motor u předokolky je úplně na H, bude něco malýho s 4x4 a oni tam zase strčí spojku - nééééééé
nevyrobí někdo menší výkonný auto s pohonem na všechno? prosím ....

Pavel_KR5
3. srpna • 15:44

Z nadpisu a textu článku by člověk skoro řekl, že Německo vyhrálo 2. světovou a zbytek světa fakticky neexistuje (vč. spojenců :-). On to autor možná ani nedělá schválně, tj. není takový zaslepený germanofil, ale jen si usnaďňuje život a nejspíš přeložil (trochu tupě) nějaký německý článek ...... no chci říct že například právě AR147GTA (v článku nezmíněná) má parametry lepší než Opel Astra OPC a jejim 250 HP z lahodně znějícího šestiválce bych dal rozhodně přednost i před 265 HP z oturbovaného dvoulitru v Audi.

Radek Ondrášík
3. srpna • 15:50

Znáte v současnosti hatchback (bez tuningu), který dává 0-100 za 5,7 s? Já osobně ne, takže bych řekl, že nejrychlejší bude. Pokud jde o napis zvolil jsem ho sám od sebe, bez nutnosti překládat nějaké německé články. Ostatně o S3 vyšly informace v ENG, NL, ESP, IT a dalších jazycích a budete se možná divit, i v české tiskové zprávě. Takže možná ani nebylo třeba nic překládat.Co se týká AR147GTA, ano výkonově je na tom lépe o pár koníků, to je ostatně i Golf R32 a srovnatlný výkon má Leon Cupra. Ovšem z dosavadního srovnání vychází nejrychlejší právě OPC. Pokud někde narazíte na srování GTA vs. OPC vs. cokoli jiného z dnešní produkce, takový tip přivítám.

Pavel_KR5
7. srpna • 11:51

No, možná jsem byl moc kritický, ale vadí mi přehlížení zbytku ne-německého světa u řady českých motoristických novinářů. Tady autor zmíní 3 německá auta coby vrchol třídy a přitom to není pravda.Např. věta "Tam doposud vládne Astra OPC se svými 176 kW (240 k)" je zjevně klamná. K Astře OPC ještě doplňuji, že má tabulkově max. rychlost 244 km/s a zrychlení 0-100 za 6,4 s.Alfa 147 GTA je ve všech parametrech lepší (250 k, 246 km/h, 6,3 s), takže těžko souhlasit s tou větou o vladnutí Astry OPC ve třídě hot hatch. Buď to je omyl, nebo propaganda. Howgh !-)

Pavel_KR5
7. srpna • 11:54

... a aby bylo jasno, AR147 se mi nijak zvlášť nelíbí, spíš mi tento typ "informačních posunů" vadí obecně.

cedr
3. srpna • 0:00

a co 147 GTA?

Kicko
3. srpna • 13:54

Taliansky sunt, ne diik .. B-]

Radek Ondrášík
3. srpna • 0:08

Ta má papírové údaje horší, než S3. Reálne testy ukáži co umí...

kosch
2. srpna • 9:47

no jenom aby to při jízdě nevypadalo stylem,šlápnu na plyn..nic se neděje, vypiju kafe. dám si cigáro..motor začíná zabírat.... snim bagetu...šílený kopanec, vnitřnosti v kufru..

insight
2. srpna • 11:12

urcite mas ojazdenu sierru

vole pičo
2. srpna • 17:01

dyž eště nic lepčího nevyrobili, tak mám taky voježděnou Sierru. Nejlepčejší auto na světě! S nákupem novýho počkám až na Sierudvě, bo se už těším že bude hrabat na zadek jak sviňa a ne jak nějaký to přiteplený bmv! Siera je auto pro pořádný chlapy, vole! a ne pro teploušský gadže! Co na tom nechápeš, ty bílá sviňo závistivá?

insight
2. srpna • 17:14

:)vsetko je ok, uprimne ti zavidim

Cjoctavian
2. srpna • 17:15

hej, to nie je preklep 17" brzdy??? Inac prekrasne auto ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
2. srpna • 17:33

Ono to není průměr kotouče, ale celkový prměr brzd, tzn. vč. třmenů apod. Jednoduše řečeno, menší, než 18" kola na to nenasadíte.

Spectral
7. srpna • 20:12

To je omyl. Údaj 17" brzdové kotouče znamená, že nejmenší možné ráfky musí být 17". Ono to totiž neoznačuje přímo velikost kotoučů (ani brzdičů), ale právě minimální nároky na velikost ráfku, aby se to tam vešlo.Spectral

klukjakobuk
2. srpna • 18:09

Prima na zimu k nám do hor;-)

Radek Ondrášík
2. srpna • 9:52

Dle mého názoru bude turbo cítit opravdu hodně a ono je to prostě daní za jedno turbo. Každopádně když tu máme Evo a STI, které mají výkon z dvoulitru až 400 koní, tak proč ne. Možná by se spíše hodil trvalý náhon, než Haldex, protože spojení velkého turba a připojitelného náhonu bude velmi zajímavé. To bude před a v zatáčce velmi zajímavé. Podřadíte, počkáte na kopnutí turba a pak se ještě připojí zadek... holt zažítky zde budou velké ;-)

Marek Litzman
2. srpna • 10:20

Máš naprostou pravdu,taky si to myslím. Vůbec nechápu, proč nepoužili náhon představený v konceptu Shooting brake (tj. konceptu Audi TT, mimochodem, o jeho výrobě se v automobilce uvažuje), kde se Haldex choval jako stálý. Je to jenom elektronický systém...

ExFun
2. srpna • 11:30

Audi už testuje zcela nové podvozkové platformy, které budou mít něco jako IDS plus u Opelu a hlavně motory umístěné na předokolku více za přední nápravou...V současné době pouze dobíhají stávající podvozky.

Deli
2. srpna • 7:28

fajneB-]

doubt
2. srpna • 9:15

Co je na něm fajného? Mě se vůbec nelíbí B-]

insight
2. srpna • 11:11

Auto je krasne, nema rusive prvky, je to take male velke auto

ExFun
2. srpna • 9:16

me ano a mocB-]

Doporučujeme

Články odjinud