Audi S1 Sportback na českém trhu, stojí přes tři čtvrtě milionu

Seznam kapitol
  1. Audi S1 Sportback na českém trhu
  2. Audi S1 Sportback na českém trhu: Fotogalerie

Český importér Audi oznámil oficiální příchod ostrého hatchbacku Audi S1 Sportback na český trh. Stojí o hodně víc než jiné malé „hot hatche“, ale nabízí také o hodně víc muziky. 

Výměnou za 769 900 Kč dostanete přeplňovaný motor 2.0 TFSI, naladěný na úctyhodných 231 koní a 370 Nm, a pohon všech kol realizovaný elektronicky ovládanou mezinápravovou spojkou Haldex. Ačkoliv tedy velikostí patří do segmentu B, technikou se Audi S1 řadí o kategorii výš, do třídy definované Volkswagenem Golf GTI.

Tomu odpovídají i udávané jízdní výkony. Zrychlení 0-100 km/h za 5,8 sekundy a nejvyšší rychlost 250 km/h definitivně potvrzují, že S1 není jen nazdobená hračka. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Anatomické sedačky s integrovanými opěrkami hlavy dostanete jen za příplatek, ale motor 2.0 TFSI i pohon všech kol budou naštěstí v sérii

Audi S1 Sportback se bude na českém trhu standardně dodávat mj. s bi-xenonovými světlomety nebo automatickou klimatizací. Samozřejmě je třeba počítat s tím, že příplatková výbava může cenu vyhnat vysoko nad milion.

Zatímco na jiných trzích bude novinka k mání i jako třídveřové Audi S1 (bez přívlastku Sportback), český dovozce nabízí jen pětidveřový model. Stejnou strategii uplatňuje i u výchozího modelu A1. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Audi S1 Sportback na českém trhu
  2. Audi S1 Sportback na českém trhu: Fotogalerie
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků